Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
kom je morgenavond wel mee
niet doen als het echt niet gaat hoor ShirleyA schreef:Dank je wel Shirley, buiten zetten mag ALTIJD! thnxxxHe Ellen wat n tegenvaller dat ze nog niet goed loopt. Ik ben morg op stal en zet de paardjes v Nancy buiten, daarna Misje maar ik wil Bella ook wel los zetten voor je hoor. Zeg t maar.
Knap eerst maar zelf even op want je hebt t goed te pakken. bah.

Zirano schreef:Ook jouw aanbod neem ik van harte aan Marjan.. Ik blijf vandaag dus lekker thuis! Heb net mijn schoonmoeder gebeld, of zij even voor mij naar de markt wil.. Die zit er alleen op donderdag, en ik MOET ritsen hebben voor m'n tassen.. (Niet dat ik die nu ga maken, maar het kan niet wachten tot volgende week donderdag..) Ik pm je mijn kast nummer nog evenBloos bloos dank je wel Ellen en Tallie ho.
Ellen knap maar even lekker op hoor van de griep.
Als jij morgen die magneten niet kunt doen doe ik het toch even.Maar pm mij even jouw kastnummer.

Dabo schreef:Brenda:
Ik heb bijna alles van jouw lijstje, maar geen jeukend gehemelte en geen bloedneus (1x eergister) Ik heb wel vreselijke pijn in mijn onderbenen, dat is echt niet leuk
Succes bij de HA, Bren!
sjorsie schreef:Morgenavond is nog een eind weg. Maar ik kan er nog niets van zeggen... Reken er niet op, sorry!Beterschap Ellenkom je morgenavond wel mee
niet doen als het echt niet gaat hoor

beterschap
Toch blijf ik lekker thuis maar, ik weet dat jullie goed voor mijn Bellaatje zorgen

Hoewel ik hier nog wel wat voor haar heb liggen, dus ik wil haar wel zien, maar dat heeft absoluut geen haast.

pascha7 schreef:naad als je een goeie insiminator wilt heb ik er wel 1 voor je in de [***] heb ook een nummer voor je eventueel

sjorsie schreef:vanmiddag voor het eerst priveles op U2 gehad en het ging best lekker, meteen een stamp oefeningen van Nicole opgekregen die ik deze week moet gaan doen met hem
Hij was helemaal op aan het eind van de les maar stond er wel tevreden bij, de scheet.
[***] als het ook met een D is zou je bijna denken dat het gewoon zo moet zijn
nooit naar de toppers geweest maar lijkt me opzich wel een topfeestavond

Azzaro schreef:hmm natas eigenlijk wel een beetje eng he ook met een D maar wel erg leuk aan de andere kant toch!
Spannend!
Bren is pascha in beemster geinsemineerd? Hoe is het nu met jou en pas?

)
Willie, jij misschien?