@nicole.. Jij hebt toch autorijles van Frank van Maris gehad?? weet jij waarom die weg is?? 
Pff heb gister weer een dagje gehad..
We gingen naar ysselstein, Ronic, Jozet en Hanna gingen rijden, Pascal en ik gingen zo mee.. We komen daar aan alles gaat goed, ik heb luci vast... Schrikt die lummel ergens van en rukt zich los,, ik heb die uiteraard met mijn "kapotte" arm vast.. Hij trekt me op mijn knieen. trekt zijn kop omhoog.. Mijn arm zowat uit de kom getrokken.. Meneer gaat ervandoor.. Naja toch weer te pakken gekregen.. Nu heb ik weer belachelijk veel pijn kan die weer niet bewegen.. Met springen ging alles goed, niemand gevallen enz. Alleen had hanna een bloedlip.
Toen moest tippie op de vrachtwagen.. rukt tippie zich los... Weg tippie. Dus die weer zoeken.. pascal en hanna met de auto erachter aan.. Niets kunnen vinden. Kwam bij mij het geniale idee op om de snoepjes (die ik toevallig bij me had) te ramellen en ja hoor ikz ie tippie staan.. Ik die bijna gevangen komt pascal in de auto met hannavan achter aangescheurd. Dus tippie dacht mmm ik ga der vandoor.. gelukkig vond die mijn snoepjes interessant genoeg...
Dat was het eigenlijk...