Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

)
Ik ging ff met Ko wandelen, nou kwam verzopen thuis (had terugweg vol tegenwind
)
.
Binar schreef:Willen de mensjes die de penen nog moeten betalen, dit uiterlijk morgen (woensdag) doen??? (ff een herinnering)
Wat een takkeweer zegIk ging ff met Ko wandelen, nou kwam verzopen thuis (had terugweg vol tegenwind
)
Met Biz vanochtend naar Madestein geweest, met Val en Kola. Was een lekker ritje en Biz was voor zijn doen echt superfris hihi![]()
![]()
Morgen is mijn vakantie weer voorbij en mag ik weer aan het werk![]()
Zijn er trouwens nog mensen die donderdagmiddag willen lessen???
NuggT schreef:Zal Vernania wel blij mee zijn.
.
!
scholiertje schreef:Ik meld me voor de les.
Binar schreef:scholiertje schreef:Ik meld me voor de les.
hihi, ik bedoelde meer de mensen die zich nog niet hebben opgegeven.. enneh ik wist toch al dat je les had
Jetta schreef:Les????? Laten we dat maar niet doen...

Flurk schreef:Binar schreef:Willen de mensjes die de penen nog moeten betalen, dit uiterlijk morgen (woensdag) doen??? (ff een herinnering)
Wat een takkeweer zegIk ging ff met Ko wandelen, nou kwam verzopen thuis (had terugweg vol tegenwind
)
Met Biz vanochtend naar Madestein geweest, met Val en Kola. Was een lekker ritje en Biz was voor zijn doen echt superfris hihi![]()
![]()
Morgen is mijn vakantie weer voorbij en mag ik weer aan het werk![]()
Zijn er trouwens nog mensen die donderdagmiddag willen lessen???
dan zag ik het toch goed
ik zag jullie voorbij komen
betalen jullie ook 3,50 voor een zak peen?
AnitaJoeri schreef:ik wil wel lessen Nous ben nu nog hard aan het werk hoor.Haha
Nog 2 nachtjes slapen en dan mag ik weer een galoppie doen met Ko
ik hoop dat hij nog weet hoe hij op commando moet aanspringen hihi, 't is toch alweer zo'n 3 maanden geleden dat we legaal hebben gegaloppeerd
johnvt schreef:heb je nog raadsels
Binar schreef:ok, Aniet, is goed, zet ik je op de lijst erbij. Ik laat je morgen ff weten hoelaat je les hebt ok? Moest jij trouwens niet werken tot 23.00????![]()
Nog 2 nachtjes slapen en dan mag ik weer een galoppie doen met Ko
ik hoop dat hij nog weet hoe hij op commando moet aanspringen hihi, 't is toch alweer zo'n 3 maanden geleden dat we legaal hebben gegaloppeerd