Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Cadeautjes heb ik wel al allemaal gekocht! Vanmiddag de laatste dingetjes gekocht! 
helemaal leuk!
en daar heb ik een vlag van gemaakt met hout. Eerst een kistje gemaakt, cadeautje dr in.. toen met de boor/schroefmachine helemaal dicht gemaakt en toen een stok er aan en daarna de ene kant de letse vlag gespoten en de andere kant de nederlandse.. Dus hij kan z'n lol wel even op met uitpakken 

Ze hadden zeg maar allerlei gasten uitgenodigd om samen met hun te spelen: Maria Mena (en ik vind haar zo gaaf!) Bart van Racoon, Wende Snijders (kende haar niet maar zij kan onwijs zingen!), Tom Baxter (kende ik ook niet, en vond er ook niet zoveel aan..), Daniël Lohues (Zingt in het Drenths en hij kan onwijs gitaar spelen) en Candy Dulfer een van de beste saxofonistes van NL.. Blof zong ook alle bekende nummers: Dansen aan zee, Harder dan ik hebben kan, Blauwe ruis, Ze is er niet enz. enz. dus bijna alles keihard mee kunnen zingen!