Hmm.. daar heb ik eigenlijk helemaal geen last van gehad terwijl ze mijn verstandskies ook met moeite eruit hebben gekregen... Iboprufen was echt mijn redder, ik had die zakjes trouwens heb jij die ook? En voor ik onder het mes ging toen heb ik ook 2 panadols ingenomen van 500 mg zodat het wat minder pijn zou doen erna. Nu scheelt het wel dat waar ik het heb laten doen ze gelijk na de operatie een zak ijs tegen mn wang hebben gehouden en ik die ook mee mcoht nemen de auto in. Daarom is het niet op gaan zwellen denk ik
Ik ga vandaag wel weer proberen om langs reem te gaan ! Voel me iig niet zo slap als gister.. Was echt naar, voelde me zo slap en beroerd dat ik niet eens naar remy kon.. Stalgenootje heeft mn stal gedaan.. Toen had ik wel echt zo iets; Hmm, ik ben wel echt ziek
zo dat is al een tijdje geleden dat ik hier wat geschreven heb. slecht! maren daar ben ik ook geweest met school,super leuk is dat hoor! wel vet dat je daar dan gewoon keertje bent geweest, dat maakt niet iedereen mee! en als jullie naar hetzelfde museum gaan als wij gingen, dat is er 1 met hoe mensen werden mishandeld etc als ze gestrafd werden als ze iets verkeerd hadden gedaan enzo. dus dan is dat echt wel interessant hoor! en dat uurtje is natuurlijk ook leuk, al was dat wel heeeel snel voorbij bij ons (bijna bus gemist haha)
ik ga volgend weekend lekker 2 dagen huren bij het fjordenpaaard! super leuk. ik kreeg ook henkie aan de lijn bij het bellen en hij vroeg hoe goed we waren, ik zei nou we komen er al een aantal jaar en rijden dan meestal de snellere/gekkere en met 2 leidingtjes haha. dus toen zei die; aah oke, dan heb ik wel wat leuks voor jullie. dus hopelijk staan er paar leuke paarden tussen! we gaan met hele club: Rianne, Elise, Yanna, Demi, Denise, Kimberly, Renee, Annemarijke, Marloes en ik! ons oude meiclubie, echt super leuk!
Zoooo, 't is echt al paarden dagen geleden dat ik hier geweest ben! Net even alles terug zitten lezen enzo Ten eerste; beterschap meiden! Hoop dat jullie snel weer opknappen! Ik ben de hele week echt al ontzettend druk, ren van het een naar het ander! Ik dacht vandaag weer, maar de vergadering ging niet door, dus opeens wel wat tijd over:) Vandaag rare dag gehad. De leerkracht van groep 4 was ziek, dus mijn mentor en ik vingen dat op, maar hadden gewoon aantal dingen die we zelf moesten doen..dus we wisselde aantal keer van klas, dan ben je op gegeven moment echt de draad kwijt, haha, maar t is goed gekomen, gelukkig! Helaas voelt Ruby die spanning ook, want het ging gister echt helemaal niet goed... ze haalde echt rare dingen uit en ik werd er alleen maar meer sago van, dus ben maar afgestapt! Morgen heb ik weer een drukke dag, dus ik denk dat ik maar gewoon rustig aan ga doen met tr, dat dit niet weer gebeurd!
Dropveter101
Feeling down? Saddle up!
Geplaatst: 17-03-11 18:14
x
Laatst bijgewerkt door Dropveter101 op 28-09-23 21:29, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik heb vndaag niet zoveel boeiends te melden Wilde vndaag Zelana en Anne gaan rijden, maar had toch niet zo'n zin meer om te rijden dus heb hun ook maar gewoon gelongeerd.
Oh had trouwens wel een btj een bout ochtend. Ze hadden daar een nestje konijntjes (waren volgens mij gen vlaamse reuzen, maar wel heel groot) en er waren 6 jongen en dr waren er al wat dood gegaan. Nu waren er vanmorgen nog 2 (mams is ook verkocht) en 1 daarvan was gewoon al praktisch dood maar nog niet helemaal, ik vond het zoooooo zielig! Maar niemand die er een eind aan kon maken, al wilde ik dat wel want dan lijdt die ten minste niet meer, een 3 kwartier later ofzo was die eindelijk dood, maar ik zat daarvoor egt bijna te huilen gewoon elke keer als ik naar da beestje keek.... Waarschijnlijk hebben die beesten kuil gehad en daar zit teveel water in, wat ze niet kunnen verteren en waardoor ze dus een waterbuik krijgen....die laatste die nu nog over is gaat ook echt wel dood, die word ook alleen maar suffer en suffer en eet en drinkt niet....pfoe maar ik had het wel even moeilijk....
zo gaat al stuk beter, hoewel ik nog steeds verdacht veel op een hamster lijk, maar met ibuprufen kom ik de pijn gelukkig door . alleenm is nog steeds een klein stukje verdooft van mijn lip/kin.
Ik had ineens bedacht dat ik volgend jaar Ferrootje weer kan verzorgen Ga wss zondag even bij hem langs om hem lekker te knuffelen en te poetsen, mis hem wel hoor