Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

LIQUITA schreef:

LIQUITA schreef:Wij gaan natuurlijk even poseren voor de camera![]()
meelen schreef:LIQUITA schreef:Wij gaan natuurlijk even poseren voor de camera![]()
Ja, dat snap ik.
Sanne had ook wel meer foto's gewild, maar ze waren nog de duinen in gegaan en daar de weg kwijt geraakt. Ik zag ze pas weer op de parkeerplaats.

en
lekker allemaal.
ik wil weer zomer

winnitou schreef:Xan, ik ga morgenmiddag na schooltijd naar de manege. Rowan helpt me met uitmesten,Henk komt niet (i.v.m. o.a.rug klachten). Ga dan 's avonds in de les rijden.

LIQUITA schreef:
) 
ATE schreef:Hahaha, dat duurt nog even. Het moet eerst nog winter worden. Van mij mag het de hele winter van dit weer blijven hoor. Lekkere vrieskou MET het zonnetje erbij, ik hou d'r vanga nu werken is erg koud buiten jakkesik wil weer zomer
. Ook lekker voor een buitenritje. xan schreef:@ Winnitou: je staat bij ons in het plaatselijke sufferdje.
Ik hang het wel op aan je kastje, dan zie je het vanavond wel.
Geintje!!!
.
. LIQUITA schreef:Zo...ik ga naar m'n werk. Misschien tot vanavond....
Het was erg gezellig zo in mijn eentje.
ATE schreef:wat een gezeur om foto s te laten maken zeg voor je paspoort vanmorgen moest ik laten maken voor i d kaart heb ik nodig voor nieuwe hyp had iets mijn mond open dat mocht niet dus weer nieuwe gemaakt
LIQUITA schreef:xan schreef:@ Winnitou: je staat bij ons in het plaatselijke sufferdje.
Ik hang het wel op aan je kastje, dan zie je het vanavond wel.
Moet je daar blij mee zijn...dat je in het plaatselijke SUFFERDJE staat?Geintje!!!
winnitou schreef:ATE schreef:wat een gezeur om foto s te laten maken zeg voor je paspoort vanmorgen moest ik laten maken voor i d kaart heb ik nodig voor nieuwe hyp had iets mijn mond open dat mocht niet dus weer nieuwe gemaakt
Floris heeft 3x nieuwe pasfoto's moeten laten maken en die van Rowan zijn ook al eens afgekeurd (heb ik niet overlaten doen). En maar heen en weer blijven rijden naar de fotograaf. De meeste fototgrafen hebben wel de service om ze gratis opnieuw te maken maar het kost toch een hoop tijd. Toch maar een burka aan dan maakt het niet uit of je mond open of dicht is, Ook hierbij zijn je oren niet te zien (Wordt ook vaak op afgekeurd) maar dan moet nog steeds de achtergrond kleur goed zijn en je moet je ogen wel open hebben.
winnitou schreef:Xan, ik ga morgenmiddag na schooltijd naar de manege. Rowan helpt me met uitmesten,Henk komt niet (i.v.m. o.a.rug klachten). Ga dan 's avonds in de les rijden.
\Maar we blijven lachen hoor

LIQUITA schreef:ATE schreef:Hahaha, dat duurt nog even. Het moet eerst nog winter worden. Van mij mag het de hele winter van dit weer blijven hoor. Lekkere vrieskou MET het zonnetje erbij, ik hou d'r vanga nu werken is erg koud buiten jakkesik wil weer zomer
. Ook lekker voor een buitenritje.
meelen schreef:LIQUITA schreef:Hahaha, dat duurt nog even. Het moet eerst nog winter worden. Van mij mag het de hele winter van dit weer blijven hoor. Lekkere vrieskou MET het zonnetje erbij, ik hou d'r van. Ook lekker voor een buitenritje.
Of om de post te lopen.
Ik heb net 6 uren gelopen, heeeeeeeeeeeeeeeerlijk.

ATE schreef:meelen schreef:Of om de post te lopen.
Ik heb net 6 uren gelopen, heeeeeeeeeeeeeeeerlijk.
6 uur?