Ga nu iedere dag kijken hoe lang nog

Nah laat k dat maar niet doen xD
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

ik ga lekker thuis blijven xD 

nog geen plannen dus 

als ik er al een vond was t 100 euro in de maand ofzow
xD1234 schreef:haha Sam zou eerst bij ons ook een dag meerijden, maar heeft ie later toch niet gedaan
Wij hadden Merle ( Labyrinth) telkens als soort 'Tolk' om alles te vertalen wat Karel en Patrick zeidenwhahah
Toch maar lesje Frans uit t Frans-boek van mn broertje doornemen voor t kamp![]()
hahah mooi
Ik ga morgen weer knolhobbelen xD Gister gesprongenwas echt leukk
Ik heb er echt zin in !!!! Maar nu eerst vrijdag op skireis lekker snowboarden, ik ben echt lucky dit jaar, ik heb ook al geskied met mijn parents. Normaal is het altijd of met school of met mijn ouders dit jaar allebei
Karel kon wel vastzetten maar een keer was er een ijzer helemaal los en kwijt, moest patrick komen, stond ik daar met chaquel druktemakertje en romy met mijn paard terwijl ze nog op Gypsy zat.

labyrinth schreef:1234 schreef:haha Sam zou eerst bij ons ook een dag meerijden, maar heeft ie later toch niet gedaan
Wij hadden Merle ( Labyrinth) telkens als soort 'Tolk' om alles te vertalen wat Karel en Patrick zeidenwhahah
Toch maar lesje Frans uit t Frans-boek van mn broertje doornemen voor t kamp![]()
hahah mooi
Ik ga morgen weer knolhobbelen xD Gister gesprongenwas echt leukk
Ik spreek ook nog steeds heeel matig frans hoor, maar ja ik versta het een beetje, en als je de enige bent op de rit die een woordje spreekt wordt het wel veeel sneller goed, ik heb in de week meer geleerd dan 4 jaar op school toen xD
Jullie praten trouwens wel alsof het een chat isIk heb er echt zin in !!!! Maar nu eerst vrijdag op skireis lekker snowboarden, ik ben echt lucky dit jaar, ik heb ook al geskied met mijn parents. Normaal is het altijd of met school of met mijn ouders dit jaar allebei
![]()
Sam heeft trouwens wel nog meegereden hoor, op de tweede dag ofzo, anyway op de dag dat we twee ritten gingen maken en toen is hij meegegaan met een van die ritten al hekkensluiter, maar omdat wij voorop reden hebben we daar wat weinig van gemerkt.
Gingen er bij jullie ook zoveel ijzers los? wij hadden dus de eerste week, zal wel het ergst geweest zijn maar bijna elke dag wel eentjeKarel kon wel vastzetten maar een keer was er een ijzer helemaal los en kwijt, moest patrick komen, stond ik daar met chaquel druktemakertje en romy met mijn paard terwijl ze nog op Gypsy zat.
Gelukkig ging patrick zelf mee op de trektocht, als het daar was gebeurd hadden we echt wel lang moeten wachten als Patrick nog in domaine had gezeten
Maar je kon alles zeggen wat je wilde, dan zouden we t nog geloven ook waarschijnlijk
1234 schreef:Wel voorzichtig doen met snowboarden he![]()
![]()
Broertje had vorig jaar zn duim gebroken met snowboarden

labyrinth schreef:1234 schreef:Wel voorzichtig doen met snowboarden he![]()
![]()
Broertje had vorig jaar zn duim gebroken met snowboarden
Tot nu toe 14 jaar wintersport nog niets gebroken, ben het nu ook niet van plan. Maar ja, mocht er iets gebeuren dan kan ik waarschijnlijk nog wel mee op kamp xD dat zit zo ver uit elkaar, al moet ik dan wel ineens gaan optreden met m'n band op krukken ofzo xD heeft wel iets aparts
of was je toen toeschouwer? 
Maar zou t niet graag willen uit proberen eerlijk gezegd

verstond ie volgens mij geen ene moer van
Nja later wel wat meer xD