Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

complimenten aan Kelsey
echt heeeerlijk! 

dit jaar is echt super snel gegaan! 

Shetjjee__x schreef:Druk jij niet op Eigen Berichten dan?dat is echt irri, nu moet ik weer deze naam ff onthouden en niet naar 'Zie de ruiters van de 4 hoeven weer voorbij zoeven' zoeken bij mijn berichten
SuusKiiss schreef:welShetjjee__x schreef:Druk jij niet op Eigen Berichten dan?dat is echt irri, nu moet ik weer deze naam ff onthouden en niet naar 'Zie de ruiters van de 4 hoeven weer voorbij zoeven' zoeken bij mijn berichten

josewoos schreef:hahadit jaar is heel snel gegaan! Begin van het jaar ben ik echt actief geworden met bokt door mijn hernia, dus moet je nagaan hoe hard de topics gaan, ik heb er al veel mee gemaakt!
EN over 8 weken is het gewoon al 2009!!! Dan zijn michel en ik 5 jaar bij elkaar haha

Shetjjee__x schreef:josewoos schreef:hahadit jaar is heel snel gegaan! Begin van het jaar ben ik echt actief geworden met bokt door mijn hernia, dus moet je nagaan hoe hard de topics gaan, ik heb er al veel mee gemaakt!
EN over 8 weken is het gewoon al 2009!!! Dan zijn michel en ik 5 jaar bij elkaar haha
vanaf welk topic zit jij erin dan?
ik vanaf de eerste, toen voor mij ging het echt zo super langzaam
maar best veel die nu meepraten hebben hem begin vorig jaar gemaakt volgens mij:P
Shetjjee__x"wel
[quote="SuusKiiss schreef:Shetjjee__x schreef:Druk jij niet op Eigen Berichten dan?dat is echt irri, nu moet ik weer deze naam ff onthouden en niet naar 'Zie de ruiters van de 4 hoeven weer voorbij zoeven' zoeken bij mijn berichten

[/quote]Oh ahah, ik kijk dan altijd naar het aantal pagina's ":P