manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Thirz

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 08:28

Anne_87 schreef:
*tenzij Mariek en Thirz toch nog hele wilde plannen hadden, maar dat viel mee geloof (hoop) ik Tong uitsteken

Hoezo?! Tong uitsteken

Kims schreef:
En Thirz, heb je je tuintje al ontbost? haha. Kan je er hopelijk van de week lekker vaak in liggen! (moet het natuurlijk wel weer lekker weer worden). Ik ben vandaag trouwens naar Nous geweest hoor. Ze heeft een half brood op, een bolletje en een stuk of 4 wortels En wij ons maar afvragen hoe ze zo dik komt haha! Nouja, ze vond het in ieder geval erg lekker

Juist ja, het afvallen xxl komt dan helemaal goed Clown
We hebben laatst buikomvang gemeten; meer dan 2 meter Huilen van het lachen Echt te erg!

Maar mn tuin is ontbost hoor Ja (de apen kunnen weer terug!) Echt een megawerk, maar met goed resultaat. Zelfs nog nieuwe tegels neergelegd, ze liggen niet zoals bij de echte stratenmaker, maar ben best trots! Nu alleen nog de vijver ingraven...

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 10:00

Nou, die apen willen vast niet meer komen nu er geen bossen meer zijn Clown
Heb je al een vijvertje of niet? Ik heb namelijk ook een hele mooie die we van plan waren in te graven. Maar met een kind op komst leek ons dat toch niet zo'n goed plan. Dus als jij (of iemand anders natuurlijk) m wil hebben, dan hoor ik t wel.

2 meter? Bloos! Dat is echt niet normaal haha! Maar nu is de wei weer lekker kaal dus hopelijk valt ze nu weer een beetje af.

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 11:00

Jeetje wat is er alweer een hoop geschreven en wat loop ik achter Knipoog Heb hele leuke foto's voorbij zien komen van het bootje en Voice versierd! Voice zag er echt leuk uit zo; kan me voorstellen dat je die prijs won! Thirz is bezig haar tuin te ont-Tarzannen; daar is het wel lekker weer voor! Niet te warm en toch een zonnetje! Succes met vijver uitgraven; als je geen haast hebt wil ik ook nog wel komen helpen graven hoor Knipoog Kims, ik begrijp dat je toch gestopt bent met je stage omdat het echt te zwaar was? Voor je rug ook wel goed denk ik Lachen Wel balen dat je dan nog meer over moet doen straks, maar het is wel beter voor jou en kindje! O ja, onderschrift wordt nu aangepast Haha! Anne, het is al bijna party-time he Haha! Onze voorbereidingen lopen gesmeerd hihi! Dat nieuwe paard klinkt ook erg leuk! Hoe is het met Cis? Nog steeds goed aan het genieten van je bezoek? Alvast veel succes met je M2 debuut zaterdag Bar: verslag volgt 's avonds vast als je er bent!
Gisterenavond naar school geweest: weer een berg wijzigingen gekregen voor m'n scriptie, dus zag het ff niet meer zo zitten om het nog op tijd af te hebben. Gelukkig doet een nachtje slapen wonderen en gaan we er dus weer lekker tegenaan. Het is gewoon erg zuur dat je alles zelf maar moet uitzoeken en er wel commentaar komt wat je niet goed doet, maar niet hoe het wél moet. De inleverdatum is 9 juni, dus ik ga het gewoon halen heb ik besloten Knipoog Vervelende is ook dat de herkansing niet voor de diplomering op 23 juni plaats kan vinden, dus dat betekent dat je pas volgend jaar kunt herkansen. En dat ben ik dus écht niet van plan: motiveert extra om er gewoon zo hard m'n best voor te doen dat het goed komt. Bianz is weer strijdlustig om te zorgen dat ze het gewoon haalt op 23 juni Clown

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 14:43

Citaat:
Het is gewoon erg zuur dat je alles zelf maar moet uitzoeken en er wel commentaar komt wat je niet goed doet, maar niet hoe het wél moet.

Ja dat is het zeker Scheve mond Nou zet 'm op hoor! Ik duim voor je dat je het nog op tijd afkrijgt!

Ik ben inderdaad gestopt met de stage. Vanmorgen ben ik naar school geweest en dat begon heel hoopvol zonder harde buiken. Alleen kwamen ze toch opzetten na een uur en nu moet ik dus over een kwartier weer bij de verloskundige zijn voor onderzoek. Maar, ook positief nieuws; ik mag waarschijnlijk wel gewoon naar de 3e Haha! Mijn resultaten zijn gewoon goed dus waarschijnlijk vindt de examencomissie het niet nodig om mij het jaar over te laten doen. Duimen jullie voor mij mee? Dat zou namelijk gewoon een compleet jaar gaan schelen....
Misschien dat ik zo het ziekenhuis in moet, ik heb geen idee. Maar ik laat het jullie wel weten Lachen

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 15:01

Oei Kim, klinkt niet goed van die harde buik, ik hoop dat het meevalt!
En ik duim voor je dat je het jaar niet over hoeft te doen! Zou wel echt super zijn!

@ Bianca: dat is idd erg onhandig zeg dat je niet weet hoe je je scriptie precies moet doen... Maar ik denk wel dat het goed komt hoor! Jij was volgens mij altijd zo perfectionistisch!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 15:28

Kims, een goede keus om te stoppen met stage hoor, echt hopen dat je gewoon naar de 3e over mag, vind het niet echt eerlijk als je heel het 2e jaar over zou moeten doen Hoe was t bij de verloskundige? Hoop niet dat je nou bent opgenomen, thuis is het veel fijner uitrusten!
En ik heb al een vijver hoor! Ik vind dat je m best kan zetten, leert Puck maar hoor Tong uitsteken

Bianz: je gaat t gewoon halen hoor Ach gut Echt vervelend dat je steeds je gemaakte werk moet aanpassen, maar ik voel t: t komt helemaal goed!! Lief dat je aanbiedt om te helpen met de vijver. Ik probeer het ergens donderdag en vrijdag nog gedaan te krijgen, dan ben ik nog vrij namelijk. Maar anders is je hulp welkom Haha! (Er is niet irritanter dan graven in een kleigrond!)

Vanmorgen laatste inkopen gedaan voor jullie feest: ben er helemaal klaar voor nu Cool
Daarna door naar stal voor les: was hard werken, weer fijn gereden Ja Al denkt Nous nog af en toe: Moet dit?! Clown Nu nog even uitrusten en dan gaan Marieke en ik vanaaf nog even oefenen voor de marathon, kan ik vannacht lekker slapen!

Nel: hoelaat donderdag? 7 uur op stal?
Laatst bijgewerkt door Thirz op 20-05-08 15:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 15:28

Ziekenhuis?? Ik zit nu heel hard te duimen dat je gewoon lekker naar huis mag! En natuurlijk ook dat je zo door mag naar het 3e jaar; dat zou super zijn!
Dank voor de opbeurende woorden, ik ga hard m'n best doen Lachen Hou mezelf elke keer voor dat ik daarna kan paardrijden zoveel en zolang ik wil als beloning Haha!
Edit: Thirz was me net voor Knipoog Fijn dat je weer lekker hebt gereden Thirz! Nous went er nog wel eens aan hihi! Loop-ze vanavond en succes met de vijver: ik hoor het wel als ik nodig ben Knipoog

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 17:51

Pfff zo net mn auto gewassen en in de turtle wax gezet... voel me altijd zo niet-vrouwelijk als ik mn auto aan het wassen ben, haha! Maar hij ziet er nu weer supermooi uit! (behalve dan wat krassen op zn snoetje die iemand anders heeft veroorzaakt terwijl ik niet in de buurt was Boos! )...

Sharon is vandaag naar de tandarts geweest, ze had weer wat haken dus die zijn weggevijlt... echt typisch, Sharon heeft echt ieder jaar weer haken, dus de tandarts is bij haar hard nodig! Daarna lekker gelongeerd met kaptoom, gewoon zonder iets voor de rest, ze liep heerlijk lang en laag over dr rug. Daarna nog een keer de oefening herhaald die ik van de osteopaat steeds moest doen toen ik niet mocht rijden, ze deed het nog prima!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 18:15

Jeeeemig meiden, 4 dagen weg en gigantische verhalen op bokt die ik allemaal moet bijlezen. Maar wel leuk hoor Haha!
Balen Kim van je stage, maar dit is misschien wel het beste voor jullie gezondheid. En hopelijk kunnen de mensen op school een beetje begrip opbrengen? Bar, heb de foto´s van Shaar gezien, ze liep er lekker bij hoor. Alvast veel succes met je wedstrijd! Nel, jouw foto´s waren ook heel erg leuk. Dat roze staat Voice erg goed en ook heerlijk genieten op het water.
Thirz, als je tuin klaar is kun je dan een mooie foto maken want ik ben wel super benieuwd hoor! En natuurlijk wil ik ook heeeel graag foto´s zien van jullie geweldige outfits op het aankomende feest...hihi Clown
Bianz, nog ff doorzetten! Het komt vast goed en dan kun je heerlijk gaan genieten van je eigen paard Lachen
Anne, dat paard klinkt erg leuk, hopelijk is het een blijvertje.
En Marieke, met jou en Jade ook alles nog steeds prima? Fijn dat je nu lekker met dr op buitenrit kunt zonder je riempje Tong uitsteken

Hier gaat alles prima, heerlijk 4 dagen weggeweest en lekker zon gepakt. Heel raar om mijn ouders hier te hebben, maar ook wel erg leuk. Donderdag neem ik nog een dagje vrij om souvenirs te gaan shoppen en dan gaan ze vrijdag weer terug naar Nederland. Verder heb ik dit weekend een of ander feest van een grote universtiteit in Lima...heb geen idee hoe, wat of waar, maar mijn franse huisgenoot regelt alles. Het is dus nog een beetje een verrassing haha.

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 18:52

Nou, ff een update:
Ik hoefde nu gelukkig nog niet naar het ziekenhuis toe. De harde buiken (voorweeën) kwamen rond 11 uur vanmorgen ineens om de 3 minuten en dat is dus echt niet goed zeg maar... Bij de verloskundige was er in ieder geval geen ontsluiting vast te stellen. De spreekuurverloskundige heeft met de dienstdoende overlegd die vanavond waarschijnlijk nog even langskomt om alles ff te checken. Verder moet ik gewoon op tijd bellen als ik andere tekens van bevallingen krijg. De harde buiken zijn nu iets afgenomen maar zijn er helaas nog steeds. De aankomende weken mag ik helemaal niks meer doen No Cheer Mochten de harde buiken toch aan blijven houden, dan moet ik alsnog naar het ziekenhuis toe.

@ Bianz: ik ben echt zo benieuwd naar je paardje! (nouja zeg maar gerust paard haha). Denk maar zo: zodra die scriptie af is, kan ik onbeperkt rijden. Hoe is hij trouwens op buitenritten?
@ Cis: zo te lezen is het weer zonnig? Dat zou wel lekker zijn! Anne en ik zaten trouwens in de trein te praten over jou in Peru. Zegt een meisje naast ons ineens: bedoelen jullie Ciska van Pienbroek? Wij zo van: uhhh ja, ken je die? Blijkt dat zij ook diermanagement studeert. Ik geloof dat zij 4e jaar was toch Anne? Ze deed in ieder geval gorillaonderzoek in Blijdorp Clown Was wel stomtoevallig dat ze jou kende haha.
@ Bar: het is even een rotklusje, maar dan kan je autootje er weer eventjes tegenaan Knipoog

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 19:08

Haaaa wat grappig Haha! Er zijn dan twee opties: was het een meisje met blond haar en een bril of een met bruin haar zonder bril?

Ik duim voor je dat je harde buiken wat afnemen en je het ziekenhuis niet met een bezoekje hoeft te vereren!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-08 19:26

jeemig wat een hoop verhalen Bloos! Morgen reageer ik daar op hoor Ja Nu ff kort!
*was een uurtje eerder klaar met de les, dus half 7 thuis. Dus vandaar even tijd om achter de comp te kruipen.

Maar balen hoor Kim.. Vond t in de trein al zo vreemd, maar dat het rond 11 uur om de 3 min kwam is helemaal vreemd en vervelend Scheve mond Ik denk dat het wel een verstandige beslissingen is om te stoppen met stage. Even op t perron staan kost je al duidelijk moeite, moet je nagaan wat een dagje stage lopen met je doet! Het zou natuurlijk helemaal super zijn als je én aan jezelf kan denken én toch nog fijn naar de derde mag volgend jaar! Ik duim mee hoor! Zou zó fijn zijn! 3e jaars klinkt gewoon al zoveel beter dan 2e jaars. In je 3e ben je al fijn over de helft en.. Nouja, ik duim flink mee!!
Heb je zelf je stagebegeleider daarover ingelicht? Of doet school dat voor je? Als je je stagebegeleider gesproken hebt: begreep ze de keuze? (vast wel)
Phoe maar pittig allemaal hoor. Nu flink rust nemen en hopen dat je fijn uit dat ziekenhuis blijft!

Even als leek: kan dit nu ook te maken hebben met het feit dat je buik al zo groot is en je baarmoeder zo hoog zit?

Hihi, ja en dat met dat meisje was toevallig. Ze heeft trouwens niet gezegd dat ze 4e jaars was, maar ze was nu wel aan t afstuderen. Maar volgens mij kon dat ook in je derde jaar al toch?
Zonder bril en stapte in Roosendaal in Knipoog

Ow en Kim, mn klasgenootjes vonden dat je t zo lekker plastisch en droog kon vertellen Tong uitsteken "Ja, en dan dat bloed wat stroomt als een waterval & de inhoud van 2 cola flessen leeggelopen in dat bed" haha.

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 20:17

Kims: o o balen hoor, dat je zoveel harde buiken hebt!
Teken dat je rustig aan moet doen!
Toen ik nog bij de eendracht werkte toen had ik de laatste weken voor mijn verlof heel veel harde buiken en toen moest ik eerder stoppen met werken van de verloskundige.
Dus doe jij maar lekker rustig aan, je lichaam waarschuwt niet voor niks! Knipoog

Thirz, ja is goed 7 uur op stal! (en mariekje natuurlijk ook)
Ze geven goed weer af dus we gaan lekker genieten!

Heej Cis, Lekker hoor zo met je ouders!
Klinkt spannend dat feest van t weekend!
Veel plezier!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 09:01

Gelukkig Kims, dat je gewoon lekker naar huis mocht, was al bang dat je in het ziekenhuis lag Knipoog Dan maar thuis rust nemen! Ook bij mij kun je de DVD voorraad nog eens plunderen hoor! Mag je zaterdag wel komen denk je?
Klinkt erg tof Cis; echt super dat je ouders er waren! En dat feestje... jij hebt het erg zwaar daar, dat heb ik al door Knipoog Nog leuke Peruanen gespot?
Lekker Anne, dat je vroeger thuis was!
En Bar d'r auto fijn gewassen: ik doe het je niet na hoor, ik ga altijd door de wasstraat Clown
Nou, ik ga me maar eens naar stal begeven; vandaag weer eens in de bak rijden da's al maanden geleden!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 11:44

Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! We zitten op pagina 300!! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!
En dat moest natuurlijk wel ff gevierd worden! Haha!

Maargoed.
Citaat:
Mag je zaterdag wel komen denk je?

Ik kom gewoon Lachen Als het niet gaat, zien we het dan wel weer. Ik zorg ervoor dat nick me kan brengen en halen. Het is wel iets waar ik naar uit kan kijken!

Citaat:
Even als leek: kan dit nu ook te maken hebben met het feit dat je buik al zo groot is en je baarmoeder zo hoog zit?

Nee, dat heeft er niet mee te maken. Het zorgt er wel voor dat ik de pijn helaas al veel hoger voel haha

@ Cis: weet je nu wie het is? Wel grappig hoor... Dat zij dan ook net toevallig naast ons gaat zitten en dat wij het net toevallig over jou hebben.

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 11:54

Hoi hoi,

mijn kleine mannetje heeft sinds zondag de waterpokken, maar sinds vanacht is het echt meega erg.
We hebben maar een paar uurtjes geslapen omdat hij zo gefrustreerd is van de jeuk.
Hij huilt alleen nog maar.
Hij wil niet eten en ook niet veel drinken.
Ik heb een middeltje gekocht waarmee je de vlekjes 3 keer per dag in moet deppen en dan zou de jeuk af moeten nemen, heb ook talkpoeder (ze zeggen dat, dat ook helpt?!) en heb hem net in bad gedaan met een washandje met havermout erin.
Ik had op internet gelezen dat dat ook zou helpen.
Nu probeert ie te slapen want hij is dood en dood moe.
Maar af en toe brult ie het even uit en dan is ie weer stil.
Ik heb het zo te doen met hem, voel me echt hopeloos....

Heeft iemand nog tips?????? Huilen

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 12:14

Ahhh arme Daniel! Ik zou echt niet weten wat je ertegen moet doen Nel... sorry!
@ Kim: Frans en ik zijn wel geintresseerd in je vijverbak Haha!!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 12:45

Het is zonde voor Daniël! Is het niet een normaal verloop wat je even zijn gang moeten laten gaan? Het is natuurlijk echt superfrustrerend dat je niets kunt doen, maar echt veel meer dan menthol-talkpoeder wordt er meestal niet gegeven toch? Ik heb wel eens gehoord dat er zoiets als Zovirax wordt gebruikt tegen de jeuk, maar daar heb je wel het advies van de huisarts bij nodig neem ik aan? Ben je daar al geweest?

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 13:29

Balen hoor nel Ach gut
Probeer alleen niet al te veel middeltjes uit. Teveel is ook weer niet goed namelijk, dat zou averechts kunnen werken. Het klinkt banketstaaf, maar het is echt iets waar ze even doorheen moeten...

@ Bar: is goed hoor Lachen je kan 'm gewoon een keer op komen halen. PB me maar voor tijd/datum enzo.

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 14:25

zo ik zal ook weer eens posten, is wel weer ff geleden...
Nel, je hebt hele goede creme tegen waterpokken, iets van calendulan ofzo? zit in een groene verpakking volgens mij.....maar wel vervelend dat hij er zo'n last van heeft..
Kims, vervelend dat je je stage niet af kan maken, maar ja, je moet ook aan jezelf denken, en je lichaam geeft nu wel heel duidelijk aan dat je "te ver" gaat....nu dus lekker vakantie tot november....
Thirz, hoest met je voeten, deden ze nog zeer, bij mij wel een beetje op die eeltplekken.
Cis, ik heb nog steeds voor de zekerheid mn riempje aan mn zadel, en heb m stiekem af en toe, zeker buiten, ook nog wel eens vast, (als thirz bijvoorbeeld ineens met Nous in de berm gaat galopperen, en jij nog gewoon op straat loopt, en je paard toch graag mee wil doen hahaha.....)
Oh ja nel, ik kijk nog ff of ik donderdag nog meega naar t strand, er komt namelijk vrijdag iemand op Jade rijden, om te kijken of ze mij misschien met Jade wil helpen, maar vind het niet eerlijk als ik Jade 2 dagen stil laat staan en dan tegen haar zeg, ok ga dr maar op...
Bar, alvast succes met je wedstrijd...
Bianz, janis was weer lekker bezig las ik in je sms, ja dat krijg je he als je steeds op buitenrit gaat, of stilstaat, je hebt in elk geval goed doorgezet. Zondag wilde marie janine met Thirz naar buiten, maar ik wil zo graag weer naar het bos, ging zo lekker, Jade was zo braaf, hoop dat marie janine dat ook wil.....
anne is je outfit al klaar?? (mijn baard staat al Haha! )

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 14:36

Haha Marieke, je baard staat al?? Leg uit!!
Janis was idd lekker bezig, maar zoals je zegt is dat ook wel te begrijpen omdat ze al maanden niet echt serieus meer heeft moeten werken volgens mij. Elke keer naar buiten of relaxed in de bak rijden is wel even wat anders voor d'r.
Maar vertel eens: er komt iemand voor Jade kijken? Wist ik nog helemaal niet? Wil die haar dan ook rijden en verzorgen? Of is het tegen betaling?

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 15:40

Hoi,
Bedankt voor jullie adviesen!
Tja iedereen krijgt wel een keer de waterpokken, maar om je kind heel de dag te zien lijden en te horen brullen is heel frustrerend ook voor jezelf.

Hij slaapt nu weer en volgens mij heeft het havermout badje wel geholpen want hij is een stuk rustiger dan vanmorgen.

Mariekje; kijk maar wat je doet donderdag.
Thirz en ik gaan dan zoiezo wel en anders ga je gewoon een andere keer, je mag annemoon altijd lenen hoor!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-08 15:55

Thirz schreef:
Anne_87 schreef:
*tenzij Mariek en Thirz toch nog hele wilde plannen hadden, maar dat viel mee geloof (hoop) ik Tong uitsteken

Hoezo?! Tong uitsteken

Ow gewoon, iets voorbij horen komen over eerdere plannen die niet meer door konden gaan Tong uitsteken Maar je weet t bij jullie nooit.. dus wie weet waar we om half 9 zijn Vork Maar volgens mij zal dat wel meevallen Lachen

Haha, Marieke wordt Brad Pit Knipoog En zijn de lippen van Thirz ook al klaar? Tong uitsteken whahaha. Ben benieuwd naar iedereen zn outfits Haha!
Maar mijn out-fit is al helemaal klaar hoor. Of nouja de accesoires Tong uitsteken Moet nog even kijken wat voor truitje en broek ik er precies bij aandoe. Maar dat komt wel goed Lachen
Ook de andere dingen zijn helemaal geregeld Haha! *had je nog aanvullingen op het lijstje? En wat vond je van dat andere wat er nog achter stond? Goed wel toch? Moet ik trouwens ook weer nie vergeten dan die zaterdag Vork

Klinkt goed Mariek? Nu iemand gereageerd die niet 16 is of nog maar kort rijdt ofzo dus? Ben wel benieuwd ook. Vertel eens wat meer? Hopen dat Jade zich dan ook weer net zo gedraagd, ook al is t dan weer net een grotere groep Haha! lekker hoor dat het kan zo naar buiten!

Hoe is t nu Kim. Vandaag lekker rustig aan gedaan? Wel balen dat je nu niet op je stage zit zeker? Mag je nu volgende keer wel weer daar beginnen, of is het dan weer loting/ afwachten waar ze je plaatsen?
Wel super tof dat je gewoon komt. Nick is toch wel thuis en kan je toch wel gewoon brengen en komen halen?
Hihi en ik en ook wel benieuwd of je nu weet wie het is. En tis toch nie erg dat ze weet dat er ene Hans heeft gespeelt? Schijnheilig We hadden t via de zwangerschapsgym van Kim (bewegen van der teen was al reden voor groot protest), de chinees met kind Kees daarzo, over de peruaan Hans Tong uitsteken Wel leuk dat jij zaterdag ook een leuk (gaan we vanuit) feest hebt Haha! Dos je je ook uit als filmster? Knipoog haha. Ben benieuwd hoe t uitpakt! Wel laten weten hè! En inderdaad ook laten weten als je daar een leuke Peruaan spot Knipoog haha

Thirz.. nu is het geen Puck meer hè. Tis nu Puckelientje Ja hihi.
Ach en tuintegels hoeven ook niet zo strak als bij een stratemaker te liggen? gewoon netjes, onder dat je de hele tijd je net erover breekt is goed toch? Lachen
Hee en Thirz, er is mij in vertrouwen verteld dat de apen een beetje somber aandoen, en dat t lijkt alsof ze heimwee hebben. Wil je ze echt nie terug? Tong uitsteken

Ow en das zuur Bianz... Maar aan de andere kant: je hebt nu wel de gelegenheid om het te wijzigen Lachen Anders had je daar waarschijnlijk al je herkansing mee gehaald. En dat: zelf uitzoeken, horen hoe het niet moet en maar gokken hoe het dan wel moet is bekend Tong uitsteken Behoorlijk vervelend.. Maar t lukt je heus wel Haha! Komt helemaal goed OK dan! (ja, en meteen de eerste keer Knipoog Ik voel dat als tweelingzusje!) hihi

Zo en nu nie meer zoveel babbelen tijdens een schooldag hoor Tong uitsteken haha

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-08 15:57

Ow fijn dat Daniel nu wat rustiger is Nel! Lijkt me ook echt heel vervelend.. Is nog zo lastig uit te leggen allemaal hè.

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-08 16:39