steef: ik heb van dat laarzenpoetsspul.. dat is van petrie, zit in een zwart kwartonnen doosje met ik geloof goudkleurige letters.. zitten 2 flesjes in.. 1 om het schoon te maken.. en 1 met van dat andere spul.. dat werkt bij de mijne ook goed! was geloof 15 euro ofzo.. misschien hebben ze dat ook we bij mr ed!
volgens mij kan kelvin echt wel lekker lopen.. alleen bij ons probeert die altijd nog een beetj extra uit geloof ik en dat zal dan wel weer maken dat bijna niemand er echt om staat te springen
Ja maar ik heb geen Petrie laarzen.. Ik weet niet of dat uitmaakt? Want dat leer is denk wel anders behandeld zegmaar?
KarinW86
Geplaatst: 23-10-09 10:05
aatjuh12 schreef:
volgens mij kan kelvin echt wel lekker lopen.. alleen bij ons probeert die altijd nog een beetj extra uit geloof ik en dat zal dan wel weer maken dat bijna niemand er echt om staat te springen
ik weet het niet.. mijn laarzen hebben geloof ik wel een of andere speciale laag en weet ik wat allemaal *niet zoveel verstand van* maar geloof dat het gewoon standaard schoonmaakspul is
Ginny moest gister na mij op Tracy hahahah....ik ging zo vragen en wat vond je er van...1e antwoord was ohhh mijn goddd hahahah ze zegt ze reageert nergens op ahahaa
Gister me mannetje een nieuwe deKen om gadaan. over 3/4 weken kan ik kariq weer zelf doen jeeeeej
Zo zou wel weer lekker zijn he als je weer naar hem toe kan! Heb trouwens iris net gePBt of zij hem wil doen vanavond.. want voel me niet goed. @ Iris als je dit leest, zou jij hem dan willen loszetten vanavond/vanmiddag? wanneer je gaat?
Steef
Geplaatst: 23-10-09 11:21
aatjuh12 schreef:
maar is je broek te groot dan?
Ja, hij zit echt perfect, maar aan de bovenkant is die te groot Maar met riem zit ie gewoon goed
Maar zag gisteren niets aan mijn telefoon.. of het is vannacht gebeurd.. want toen ik wakker werd lag ik er boven op Maar dat denk ik niet, want hij ligt altijd in bed.