Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Jetta schreef:Ja joh, het blijft wel even goed weer! Nu de kou er nog uit en dan wordt het echt lekker. Waarom leg je die bewoners eigenlijk op bed, als je ze er de volgende ochtend weer uit moet halen?
ik ga zo ook aan de slag, genoeg te doen! En daarom, Soof, zijn we er niet meer om 0.19. Dan slaapt het werkzame deel van de bevolking! Behalve Kay, die slaapt als wij werken en werkt als wij slapen...een soort mol

amandaaa schreef:siebje kan zich wel gedragen haha nou tank had geen zin in het longeren met pesoa haha was net aan het eten en moest gelyk los en was ook al in het landje geweest dus hy dacht ik wil slapen haha arm peerd. nou vannacht moet ut gebeure by peeps anders lig ik uit de pool

sybje schreef:Zooo vandaag weer druk aan het werk.. Pfff.. Ik baaal zoo om met dit week binnen te zitten. Zeker nu mijn neus vol zit
nou ja, dat is wel fijn natuurlijk, maar buiten warm en binnen heel koud is ook niet fijn. 

hihihi
niet verstopt maar wel steeds kapot