Ik heb weer eens niet alles gelezen want ik kan jullie niet bijhouden maar hebben jullie het nu over LUNTEREN? Dat is zoo dichtbij bij mij (naja, 20minuutjes auto!)
Wij gingen naar Leiden, we dachten dat het voor alle leeftijden was, maar dat was het niet. Dus wij deden of we 16 waren. Maar we kwamen er gewoon niet in! Maar de helft was er al wel in. Dus een een hele hoop gesms en gebel wat door een uur vertraging niet opschoot. Dus uiteindelijk naar Katwijk gegaan daar ijsje gehaalt en toen ben ik met een vriendin terug naar huis gegaan. De rest bleef nog.
Zo ik vandaag geslaagd daggie gehad. Heb vandaag met les maarliefst 3x mijn kur gereden mijn instructrise heeft hem goedgekeurd en vind hem leuk 1e keer even oefenen even kijken of die haalbaar en fijn te rijden viel 2e keer geklokt, hij was te lang dus wat geschrapt enzo toen nog een keer gereden en geklokt 10sec te lang dus nog wat geschrapt nu moet die haalbaar zijn binnen de tijd
2 weekjes de tijd om hem in mijn hoofd te stampen en dan gaan weh em op film zetten
Hea, Das echt balen elise. Oeehh ben benieuwd op wat voor muziek ga je hem rijden?
Dat weet ik nog niet haha. Ik hoef hem pas in aug te rijden dus ik ga alle tijd nemen om er wat leuks van te maken ik heb her en der al wat ideetjes en wat muziek verzameld maar is nog even kijken of die er ook echt in gaat passen enzo
Mmmmmmmmm, kijk ik vind het heel leuk enzo, alleen ik moet deze week ook nog stage lopen een keer, anders heb ik niet genoeg uren, en Alphen a/d Rijn is niet echt om de hoek...
Gaan er eigenlijk ouders mee, wil mijn paps weten die neemt babet mee, en neemt mij daarna mee naar huis, maar ik denk, als ik me spullen nog bij jou heb liggen elise en zeg dat ik t vergeten ben mee te nemen naar western les, hoef ik nog niet meteen naar huis. hahahaha
Gaan we met het openbaar vervoer dan, vanaf jou huis elise? Dat is wel altijd gezellig vind ik! Een van mijn ouders komt me ophalen in alphen, want met de auto is dat een kwartier en met openbaar vervoer bijna anderhalf uur!