Nou scheikunde ook weer overleefd, wat was dat n lange toets zeg :S goh dr is al n uur om en ben bij vraag 5... als het nou 15 vragen zijn... maar nee hoor waren dr 26!! dus maar ff doorgewerkt, en t precies af gekregen, maar wat had ik graag wat meer tijd gehad... Maar heb dr ondanks geen mega slaecht gevoel over
Ik denk dat Tivara zich best op het FP zou vermaken. Buiten staan is geen probleem, alleen steeds iemand anders op haar rug kan wel een probleem zijn. Maar ach... Tivara blijft lekker hier
Over de fp-bakpaarden kan ik niet mee praten maar weet dat remy het daar ook wel naar haar zin zou hebben de hele dag buiten, aandacht! Alleen telkens iemand anders op dr rug vind ze denk ik niet zo leuk Alhoewel ..
Pfoe ik ben zo moe! Echt niet leuk.. Stort helemaal in
_Linn_
Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-10 18:26
Britt_Sisi schreef:
inge reed 2 jaar terug een rit op kevin en ik een rit op spike en toen gingen ze er vandoor
ik heb een kampweek op Kevin gereden en ik vond hem toen wel tof!
idonnoo maar kevin schrok bij ons en toen schrok spike daarvan en mandy zat op orange en die was ook net ohz zegmaar maar die schrok niet dus zy moest em bijdrijven om ons bij te kunnen houden maar inge en ik kondenniet meer remmen dus siem en nina ons insluiten
Nee deze Kevin waar ik het over heb is niet de hengst Kevin die jij bedoelt, dat is de vader van Rivaal. Ik denk dat deze Kevin wel een zoon is van de hengst Kevin ofzo??
Kennen jullie Bonte Boris nog?? Een meisje op bokt heeft hem gekocht! Ik had ooit een topic aangemaakt wie er allemaal een paard op kamp had gekocht en opeens stuurde zij een foto op en verhip dat was Bonte Boris! ik vond hem zoooo cool hea!
En Kiki, als je op de hyves van Marlous kijkt kan je wat foto's van Bonte Boris zien. Hij stond toendertijd in onze kampweek daar op stal omdat die gecastreerd werd