mantha81 schreef:Lalalauraaa schreef:Ik ga van 6 tot 7 februari naar het ponykampnachtje op Manege Laarbrug om te kijken of het wat is! Had gereageerd op de advertentie op marktplaats en het klinkt goed! De vergoeding is idd 125 euro per week en mijn voornaamste taken zullen lesgeven en buitenritten begeleiden zijn.
Ben echt heel benieuwd naar die kennismaking, zal het hier wel neerzetten als ik ben geweest!
Weet je dat zeker??
Ik ben er namelijk geweest, je begint met 's morgens paarden voeren, ontbijt klaar zetten( broodjes afbakken, kaas en ham snijden etc), paarden halen(20 min lopen heen en dan weer terug), afwassen, dan inderdaad les geven of buitenrit rijden, dan weer corfee voor middageten. Daarna weer lessen of buitenrit, dan nog een buitenrit met klanten, daarna weer corfee, paarden voeren, paarden terug naar de wei, 's avonds spelletjes ed. doen, elke dag minimaal van 7.00 tot 2.00!!! Dat waren mijn taken op ponykamp, dus ik vind het knap als je alleen maar les hoeft te geven en buitenritten te rijden!!
Nouja, dat is wat ik te horen heb gekregen. Snap best dat dat niet mijn enige 2 taken zijn, dus ik weet niet. Moet het gewoon afwachten, ik ga sowieso naar dat kennismakingsnachtje. En dan kan ik altijd vragen aan meiden die al eerder hebben begeleid die er dan ook zullen zijn, wat we precies moeten doen. Ik zie het vanzelf!