Wat poedersuiker zeg dat je bent gevallen ! gaat t wel een beetje verder? nog veel last?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.

Liisette_ schreef:Intern is ook leuk toch. Hoe lang moet je stage lopen dan? Weet je al bij wat voor soort fokkerij je wilt gaan lopen of niet?
Lijkt me echt wel leuk!
.
Bij mij viel ook wiskunde uit
Manon_S schreef:Liisette_ schreef:Intern is ook leuk toch. Hoe lang moet je stage lopen dan? Weet je al bij wat voor soort fokkerij je wilt gaan lopen of niet?
Lijkt me echt wel leuk!
Is idd wel leuk denk ik, ehm je mag zelf weten waar je gaat stage lopen maar ik weet nog niet waar.
Ik denk dat Melissa naar Sollenburg gaat hahaha.
Ik ga er nu vandoor moet eerst nog langs de ortho en dan naar me stage.
Doeg!
?
!!
Emmaa_ schreef:
Ik zit in een hele interessante discussie over mensen met bijrijdersVerbaas me d'r echt over hoe sommige mensen erover denken! maar het is wel heel erg interessant om in mee te discussieren.
claudiaaB schreef:Sabine vandaag de bus uit zien stappen met blauwe verband pols![]()
Wat poedersuiker zeg dat je bent gevallen ! gaat t wel een beetje verder? nog veel last?
! Zit wel beter dan gewoon verband .
.
. Moest gister naar het ziekenhuis omdat ze dachten dat ik het gebroken had (dokter).
. Sabinee__ schreef:claudiaaB schreef:Sabine vandaag de bus uit zien stappen met blauwe verband pols![]()
Hahahahaha dat was zelfklevend druk verband voor paarden! Zit wel beter dan gewoon verband .
Alleen ik ben er blijkbaar allergies voor, want mn huid is daar nu rood, dik en ontstoken en het jeukt.
Tgaat nu.. mwah weet niet. Moest gister naar het ziekenhuis omdat ze dachten dat ik het gebroken had (dokter).
Maar blijkbaar is het zwaargekneusd. Net als nog veel andere plekken, hahaha . Maar ik overleef het wel.