@ Sabrina: Heel veel succes donderdag.. ik vind het echt doodeng motorrijden
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
hihi... en foto's van Michael (neef Melanie), één van Gracita (Eigenaresse van Sylvana + mike en ik in wedstrijdoutfit) en er ligt hier al een tijdje een foto van denver en mij op mijn bureau.... volgens mij moet ik mijn bijdrage aan de jubileumeditie van de knollengezeur gaan leveren
. fallenangel3 schreef:Ik heb trouwens wel foto's van larca terug gevonden... geen supermooie maar ze lieten mijn hartje toch wel even sneller kloppen. En ook springfoto's met dunja (en een wazig met ik denk larca) van heel lang geleden toen ik nog vol vertrouwen op dunja kon springenhihi... en foto's van Michael (neef Melanie), één van Gracita (Eigenaresse van Sylvana + mike en ik in wedstrijdoutfit) en er ligt hier al een tijdje een foto van denver en mij op mijn bureau.... volgens mij moet ik mijn bijdrage aan de jubileumeditie van de knollengezeur gaan leveren
.
Liisette_ schreef:Wel goed je best doen dan donderdag!
Iriis_ schreef:fallenangel3 schreef:Ik heb trouwens wel foto's van larca terug gevonden... geen supermooie maar ze lieten mijn hartje toch wel even sneller kloppen. En ook springfoto's met dunja (en een wazig met ik denk larca) van heel lang geleden toen ik nog vol vertrouwen op dunja kon springenhihi... en foto's van Michael (neef Melanie), één van Gracita (Eigenaresse van Sylvana + mike en ik in wedstrijdoutfit) en er ligt hier al een tijdje een foto van denver en mij op mijn bureau.... volgens mij moet ik mijn bijdrage aan de jubileumeditie van de knollengezeur gaan leveren
.
Jaa doeeen! Altijd leuk, ik ken Larca namelijk helemaal niet, is echt leuk om terug te lezen
.
Iriis_ schreef:Sabrienn, als je het gehaald hebt, mag ik dan een keer bij je achterop?! Ik heb nog nooit achterop een moter gezeten, maar het lijkt me zoo gaaf!
het eerste jaar durf ik niemand achterop te hebben 
Pebbs schreef:ik wil ook wat schrijven voor knollengezeur !
maar ik weet niet wat

. Zou er met een vriendin naartoe gaan, maar ze was er al naartoe geweest