Hoe is het met Melissa? Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Hoe is het met Melissa? RianneH schreef:Mooie foto's jutta ziet er goed uit margo!
Jammer alleen dat ze op deze computer niet helemaal scherp lijken, ligt dat aan mij of is dat tijdens het uploaden altijd zo? Bij chaplin leken ze ook niet helemaal scherp magda
RianneH schreef:Margo, wat heeft jutta in haar nek zitten? Is ze gebeten?
Dat is een brandmerk...

Een week naar Moravita geweest voor training en daarna nog een weekje thuis bijkomen op het balkon. Het was erg leuk weer bij Moravita, hard werken maar ook veel geleerd
Heb nu zelf ook een spaans kaptoom gekocht om thuis mee te oefenen, Zen loopt er geweldig op aan de hand
alles lijkt nog bijna hetzelfde!

Ik heb nu ook een dressuur zadel op proef, want ik loop nu al tegen de beperkingen van een westernzadel op
Vind het wel erg jammer. Het is een fijn zadel maar het is veel te moeilijk om er een correcte SB of travers te rijden, dat heb ik wel gemerkt tijdens mn trainingsweek. Daar hebben we met een dressuurzadel gereden en dat ging zo veel makkerlijker.... Ik had niet verwacht dat we zo snel al bij dit soort dingen zouden komen