YEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
300 pagina's !!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
fallenangel3 schreef:ik heb vannacht trouwens een hele vreemde droom gehad. Ik ging naar de manege... en toen waren er opeens heleboel nieuwe paarden. Dus mijn eerste reactie was... welke paarden zijn dan weg? dus ik helemaal in paniek zoeken... maar in echt bijna alle stallen stonden andere paarden.. in jozele's stal, aglona, kartouch, inca, berlinge, parade, djinn..... echt een vreemde droom!
.. dus dat is nooit wat geworden
fallenangel3 schreef:ik heb vannochtend heel lang in bed gelegen.. (had geen zin om er uit te komen) dus viel regelmatig in slaap.. heb ook gedroomd over een jongen van de introweek 3 jaar geleden... haha.
Ik vond hem toen wel leuk... maar ja hij besloot zijn move een half jaar later te maken toen ik een vriend had.. dus dat is nooit wat geworden
fallenangel3 schreef:ik had mijn wekker om zeven uur gezet... toen nog eens om half 8 maar... ben er uiteindelijk om 12 uur ongeveer uitgekomen.... :S
fallenangel3 schreef:jawel... anders had ik mijn wekker niet om 7 uur gezet... Ik kon gewoon echt niet uit bed komen ... pfff
fallenangel3 schreef:dat krijg je als je geen verplichte lessen meer hebt :S... ik heb wel 2 belangrijke dingen gemist.. maar hoop dat ik die informatie via anderen kan krijgen
Volwassen zijn sucks!!!
DenK4ever schreef:Volwassen zijn sucks!!!
![]()
Ik zit al niet lekker in mijn vel, en nu gaat het ook niet goed met Sky![]()
Ik ga zometeen gelijk met hem naar de dierenarts, want hij zakt sinds vanmorgen steeds door zijn benen en kan zijn evenwicht niet bewaren en zoooo zielig![]()
![]()

!! DenK4ever schreef:Volwassen zijn sucks!!!
![]()
Ik zit al niet lekker in mijn vel, en nu gaat het ook niet goed met Sky![]()
Ik ga zometeen gelijk met hem naar de dierenarts, want hij zakt sinds vanmorgen steeds door zijn benen en kan zijn evenwicht niet bewaren en zoooo zielig![]()
![]()
fallenangel3 schreef:ik heb vannacht trouwens een hele vreemde droom gehad. Ik ging naar de manege... en toen waren er opeens heleboel nieuwe paarden. Dus mijn eerste reactie was... welke paarden zijn dan weg? dus ik helemaal in paniek zoeken... maar in echt bijna alle stallen stonden andere paarden.. in jozele's stal, aglona, kartouch, inca, berlinge, parade, djinn..... echt een vreemde droom!