Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Je zal je iig niet vervelen!
Mendi schreef:Meid, meid, je krijgt het er maar druk mee! Ook al twee IJsjes waar je op moet passen...Je zal je iig niet vervelen!
Ik mag zo naar huis, bijna 5 uur
maar lina is maar voor 1 nachtje, ze waren te laat voor de kennel, dus het is meer als tussenoplossing eiglk. 

Ga over 10/15 min weg 
Joki schreef:Hmm volgens mij ben ik de enige antifan van Pieter; in persoon geen problemen maar zijn les is voor mij echt no way en zijn springles vind ik niet veel beter. Zo ben weer eens een remi
hij is echt heel aardig maar lesgeven...
Schimmelig schreef:Maar iig veel succes. Had ooit een Duitse- Duitse leraar, oeh wat een vreselijke vent. Duurde 5 lesjes voordat hij 'weggepest' was en dat door een VWO klasje

Hij staat dus te koop...
casjuh schreef:Helaas was het niet zo rooskleurig daar als het leek... Veyton stond op een gegeven moment alleen nog maar binnen waardoor ik genoodzaakt was om een wandeling te maken in het bos om vervolgens meegesleurd te worden. Daarnaast was de manege-eigenaar destijds niet echt lief voor zijn paarden én de pensionpaarden om het maar even zo te zeggen.
Pluutje schreef:Schimmelig schreef:Maar iig veel succes. Had ooit een Duitse- Duitse leraar, oeh wat een vreselijke vent. Duurde 5 lesjes voordat hij 'weggepest' was en dat door een VWO klasje
Ohw vertel, welke?![]()
Hey Zita!! Gezellig dat je er ook bij bent
). Ken je toevallig ook een lerares die heel even engels heeft gegeven, Robert... Die is ook weggepest (oa door mijn klas geloof ik), dat is mijn buurvrouw
Pluutje schreef:Ook welkom!! Over welke eigenaar heb je het? Niet de huidige denk ik of wel? (lijkt me al een tijdje geleden dat je daar stond)
het gaat om de vorige eigenaar met die friezen (ga geen namen noemen). Ik stond daar rond augustus 2004 en ben half oktober naar amstelhoeve gegaan
Pascal is inderdaad érg groot hahaha maar een vreselijke lieverd!