annitavier schreef:Leuk! Iemand een paard te leen hihi
Wil je de Zadeltas wel of niet?!
Yes plies!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Aan de hand ging hij vooruit eitje, achteruit kwam ik bij de laatste stap van de eerste bocht steeds naast de balk. Erop ging zowel voor als achteruit (ok af en toe pasje buiten de balk) En nee je hoeft het niet achteruit te doen
Die mist ijzer voor, zit links achter onder de diepe schrammen, beetje dikke kogel maar vanmiddag gelukkig al dunner. En schijnt een paard achterna gezeten te hebben (uiteraard net die ene van de boer zelf) die nu behoorlijk geblesseerd op stal staat. Dus sowieso het verzoek of dr ijzers achter eraf mogen, en die zitten er net een paar maanden onder vanwege dr mankement, om te kijken of het dan beter gaat. Wat ik opzich niet denk want ze had laatst evengoed weer dezelfde klachten, maar toch JoNew schreef:Ik wil wel Belinda, maar carlo heeft al een uitje met vrienden. Moet dus oppas vinden voor Remco.
Anders schrijf je je toch alvast in.als ik meedoe zet ik het wel op mijn formulier , met een begeleidend schrijven erbij.
Ga morgen ff m'n moeder vragen.