ATE schreef:mag ik trouwens nog wel mee banketstaaf nu ik paardloos ben hahahahahatut, zonder jou kunnen we hier niet hoor!
ATE schreef:mag ik trouwens nog wel mee banketstaaf nu ik paardloos ben hahahahahaNatuurlijk, je bent en blijft een VELDTSCHATJE!!!!
ATE schreef:mag van diana op dinsdag en de donderdag met de beginnertjes blijven mee rijdenDat is wel heel super tof van haar
LIQUITA schreef:ATE schreef:mag van diana op dinsdag en de donderdag met de beginnertjes blijven mee rijdenDat is wel heel super tof van haar ja vind ik ook
ATE schreef:en briefje op de kast hangen dat ze voorzichtig met zadel moeten doen en ate met respect behandelenZo is dat, en zo niet
winnitou schreef:sterkte dan morgen Ate!zal niet makkelijk zijnBah, dan komt er iemand anders naast Napja paard van debbie komt naast jullie dat was eerst paard van erelien
LIQUITA schreef:ATE schreef:en briefje op de kast hangen dat ze voorzichtig met zadel moeten doen en ate met respect behandelenZo is dat, en zo niet hahahahahahhaha
ATE schreef:ga zelf zoveel mogenlijk voor hem zorgenNou, dat is misschien ook wel weer heel fijn dat je dat kan blijven doen.
LIQUITA schreef:ATE schreef:ga zelf zoveel mogenlijk voor hem zorgenNou, dat is misschien ook wel weer heel fijn dat je dat kan blijven doen.tja das voordeel van manege veldt daar mag dat ook