van t weekend werd het dacht ik wel ff beter!! maar daarna werd het weer slecht.. Echt jammer!! MAAAR 't is en blijft kamp dus dat is leuk leuk super super leuk lekker te gek cool stoer kortom VETJE LEUK!!!
Oohw ben zo benieuwd naar je foto's !Maar als jij terug kom ga ik de volgende dag op vakantie!! Snik snotter huil!
Ik heb inmiddels een koffer en een tas vol met zooi Zo ongeveer alles zit er nu wel in Inclusief dikke winterjas enzo Nou alleen Tivara d'r zooi nog, en dan m'n dekbed/kussen..
Ik zal super snel foto's uploaden als ik terug kom Nan
Uhm, ik denk dat we rond 12 uur half 1 hier weg gaan, dan brengen we Nanoe naar Lienden en moeten daar even blijven, dus rond half 2 zullen we wel in Lienden weg rijden (Als Tivara de trailer nog niet heeft afgebroken tegen die tijd ) en dan naar Drenthe
De auto gaat echt vol zitten morgen Ik heb een koffer, een tas, dekbed/kussen, 2 poetskoffers, 1 emmer, zadel, hoofdstel, 3 voertonnen, 2 pakken zaagsel, en misschien nog 2 zakken voer Moet even kijken of ik alles voor een week in de voertonnen krijg