waar? We hebben best wel stuk gereden, maar Mazzel liep lekker en we hebben lekker veel in draf gedaan. En Mazzel wilde alleen maar gaan. Eerst naar de boulevard gegaan, toen wilde we terug via centrum maar kon dus neit, was dicht, nou dan nog maar stukje om en daarna nog stuk goweg gepakt naar noordwijkerhout en het galoppad en toen naar stal.
Ik zag je denk net voordat je terug ging naar stal denk ik (ik heb geen idee hoe het daar heet ) Mazzel zag er toen uit alsof hij in slaap was gevallen
Voor Shaggy is stap ook vaak de gang die zegt ik ben bijna klaar . Dus dan hoef je niet meer en ga je slapen . En als je hem dan als nog aan het werk zet kan die zelfs nog errug koppig worden . Maar in draf is ie altijd heel voorwaarts en de galop de laatste tijd ook .
ja wakker houden is in stap, gaat vooral om de overgang. Als ie slaapt en je moet hem in draf krijgen. Als ie eenmaal draaft en beetje warm gedraaid is kan hij lopen.
Hahahaha dat heb ik met Shaggy ook . Al was ie vandaag wel redelijk alert! Heb ook perfecte middendrafjes gereden, gaf extra been en poef daar gingen we! Daar reageerde die echt super op vandaag . Maar ach eigelijk ging alles met rijden wel lekker vandaag! Even een dwars momentje maar ach even streng en het was weer opgelost .