Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Shenavallie schreef:HA HA HA!!!! Zal het officiele recept van een Schotse Butterscotchtaart aan mijn vader vragen (mijn vader is een hele goede taartenbakker trouwens). Of er moet geen animo voor zijn
Hou op heb me ontbijt nog niet op
Shenavallie schreef:Hou er even rekening mee dat als het uit de winkel komt, ik geen Buter-centen op het moment heb (lang leve een pony die een abonnement op de VA heeft)... Hoe graag ik het jullie ook gun!
denkt toch maar dat je je haar orginele naam moet geven (werd een tijdje geleden in dit topic gezegt dat het ongeluk bracht
)
Sasje_ schreef:Schuimtaart! Absoluut! Die van Buter uit zaandam!
Sorry dat ik me er even mee bemoei!
Shenavallie schreef:Als jullie je even bezighouden met de taart, dan ga ik nu naar mijn vierbenige kind! Tot daar of tot mails!
ik betaal ook mee.
.
SORRY, maar ik maak het goed, dat beloof ik. Alleen niet aankomend weekend, want dan ga ik lekker op vakantie
. natuur5D schreef:jaja taartik betaal ook mee.
, maar Mario wist het gelukkig wel. Maarja, de meeste foto's waren al geschoten, dus nu moeten we het een keertje over doen
. 

! Die grijze
Hackie schreef:natuur5D schreef:jaja taartik betaal ook mee.
Haha heb je ook zo'n beest uit de sultana reclame ?? Ik heb er 3 ofzo![]()
Die van mij is trouwens roze. Die van jouw
. laatst probeerde ik leuke foto's van Nelson te nemen, maar dat viel zwaar tegen.
Hackie schreef:Die van Maisie bedoel je? Eerst maar nieuwe foto's maken, en dan............wie weetMisschien een idee om ze op ITP te zetten ??
. Mireille moet het dan natuurlijk ook goed vinden
. natuur5D schreef:wat een leuke foto's van Maisie. laatst probeerde ik leuke foto's van Nelson te nemen, maar dat viel zwaar tegen.
van de 20 foto's waren er maar 2 echt mooi.