Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ireentjuh schreef:En wat is er in Utrecht?
Marieke_ schreef:Leuk dat je er veel van geleerd hebt. En nu maar hopen dat je het nooit nodig zult hebben
Diddle luistert heel goed naar mij. Maar niet zo goed naar Marijke die erop zat
Biz was natuurlijk ook weer geweldig. En Ko was ook geweldig, zowel nageeflijk als sloom.Marieke_ schreef:Ja heel leukDiddle luistert heel goed naar mij. Maar niet zo goed naar Marijke die erop zat
Biz was natuurlijk ook weer geweldig. En Ko was ook geweldig, zowel nageeflijk als sloom.
Hoe laat wordt de les morgen?
Ging die er vandoor dan??
Haha vond ze het wel leuk op Diddje?
en Ja Ko
Die heeft je gewoon ff lekker in de maling genomen
Stout peerd
behalve dat hij dan weer een kwartier ofzo te laat was)
Ze vond hem wel stoer en ik vond het mooi passen
Oja en ze vond Biz er helemaaal niet oud uit zien, goed heMarieke_ schreef:Hihi nee niet echt er vandoor. Maar het tempo was een beetje hoog en toen sprong hij opzij voor modder ofzo. Marijke is een westernzadel en grote pony gewend, dus dan ben je wel een beetje uit balansZe vond hem wel stoer en ik vond het mooi passen
Oja en ze vond Biz er helemaaal niet oud uit zien, goed he
Ko was echt sloom. Karin heeft nog martelwerktuigen aan mn voeten vastgebonden, maar het wilde niet echt (lees als: echt niet) helpen.
Hoop dat Marijke morgen geen spierpijn heeft, Didd zit echt voor geen meter
Hoop dat hij zich morgen met de les een beetje gedraagd anders dan krijgen we Mike achter ons aan
en Mariek mijn broertjes doen ook zo alleen zijn die 6 en 10 hihi. Familie zucht.. altijd leuk als je weer even moet lachen! Bij sommige verhalen denk ik echt: Waar halen ze het vandaan!
moskaichamp schreef:he nous wat zijn peesleasies?
Die modderpoel is wel handig, want de paarden willen er niet doorheen om weer terug te lopen haha. Joepie en Biz zagen Julia wel staan, maar het was de vieze voetjes niet waard
spettertjuh schreef:Hoi hoi
Leuk dat het een leerzaam dagje voor jullie is geweest dus met de beenproblemen kunnen we naar jullie toe komen voortaan.....
Paardjes waren gisteren braaf met binnenhalen, stonden al te wachten voor het hek gisteren........
en die nieuwe behandelmethodes kan ik ook niet toepassen
Daarvoor zul je toch naar een kliniek moeten
he ladies! ) maar was best wel moe gisteravond!
...