Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Fujita_Amor schreef:Ik kan nog niet met mijn verzorg naar buiten :-(
Ik moet der helemaal opnieuw berijden enzo. Maar ook beetje over mijn angst heen zetten. Niet dat ik bang ben ik stap overal op maar ik ben onzeker of ik iets wel goed doe. Mijn tink is erg dominant en daar moet je heel consequent bij zijn
Leorah schreef:trouwens nog mensen uit westerlee (of omstreken) hier die wel eens buitenrijden? Ik zoek nog een buitenrij-maatje namelijk(mijn peerd kent nog niks wat dat betreft maar denk dat ze een heel volgzaam beestje is)
Het bos waar wij laatst waren geweest lijkt me ook tof om te rijden 
Jorinda__ schreef:Leorah schreef:trouwens nog mensen uit westerlee (of omstreken) hier die wel eens buitenrijden? Ik zoek nog een buitenrij-maatje namelijk(mijn peerd kent nog niks wat dat betreft maar denk dat ze een heel volgzaam beestje is)
Ik rij weleens buiten hier in het Babybos naast stalHet bos waar wij laatst waren geweest lijkt me ook tof om te rijden
Of een keer naar Rhede om buiten te rijden, zooo dat lijkt me tof! Maar dan moet je wel iets regelen met verzekeringen enz, omdat je niet standaard bent verzekerd in Duitsland toch?
Verder zou ik even niet weten hoe je het op kan lossen.
Soms wel drammerig, maar is goed terug te rijden verder.
Ben benieuwd hoe druk het is deze week, vorige week was het op vrijdag en zaterdag echt zó rustig, dat was echt niet normaal.. Zat me zaterdag gewoon te vervelen.
)
helemaal dik en blauw/paars achtig. Straks misschien toch ff dokter 
emma525 schreef:nou,
laat ik mij ook eens voorstellen. Ik ben Emma (16) ik woon in Eelde, ga bij het Zernike college Haren naar school in HAVO 4. Ik heb een fiets en een pony Jiskefet een lekkere bolle fjord x haflinger. Verder rijden wij western recreatief. Ik heb een hamster en een poes. Verder heb een leuk vriendje. Naja voor foto's zie profiel. Nu aan het voorbereiden op de laatste toetsweek.
Dat was het wel zo'n beetje

nu komen ze tussen 9 en 11.. Hoop dat ze wel komen opdagen
En daarna moet ik nog wachten op laptop
Ik hou heeel erg van reizen