Ik had vanmorgen toen ik opstond al last van mijn rug, toch eigenwijs lekker doorlopen. En met inrijden merkte ik al gelijk dat ik absoluut niet goed kon zitten. Nou goed, Annet had het al bij de jury gemeld dat ik het wel ging proberen, maar de doorzit stukken waarschijnlijk niet zou rijden.
En toen de buitenbak in, vanaf het moment dat ik gegroet had begon het al, plotseling was de huifkar heeeeeel eng, dus naar de C rijden lukte al niet. Nou het ging redelijk tot de galop, toen heb ik zo'n beetje de hele bak gezien, ging van de ene kant zo hop naar de andere kant en meneer wou gewoon niet de kant op die ik wou. Maar omdat ik het in mijn rug heb, heb ik ook helemaal geen kracht meer in mijn benen, dus ik kon ook niks!
Paar vloekjes eruit gegooid en de proef met een hoop geslinger, verkeerde figuren (volte = de hele bak rondrennen) en een flinke snelheid heb ik het einde gehaald. Bij het afgroeten keek ik de jury aan en zowel de jury als ik schoten in de lach.
Ze zei al dat ze elke keer een hartinzinking kreeg omdat ze dacht dat ik zou vallen en dat het helemaal fout zou gaan met mijn rug. En ze gaf als tip mee meer been eraan
Maar ik legde al uit dat ik dit nu dus echt niet kon, dat begreep ze helemaal en we hebben gewoon gezegd dat ze verder geen punten zou opschrijven of zo. Oftewel ik ben vandaag puntloos hahahaha. Nou ja, theorie dan weer wel gehaald