Ponyclub "Het Lamoen" - topic! :)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Fenn

Re: Ponyclub "Het Lamoen" - topic! :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 18:12

weet niet, volgens mij konden er maar twee ruiters Tessel Knipoog Als er een plekje vrij is vind ik het wel super gezellig als je mee komt Lachen en wie weet kunnen we anders, wat anders regelen. (al denk ik niet dat wij heel snel op zondag wat Lamoenpony's van stal mogen trekken?) Trouwens, spijt me wel, maar dan moet je wel met Annemarie contacten, mijn comminucatie is niet al te best op het moment Bloos

superfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 09:09

Mariska heeft in principe geen paard meer over.. Misschien kan je op Wietske?!

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 10:42

Nou Tessel, wel een leuk aanbod. Hoop dat je mee kan Lachen Gezellig, want heb jou ook al een tijd niet meer gezien (leidingweekend)

en Ik ben dus nog steeds soort ziek, maar het gaat de goede kant op.

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 12:17

Fenn beterschap,
Ik dacht laat ik ook maar weer eens een keer reageren (lees altijdw el mee maar niet altijd tijd op wat neer te zetten)
Wat leuk dat jullie gaan rijden Haha! Wanneer gaan jullie dan?

Superfries hoe is het nou met Imke gaat het alweer wat beter?

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-08 15:31

Tessel, als je op Wiets mee kan/wil.. wij kunnen je evt. vast wel van het station halen ofzo Lachen

En inderdaad, hoe gaat het met Imke en jou, Marianne? Verkoudheid al wat gezakt?
Fenn moet ook beter worden Ach gut

superfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 08:05

Helaas.... Mariska heeft liever niet nog een extra persoon mee op Wietske. Is iets met de verzekering ofzo, omdat het niet haar paard is maar wel haar verantwoordelijkheid dan.
Met mij en Imke gaat het alweer stukken beter. Allebei nog wel iets snotterig, maar niet zo erg meer gelukkkig.

@ fenna: beterschap!!!

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 12:10

dankje Lachen Ik heb mezelf officieel beter verklaard vandaag. Let nog wel op met wat ik eet, ga vanavond vroeg naar bed. Maar ben echt klaar met niets doen.

Jammer dat we niet nog een derde persoon mee kunnen nemen...

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 12:14

Geeft niet Marianne, ik snap Ja
Dan moet ik maar iemand anders zoeken die met me mee wil naar het Lamoen Schijnheilig

Stage is nu afgelopen (snif), dus de eerstkomende tijd ben ik vrij. Nouja, vrij, ik heb een hele hoop dingen die ik moet afmaken en daarna ga ik afstuderen..hopelijk Haha!

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 12:17

Klinkt verstandig Tessel Haha! (en leuk, weet je al wat dan?)

Mmmm... als jij sponsort wil ik best een buitenrit komen maken bij het lamoen die Zaterdag (zullen we alleen geen keus hebben qua pony's vrees ik). Ze zullen me wel zien aankomen bij mijn werk Clown

superfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 12:22

@ zwartwitje, helaas kan ik niet zo lang weg ivm borstvoeding. Anders was ik wel te paard naar het Lamoen gereden en dan met je mee naar buiten... kan alleen als je maar een uurtje naar buiten wilt...

superfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 12:22

Mariska vroeg trouwens nog of ik zelf zin had met met Annemarie en Fenna mee te rijden... Ik denk er nog over na, als julllie het tenminste leuk vinden

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 12:27

superfries schreef:
@ zwartwitje, helaas kan ik niet zo lang weg ivm borstvoeding. Anders was ik wel te paard naar het Lamoen gereden en dan met je mee naar buiten... kan alleen als je maar een uurtje naar buiten wilt...

Dat lijkt me ook gezellie, maar ik wil eigenlijk wel langer weg dan een uurtje, als ik toch die kant op ga wil ik wel een half middagje op een paardenrug doorbrengen Knipoog

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 12:28

Ja, tuurlijk Lachen gezellig. We hadden wel een buitenritje van twee uur besteld (ik wil graag echt naar buiten als ik er toch weer eens in de buurt ben Schijnheilig ), maar dan hoef je niet naar het Lamoen dus jij zult er zelf wel al over nagedacht hebben Knipoog

Fenn zit naar haar spaarrekening te kijken. Opzich Tessel, kan ik misschien een ritje nog wel betalen. (alleen de treinreis niet). Als het op mijn werk kan, zou ik al wat vroeger in de middag op een station in de buurt van Lamoen kunnen zijn. Kan ik daar ook nog naar buiten. Zou alleen wel Za worden... Eerder zou dan iets an 15.50 op Deventer worden Clown Pokke OV ook.

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-08 13:55

Hmm, jammer dat het niet kan, maar wel begrijpelijk, die verzekeringen ook
Ik zou het wel gezellig vinden als je mee ging Marianne Lachen

Wat het huren van pony's bij het Lamoen betreft, evt zaterdag, jullie vechten het maar uit, ik ben er wel Lachen

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 14:26

Wat een gedoe, maar als jullie nog een keer weer na buiten gaan ik wil ook graag nog een keer. (alleen dat lukt nog niet echt Tong uitsteken) en als jullie het goed vinden natuurlijk Lachen

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 16:36

Lijkt me gezellie, weer met z'n allen Ja

Als iedereen geld en tijd enzo heeft, that is Knipoog maar op zaterdag zou dat wel een beetje krappie worden, dan moeten we echt bijtijds bellen en evt paarden reserveren (?). Dan zullen het wel de huifkarpaardjes worden (vind ik niet erg, ik neem Toontje wel mee Haha! )
Zeggen jullie het maar, ik heb de komende paar weken sowieso wel tijd en ik kan natuurlijk vast weer wat regelen met mijn ouders die als taxi vanaf Deventer fungeren (Fenna Knipoog ).

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 20:50

Ja mij ook Lachen Ik heb zelf paardje,, (beest is buiten zeer lief als ze maar niet alleen is dan is alles nog eng haha) Dus dan hoef je voor mij geen paardje te bestellen (Jannette weer blij heeft ze er 1 over Tong uitsteken) Maar moeten we wel ff optijd weten datn kan ik op mijn werk zeggen dat ik overdag niet kan werken;) (niet dat ik dat vaak doe maar af en toe hebben ze zo'n idee)
En inderdaad Fenna moet nog wel deze kant op kunnen komen!!
Anders is het niet compleet.

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-08 11:01

Hm.. dat gaat voor mij niet lukken denk ik de komende weken.
Dit weekend kon ik toevallig omdat ik dan net tussen 2 periodes inzit, maar de volgende weekenden heb ik al wat of moet ik waarschijnlijk hard aan het werk..
Maargoed.. dat zien we dan wel weer. 'T is voor mij dicht in de buurt, dus als jullie een keer allemaal kunnen kan ik nog wel zien of ik er bij kan zijn Lachen

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 18:38

Tja, dan moet ik op mijn werk regelen dat ik om één uur weg kan en dan ben ik dus pas op zijn vroegst 15.18 op Deventer, maar ik zal morgen even langs de Hema gaan Ja en als het dan goed is zal ik dan ook Jannette bellen of wij zaterdag laat in de middag drie pony's mee kunnen nemen voor een buitenrit? Weet alleen echt niet of ze dat zomaar goed vinden en dan moet ik enorm haasten. Ze zullen blij met me zijn bij de Hema, eerst een week ziek en afwezig, vandaag mocht ik om 15.00 weg (om verder uit te zieken) en dan wil ik ook eerder naar huis Clown ach, normaal werk ik keihard. En ik heb het er best voor over Lachen

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-08 19:22

Kijk de HEMA aan met je liefste blik, komt vast goed Lachen

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 21:41

Hihi, ja dat komt vast helemaal goed Haha!
Nee, maar dan zou het dus voor aankomende zaterdag zijn? Kijk jij maar of dat lukt Fen, anders regelen we gewoon op een ander dagje iets anders. Als het heel veel pijn en moeite (en misschien wel je baan Nagelbijten / Gniffelen ) gaat kosten kunnen we het beter niet doen Knipoog
Ik heb mijn ouders er alvast op getipt dat het eventueel zou kunnen dat er een Lamoendagje gepland gaat worden en dan weten ze al wel hoe laat het is (taxitijd Clown ) dus dat komt wel goed, denk ik.

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 09:53

hihi, ik ga als ik bij de kapper ben geweest langs. Zal met mijn nieuwe mooie haartjes wapperen en voila ik mag naar huis. Zo niet, tja, dan moeten we inderdaad een ander dagje zoeken. (of jullie gaan zonder mij Knipoog )

BelgenGek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 12:02

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-08 12:07

He wat zonde Tineke! Helaas kan ik er op mijn kamertje van 12m2 geen cavia bijhebben

BelgenGek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 12:08

ja het is een ramp echt,
maar heb geen makkelijke schoonouders....

nee dat word hem niet idd..