Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

spettertjuh

Re: Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 14:48

In Utrecht zijn een aantal lezingen over (oa) peesblesures en nog meer van dat soort dingen geloof ik........maar weet het niet zeker

Pina was gisteren een beetje koliekerig maar vandaag gaat het wel weer goed met haar. Ze staat even in de uitloop van Warenko

loontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 17:21

Hallo Allemaal,

Even een kleine update van ons.

Alles is goed gegaan en madam voelde zich gelijk thuis.
Het was alsof ze helemaal niet weg geweest is.

Vandaag toch geschoren.Per ongeluk 2 keer d'r velletje mee genomen,arm paard.
Dat was het wel zo'n beetje.

Fijn dat het weer beter gaat met pina.

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 18:03

WHahah mn broertjes zijn bij elkaar aan het voordoen hoe het voelt als een paard je bijt, of op je been gaat staan Clown
Ik hoor een hele hoop auw! en 'ik haat paarden'

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 18:04

BTW ze zijn 15 en 19 hihi

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-07 18:35

Idd Pina had koliek, ben echt blij dat t alweer beter gaat.

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 20:28

hm, gelukkig gaat het al weer wat beter!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 20:36

Ireentjuh schreef:
En wat is er in Utrecht?

Vandaag idd een dagje uit geweest in Utrecht, een symposium op de paardenkliniek. Was een leerzame en gezellige dag! Eef, Jet en Anita waren ook mee. We weten nu alles over gifitge planten, koliek en peesleasies Haha!
Ben nu wel aardig moe, vanochtend al om 08.45 weggereden en rond 18.15 waren we weer thuis. Maar ik vond het zeker de moeite waard, en ik hoop dat ik over 2 jaar weer een uitnodiging krijg (die had ik nl gekregen omdat Biz daar opgenomen is geweest)
Mag gelukkig morgen wat later beginnen, dus ik ga ff lekker een beetje uitslapen

Fijn Iloon, dat Amber het weer naar haar zin heeft op haar nieuwe oude stekkie, en ook fijn dat ze weer kaal is Cool

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 20:42

Leuk dat je er veel van geleerd hebt. En nu maar hopen dat je het nooit nodig zult hebben Lachen

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 20:45

Marieke_ schreef:
Leuk dat je er veel van geleerd hebt. En nu maar hopen dat je het nooit nodig zult hebben Lachen

idd

En jij, een leuk paarden en een pony dagje gehad?? Clown

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 20:47

Ja heel leuk Ja Diddle luistert heel goed naar mij. Maar niet zo goed naar Marijke die erop zat Clown Biz was natuurlijk ook weer geweldig. En Ko was ook geweldig, zowel nageeflijk als sloom.
Hoe laat wordt de les morgen?

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 20:52

Marieke_ schreef:
Ja heel leuk Ja Diddle luistert heel goed naar mij. Maar niet zo goed naar Marijke die erop zat Clown Biz was natuurlijk ook weer geweldig. En Ko was ook geweldig, zowel nageeflijk als sloom.
Hoe laat wordt de les morgen?

Haha, ja Diddle is wel lief maar niet voor iedereen Tong uitsteken Ging die er vandoor dan?? Schijnheilig Haha vond ze het wel leuk op Diddje? Nagelbijten / Gniffelen
Biz is altijd geweldig Pling en Ja Ko Bloos Die heeft je gewoon ff lekker in de maling genomen Sigaar Stout peerd Haha!

Je hebt morgen les om 19.00 (tenzij Mike ineens weer zijn tijden aanpast, maar dat ging vorige week ook goed Knipoog behalve dat hij dan weer een kwartier ofzo te laat was)

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 20:55

Hihi nee niet echt er vandoor. Maar het tempo was een beetje hoog en toen sprong hij opzij voor modder ofzo. Marijke is een westernzadel en grote pony gewend, dus dan ben je wel een beetje uit balans Knipoog Ze vond hem wel stoer en ik vond het mooi passen Ja Oja en ze vond Biz er helemaaal niet oud uit zien, goed he
Ko was echt sloom. Karin heeft nog martelwerktuigen aan mn voeten vastgebonden, maar het wilde niet echt (lees als: echt niet) helpen.

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 21:00

Marieke_ schreef:
Hihi nee niet echt er vandoor. Maar het tempo was een beetje hoog en toen sprong hij opzij voor modder ofzo. Marijke is een westernzadel en grote pony gewend, dus dan ben je wel een beetje uit balans Knipoog Ze vond hem wel stoer en ik vond het mooi passen Ja Oja en ze vond Biz er helemaaal niet oud uit zien, goed he
Ko was echt sloom. Karin heeft nog martelwerktuigen aan mn voeten vastgebonden, maar het wilde niet echt (lees als: echt niet) helpen.

haha die Diddle Clown Hoop dat Marijke morgen geen spierpijn heeft, Didd zit echt voor geen meter Bloos

En tsss Biz is nog helemaal niet oud, hij is net 19 geworden Sigaar

Ko is bij mij niet sloom, ja heel soms, maar de laatste tijd gaat het eigenlijk erg goed. Vrijdag liep hij ook wel lekker door Lachen Hoop dat hij zich morgen met de les een beetje gedraagd anders dan krijgen we Mike achter ons aan Whoosh! Nagelbijten / Gniffelen No Cheer Haha! Haha!

Kimberly_83

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 21:25

he nous wat zijn peesleasies?

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 00:22

Haaaaaai!!! Wat een gezelligheid weer! Dat daggie eruit hebben we alweer dik ingehaald Haha! en Mariek mijn broertjes doen ook zo alleen zijn die 6 en 10 hihi. Familie zucht.. altijd leuk als je weer even moet lachen! Bij sommige verhalen denk ik echt: Waar halen ze het vandaan!

Voor de rest was het voor mij een siebloos weekendje want heb tentamens en moest het hele weekend werken Boos!

Wat leuk trouwens die lezing in Utrecht!! Lijkt me super interessant. Nous je moet het me maar allemaal vertellen tijdens een gezellige buitenrit hihi

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 00:28

Alles over Utrecht vind je in mijn blog op Hyves! Haha!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 11:33

moskaichamp schreef:
he nous wat zijn peesleasies?

Peesblessures.. het ging eigenlijk meer over de (nieuwe) behandelmethodes daarvan.

Vandaag lekker pas 10u begonnen, ff lekker uitgeslapen Dromen

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 11:49

Hoi hoi

Leuk dat het een leerzaam dagje voor jullie is geweest dus met de beenproblemen kunnen we naar jullie toe komen voortaan.....

Paardjes waren gisteren braaf met binnenhalen, stonden al te wachten voor het hek gisteren........

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 12:33

Met buitenzetten waren ze ook braaf, zelfs Biz Clown Die modderpoel is wel handig, want de paarden willen er niet doorheen om weer terug te lopen haha. Joepie en Biz zagen Julia wel staan, maar het was de vieze voetjes niet waard

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 12:35

spettertjuh schreef:
Hoi hoi

Leuk dat het een leerzaam dagje voor jullie is geweest dus met de beenproblemen kunnen we naar jullie toe komen voortaan.....

Paardjes waren gisteren braaf met binnenhalen, stonden al te wachten voor het hek gisteren........

Nou doe maar niet, ben nog steeds geen da Clown en die nieuwe behandelmethodes kan ik ook niet toepassen Sigaar Daarvoor zul je toch naar een kliniek moeten Knipoog

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 12:39

Oooooooooo wat jammer zeg, dacht jullie hebben een hele leerzame dag gehad gisteren en veel geleerd dus .........

Eefje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 17:20

Halloa allemaal!! Gisteren was weer ouderwets gezellig zeg! Doet me beseffen hoe ik jullie allemaal mis van SMD!
Was echt een leerzaam dagje zeg gisteren (vooral dat sperma vangen! *LOL* he ladies! ) maar was best wel moe gisteravond!
Kon helaas niet echt lekker slapen door dat vervelende gehoest ondanks de bessenjenever! Knipoog
Nou, iedereen de groetjes en iedereen die les heeft veel plezier!!!

Groetjes van Eef!!!

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 20:14

Eef zat daar dus in die collegezaal gewoon bessenjenever te heisen....niet normaal! Vingers aflikken ...
Ze had het in een hoestdrankflesje meegenomen en gebruikte de maatdop als borrelglas! Pling

Ze heeft ook nog een halve lezing zitten te verstoren met haar geblaf, want ze vond die man van de EHBO zo aantrekkelijk.....ze wilde mond op mond beademd worden, dus deed ze alsof ze het benauwd had... Bloos
En met spermavangen stond ze natuurlijk onbeschaamd vooraan, getver! Wow!

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 20:17

ooooh mijn god, ik ga nooit meer naar school !

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 20:47

Ooooooh jeeej Xeen vertel...