KHNS instructie week 8 2010

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 22:52

fienaaa schreef:
Wat trouwens even weg om te schaatsen... Hebben momenteel achter de deur een ijsbaan... Resultaat: 40 rondjes= bijna 20km :)

Ik schaats om conditie een beetje op pijl te houden, kan momenteel niet rijden door sneeuw ijs enzovoorts...

Knap zeg dat je dat vol kan houden!
Ik ga niet schaatsen, heb de moed opgegeven. dat leer ik echt nooit _O-

Anoniem

Re: KHNS instructie week 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 22:55

Zou ik me ook maar even voorstellen? :D

Ik ben marloes, ben nu 17 jaar oud maar dan inmiddels 18 (tsja volwassen dus ik ga lekker beslissen wat ik doe :+ ). was vorig jaar naar week 8 gegaan, maar toen naar de allround pony's. Ik heb het daar zo naar mn zin gehad dat ik wel naar sgw wou, dat is namelijk minder dressuur :+ En ik ga met Vinet, een dan 8 jarige Recruut x Zalmeco E pony. Een het, maar officieel een merrie. Ik rij nu M1 dressuur met de punten voor de M2, B springen met de punten voor de L en B sgw. Verder heb ik nog een schat van een pony met de naam [***], en nog een jaarling ruinmethengstengedrag Dibbes.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 22:57

Vorig jaar zat ik in dezelfde week dan Mirthe (mistid op bokt) en het was heeeel gezellig. we hadden 's nachts lepelgevechten en dat was heel lachwekkend :+ We stonden ervan te kijken dat de ramen niet kapot waren, alleen kamer semi H heeft wel enkele beschadegingen aan ons aan de deur/muren/plafon ed. :+ Dat was echt een gezellige week :)) Dus ik wil jullie alvast heel erg veel sterkte met ons wensen _O-

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 23:16

Ik ben Shanouk, nu 19 maar als het kamp begint heb ik de maximum leeftijd bereikt :+, dan ben ik 20. Ik studeer Psychologie in Leiden. Heb mijn rijbewijs, en tegen die tijd waarschijnlijk ook mijn E rijbewijs, dus ik kan trips naar het dorp maken :D Ik heb een eigen paard, Vorstin. Ze is nu 8, en ik heb haar als jaarling gekocht. Ik heb haar zelf ingereden, en inmiddels zijn we M1 dressuur, B springen en B SGW. Vorstin & ik vinden alles leuk. Met springen en crossen wordt Vorstin heuuul erg enthousiast, maar dressuur vind ze ook leuk. Buitenrijden doen we ook zo af en toe. Dit jaar wil ik overstappen naar de M2 dressuur, springen gewoon lekker B, en SGW zoals eerder gezegd naar de L. En hopelijk kunnen we ook het NK SGW in de L meedoen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 23:22

Snoekiej schreef:
Ik ben Shanouk, nu 19 maar als het kamp begint heb ik de maximum leeftijd bereikt :+, dan ben ik 20. Ik studeer Psychologie in Leiden. Heb mijn rijbewijs, en tegen die tijd waarschijnlijk ook mijn E rijbewijs, dus ik kan trips naar het dorp maken :D Ik heb een eigen paard, Vorstin. Ze is nu 8, en ik heb haar als jaarling gekocht. Ik heb haar zelf ingereden, en inmiddels zijn we M1 dressuur, B springen en B SGW. Vorstin & ik vinden alles leuk. Met springen en crossen wordt Vorstin heuuul erg enthousiast, maar dressuur vind ze ook leuk. Buitenrijden doen we ook zo af en toe. Dit jaar wil ik overstappen naar de M2 dressuur, springen gewoon lekker B, en SGW zoals eerder gezegd naar de L. En hopelijk kunnen we ook het NK SGW in de L meedoen.

ghegheghe, i like it! }>

riannhuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 01:09

halloooooo! :D
ik ben er hopelijk ook bij! mijn naam is Rianne, 18 jaar oud en ik wil graag naar 8C :) mijn paardje heet Voldemort, inmiddels alweer 8 jaar oud, en ik rij alles in de B. dressuur is niet mijn sterkste punt zeg maar gerust belabberd haha :+, springen vind ik erg leuk en crossen vind ik geweldig! :D mijn paard vindt het ook allemaal wel best, alleen de waterbak blijft erg griezelig ;)
Afbeelding

Verder heb ik nog een hele brave bijna 4 jarige D-pony, Farried. Ik heb hem zelf ingereden en het is de bedoeling dat hij deze winter/lente verkocht wordt.
Afbeelding

Ik ben al 3x eerder naar de SGW week geweest, en vooral vorig jaar was het erg gezellig :))

riannhuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 01:22

oja, ik studeer momenteel even helemaal niks :+
vorig jaar mijn havo dipoloma gehaald, begonnen met een studie maar dat viel zo erg tegen dat ik ermee gestopt ben, momenteel nog steeds op zoek naar wat anders dus... nu maar druk aan het werk, geld wat nu binnenkomt is ook wel leuk :9

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 09:33

Welkom Rianne! :))
Vorig jaar was het idd heel gezellig _O-

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 09:49

Ik zal me dan ook even voorstellen :) .
Mirthe, 15 jaar (dan volgens mij 16 dus dat wordt leuk :D ), knettergek.
Heb 3 pony's en een paard, en binnenkort krijg ik weer een projectje deze kant op om in te rijden.
Ik spring L t/m ZZ en dressuur was ik ooit M1, maar daar is nu weinig van te zien := .
Met cross, dat is natuurlijk het belangrijkst, ben ik L en heb de punten voor het M, ligt eraan welke cross mijn eerste is maar ik start iig in Westerbork M. Als ik naar Markelo ga moet ik nog even kijken wat het beste qua datum past, L of M. Yoer kan het zat aan.

Ga btw met Yoeri of Meno naar de SGWweek als ik erdoor kom met opgeven!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 09:50

Welkom Mirth!
Met welke pony/paard ga je?

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 09:53

Meno of Yoeri, weet nog niet. Of misschien Ul, maar dan weet ik zeker dat ik niet op buitenrit ga :') .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 09:54

mistid schreef:
Meno of Yoeri, weet nog niet. Of misschien Ul, maar dan weet ik zeker dat ik niet op buitenrit ga :') .

neem meno mee _O- die vind ik vet!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 09:55

Die gaat denk ik ook mee, die zal er vast een heleboel van leren. Maar straks wil die niet en dan sta ik voor piep

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 09:57

mistid schreef:
Die gaat denk ik ook mee, die zal er vast een heleboel van leren. Maar straks wil die niet en dan sta ik voor piep

Meno vast wel toch :j dat is toch niet zo'n watje?

Ik hoop trouwens stiekem dat ik met een gewone trailer naar de externe training kan, vinet heeft nog nooit op een vrachtwagen gestaan en dat is ook voor banketstaaf als die er niet in wilt _O-
Maar ik hoop toch ook dat ik mee KAN. :)

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 09:59

Nee, maar hij moet nog wel water leren. Als het weer ontdooit is gaat hij elke week sws op galoptraining en ook water een keer per week

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 10:02

mistid schreef:
Nee, maar hij moet nog wel water leren. Als het weer ontdooit is gaat hij elke week sws op galoptraining en ook water een keer per week

Zelfs vinet deed daar al het water mirthe.. :+ Dat komt wel goed hoor :j

Ik ga dat ook doen, lekker water oefenen zodat ze hem in chaam in 1x doet! of iig net zo goed als in Princenhage.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 10:03

Meno is volgens mij nog nooit in het water geweest :')

Ojaaaa! In Exloo, daar ging hij er braaf in :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 10:54

Zo, jullie gaan hard!
Dan zal ik ons ook maar even voorstellen.
Ik ben [naam] Hartman, 17 jaar, doe havo.
Mijn paard heet [paard], 5 jaar. Heb haar ruim een jaar geleden ingereden en vorig jaar juli gekocht. Vorig jaar 2 keer dressuur gstart, zonder succes :P Van het weekend maar weer een keer proberen, kijken of we vooruit zijn gegaan! We hebben nu 4 keer B gesprongen, dat gaat al wel heel goed! In oktober hebben we een tripalon gereden wat heel goed ging, we waren foutloos! En we hopen veel te leren op het kamp :)

Morgen opgeven rond deze tijd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 11:15

Ik heb even in jullie profielen gespiekt. Wat een leuke beesjes zeg! Ben stiekem wel een beetje verliefd geworden op Vorstin, Shanouk! haha :D

ladyisabelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 11:35

Hallo, weer een nieuwe meld zich! :wave:

Omdat de regiokampioenschappen in week 11 van de instructieweken vallen, waar ik eerst naar toe wilde, heb ik besloten om weer naar week 8 te gaan net als vorig jaar. :D
Dus de meeste mensen hier ken ik al :Y)

Dus dan zal ik me maar even voorstellen :)

Mijn naam is Antal en ik ben 15 jaar, dan 16 :)
Ik woon in Friesland en zit in 4 VWO.
Ik ga naar week 8A, 2e keus 8B.
Ik kom dan met mijn pony Zennicq, 1.55m, eind februari Z1 starten, L springen en L SGW.
Ik heb ook nog een paard van 1.75m, of ik haar meeneem moet ik nog even over na denken.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-66KERPA3-D.jpg
Cross in het geel :)
http://www.mijnalbum.nl/Foto-A8JJBFD7-D.jpg

xCarolaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 12:20

Oke, ik zal me ook even voorstellen xd.

Ik ben Carola, 15 jaar, 9-09-1994.
Momenteel zit ik in 4Havo ..
Ik kom uit Hasselt, Overijssel :D.
Week 8B is mijn eerste keus, en week 7 mijn tweede.
Ik ga met mijn pony Sasja, een dan 5jarige NRPS/Arabier merrie.
op het moment B springen, en B dressuur.
Hoop rond het buitenseizoen toch L springen te komen :).

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 16:04

Dan stel ik me ook maar even voor :P

Ik ben Damelza, nu 14 jaar maar als ik naar de weken ga ben ik 15, 29 juni 1995.
Ik kom uit Graft dat is een klein dorpje tussen Alkmaar en Purmerend in Noord-Holland.
Week 8a is mijn eerste keus, als het echt maar dan ook echt niet anders kan ga ik naar week 11.
Ik ga met mijn pony Elvis, een dan 8 jarige Duitse Warmbloed ruin.
Ik heb hem sinds 17 oktober 2009 en in het outdoorseizoen begin ik met starten.

Anoniem

Re: KHNS instructie week 8 2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 16:17

't wordt vast erg gezellig! :D
't wordt mijn eerste jaar, dus ben benieuwd. Maar het is vast erg leuk en leerzaam!

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 16:19

wordt ook mijn 1e jaar :D

wilde vorig jaar ook gaan, maar toen mocht ik niet en toen zei me vader in mei ongeveer van ja je mag wel. maar dan heeft het niet zo'n zin meer :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 16:27

Ik wou vorig jaar ook gaan naar de M/Z week springen pony's.
Helaas werd de pony kreupel. Helaas moest ik stoppen met die pony (was een verzorgpony), maar nu heb ik een eigen paard, dus kunnen we dit jaar gewoon gaan! Is wel fijn hoor, iets voor jezelf!