Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Hij is de 70 ruim gepasseerd, dus een verhuizing kost genoeg energie voor hem denk ik!
Ben benieuwd op wie je dan zit.
Heeeeeel groot paard voor mij! Als je Mickey gewend bent en je krijgt een paard van 1,70+ Is dat heeeeeel erg groot!
Is dat een manegepaard?
dan ga ik weg
vorige proef had ik beide keren voor die volte in galop een 8
en met linkergalop ook 8 en met de opmerking: netjes! 
Eerste keer bij A aanspringen liet ik hem iets eerder aanspringen omdat ik niet wist hoe die zou reageren (nog niet met hem gedaan in de les), maar hij doet het heel braaf dus! PuurxNatuur schreef:Leuk allemaal!
Ik rijd in maart mijn f4 2e x wedstrijd. Maar ik heb nog nooit een diploma gehaald?
Bij de f2 was ik 1e geworden met wisselbeker en theorie 0 fout
en bij de f4 1e x was ik ook 1e geworden + theorie 0 fout
en bij de f4 2e x was ik 2e geworden??
Hoe kan ik nu nog geen diploma hebben?
Marie111 schreef:Dat je prijzen hebt gewonnen zegt niks. Je kunt eerste worden met bijvoorbeeld 209 punten en dus toch de proef niet gehaald hebben. Je moet namelijk 210 punten halen voor een promotiepunt.
Het gaat er dus om of je wel steeds 2 promotiepunten hebt gehaald (neem aan van wel).
Maar de diploma's moet de manege voor je aanvragen. Het beste is om bij opgave voor de wedstrijd aan te geven dat je voor je diploma gaat rijden. Je mag namelijk met 2 promotiepunten door naar het volgende niveau, dat hoeft niet. Je kunt ook wachten (en bij sommige maneges moet het zelfs?) tot je 3 , 4 of 5 promotiepunten hebt.
Diploma's kun je dus krijgen bij de "even" proeven en je moet bij alle niveaus genoeg promotiepunten hebben. Ga je dus van F2 naar F4 dan krijg je volgens mij geen diploma, want je moet ook in de F3 voldoende punten hebben.
Kijk voor meer informatie eens op de site van de FNRS en het staat denk ik ook wel in het handboek "leer paardrijden met plezier".
succes