Anne_87 schreef:*tenzij Mariek en Thirz toch nog hele wilde plannen hadden, maar dat viel mee geloof (hoop) ik
Hoezo?!
Kims schreef:En Thirz, heb je je tuintje al ontbost? haha. Kan je er hopelijk van de week lekker vaak in liggen! (moet het natuurlijk wel weer lekker weer worden). Ik ben vandaag trouwens naar Nous geweest hoor. Ze heeft een half brood op, een bolletje en een stuk of 4 wortels En wij ons maar afvragen hoe ze zo dik komt haha! Nouja, ze vond het in ieder geval erg lekker
Juist ja, het afvallen xxl komt dan helemaal goed
We hebben laatst buikomvang gemeten; meer dan 2 meter
Echt te erg!Maar mn tuin is ontbost hoor
(de apen kunnen weer terug!) Echt een megawerk, maar met goed resultaat. Zelfs nog nieuwe tegels neergelegd, ze liggen niet zoals bij de echte stratenmaker, maar ben best trots! Nu alleen nog de vijver ingraven...
Dat is echt niet normaal haha! Maar nu is de wei weer lekker kaal dus hopelijk valt ze nu weer een beetje af.
Heb hele leuke foto's voorbij zien komen van het bootje en Voice versierd! Voice zag er echt leuk uit zo; kan me voorstellen dat je die prijs won! Thirz is bezig haar tuin te ont-Tarzannen; daar is het wel lekker weer voor! Niet te warm en toch een zonnetje! Succes met vijver uitgraven; als je geen haast hebt wil ik ook nog wel komen helpen graven hoor
Wel balen dat je dan nog meer over moet doen straks, maar het is wel beter voor jou en kindje! O ja, onderschrift wordt nu aangepast
Anne, het is al bijna party-time he
Nou zet 'm op hoor! Ik duim voor je dat je het nog op tijd afkrijgt!
Hoe was t bij de verloskundige? Hoop niet dat je nou bent opgenomen, thuis is het veel fijner uitrusten!
Echt vervelend dat je steeds je gemaakte werk moet aanpassen, maar ik voel t: t komt helemaal goed!! Lief dat je aanbiedt om te helpen met de vijver. Ik probeer het ergens donderdag en vrijdag nog gedaan te krijgen, dan ben ik nog vrij namelijk. Maar anders is je hulp welkom
)...
Mochten de harde buiken toch aan blijven houden, dan moet ik alsnog naar het ziekenhuis toe.
Maar volgens mij zal dat wel meevallen
We hadden t via de zwangerschapsgym van Kim (bewegen van der teen was al reden voor groot protest), de chinees met kind Kees daarzo, over de peruaan Hans