Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 23:24

xan schreef:
Wat een heerlijke dag vandaag.
Heb vandaag dus ook mijn nwe auto bestelt. Voorlopige leverdatum: 25 juli !!!! ;(
Beetje jammer dat het zo lang duurt. Maar ach dan heb ik na de vakantie een mooie
nwe auto.

En vanmiddag had ik even een halfuurtje over en heb heerlijk in het zonnetje gezeten.
Het was zo warm dat ik mijn trui en t-shirt uit had en fijn in een hemdje in de zon lag.

ach kan je er nog even van dromen.
balen zeg. je wilt m dan ook hebben.

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 23:25

Tytje schreef:
Wat een heerlijke dag vol zon! Ik ga zo met mijn meiden naar Gooise Vrouwen. Echt zin in! Bonita rijdt haar wedstrijd L2 op Valentino vanavond. Gister hebben we heerlijk gesprongen, jawel over heuse strobalen en Val heeft geen één keer geweigerd. Mntj geeft super springles. Een echt parcourtje gesprongen.

:o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o

mntj

Re: Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 23:25

hehehehe al op de 300.

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 23:26

het is nu echt rond.
woensdag in besloten kring dvd kijken.
ben erg benieuwd. vervroegd verjaarskado
vandaag had ze echt een off day.
moeilijk hoor.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 08:53

mntj schreef:
het is nu echt rond.
moeilijk hoor.

Heel veel sterkte Mntj.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 10:09

winnitou schreef:
tsjonge waar is toch iedereen vandaag, lekker aan het genieten geweest van het mooie weer.
Alle tuinen weer op orde?

Werken! ;)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 10:12

mntj schreef:
het is nu echt rond.
moeilijk hoor.

? Wat voor DVD ga je kijken?

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 10:47

mntj schreef:
het is nu echt rond.
moeilijk hoor.

wens jullie veel kijk plezier
hoop dat je nicht er nog van mag genieten

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-11 12:12

mntj schreef:
het is nu echt rond.
moeilijk hoor.

Mooi dat jullie dit hebben kunnen regelen. Sterkte :*

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-11 12:17

Leuk Tytje, dat je enthousiast bent over de springles. Diep in mijn hart wil ik het toch ook ooit nog eens meedoen. Misschien over een tijdje (een mutsen-springles ofzo, hihihi). Nu eerst maar eens richten op de dressuur.

En...wat vond je van de film? Ik heb erg genoten (alhoewel ik er wel meer van had verwacht door de verhalen).

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-11 12:19

Ik ga maar eens verder met het huishouden...blee, maar is gisteren ook niks van gekomen. Straks lekker paardrijden, hopelijk in de buitenbak.

Laterssss!!!

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 14:14

hallo veldt schatjes!!!! een klant bij mij in de kapsalon gaat 9 juni de alpe d'huzes beklimmen. dit doet hij om geld op te halen voor het kankerfonds! nu heb ik diana en conny bereid gekregen om een inzamelingsdag op manege veldt te mogen houden om hem te kunnen sponseren. al het geld wat ingezameld word gaat rechtstreeks naar het KWF. er blijft dus niks aan de strijkstok hangen!!!. de aktiedag zal op zondag 8mei a.s. zijn. dit valt op moederdag. het gaat een hele leuke dag worden met heel veel aktiviteiten om maar zoveel mogelijk geld op te halen. nu ben ik op zoek naar een aantal gegadigden die voor die dag wat willen doen. we houden een tombola waar uiteraard leuke prijzen voor verzameld moeten worden, en ik zoek mensen die voor die dag taarten of cakejes willen bakken. die willen we dan gaan verkopen! misschien hebben jullie nog goede ideeen om de dag nog leuker te kunnen maken. die zijn natuurlijk van harte welkom! het moet in ieder geval weinig kosten, en veel opleveren! om meer informatie te krijgen over degene die we gaan sponseren kun je kijken op www.opgevenisgeenoptie.nl en onze fietser heet ronald bruinsma. je kunt hem ook even googelen! vrijdag avond a.s. ben ik rond 8 uur in de kantine om te overleggen met een aantal vrijwilligers, dus heb je zin om te helpen, of heb je ideeen kom dan ook ff langs. vertel het vooral door aan je familie of vrienden, want hoe meer mensen er 8 mei langskomen hoe meer we kunnen ophalen!!!! zowieso vind ik het leuk om weer eens een supergezellige dag op veldt te hebben!!!! ik hoor graag van jullie!!! x sandra

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 14:19

mntj schreef:
het is nu echt rond.
moeilijk hoor.

jemig mntj, gisteren sprak ik je er al over. moet echt vreselijk voor je zijn. kreeg zelf al helemaal een knoop in mijn maag!
geniet nog zoveel mogelijk met je nicht! lachen, huilen, alles hoort erbij! geweldig dat jullie woensdag met haar op deze manier
haar verjaardag kunnen vieren. ik zal aan jullie denken! X

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 21:02

LIQUITA schreef:
Leuk Tytje, dat je enthousiast bent over de springles. Diep in mijn hart wil ik het toch ook ooit nog eens meedoen. Misschien over een tijdje (een mutsen-springles ofzo, hihihi). Nu eerst maar eens richten op de dressuur.

En...wat vond je van de film? Ik heb erg genoten (alhoewel ik er wel meer van had verwacht door de verhalen).

Ik had ook wel iets meer "humor" stukjes verwacht, maar evengoed lekker gelachen en een leuke film.
Dat springen bouw je echt op en dan ga je er vanzelf in mee, echt een aanrader!!!!

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 21:02

Sterkte Mntj!

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 21:06

Goed initiatief Sandra.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 21:48

Tytje schreef:
Wat een heerlijke dag vol zon! Ik ga zo met mijn meiden naar Gooise Vrouwen. Echt zin in! Bonita rijdt haar wedstrijd L2 op Valentino vanavond. Gister hebben we heerlijk gesprongen, jawel over heuse strobalen en Val heeft geen één keer geweigerd. Mntj geeft super springles. Een echt parcourtje gesprongen.

leuk hoor, zowel met je meiden naar de film als het springen met Valentino

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 21:50

xan schreef:
Wanneer gaan wij nu naar Gooise Vrouwen ???

Dinsdagavond ??? (is geloof ik een handige avond voor Winn)

volgende week dinsdag kan ik....

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 21:57

LIQUITA schreef:

met een mutsen springles wil ik ook meedoen..

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 21:58

mntj schreef:
het is nu echt rond.
moeilijk hoor.

ook voor jou sterkte, begrijp dat dit over je nicht gaat...

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 22:06

_sandra schreef:
hallo veldt schatjes!!!! een klant bij mij in de kapsalon gaat 9 juni de alpe d'huzes beklimmen. dit doet hij om geld op te halen voor het kankerfonds! nu heb ik diana en conny bereid gekregen om een inzamelingsdag op manege veldt te mogen houden om hem te kunnen sponseren. al het geld wat ingezameld word gaat rechtstreeks naar het KWF. er blijft dus niks aan de strijkstok hangen!!!. de aktiedag zal op zondag 8mei a.s. zijn. dit valt op moederdag. het gaat een hele leuke dag worden met heel veel aktiviteiten om maar zoveel mogelijk geld op te halen. nu ben ik op zoek naar een aantal gegadigden die voor die dag wat willen doen. we houden een tombola waar uiteraard leuke prijzen voor verzameld moeten worden, en ik zoek mensen die voor die dag taarten of cakejes willen bakken. die willen we dan gaan verkopen! misschien hebben jullie nog goede ideeen om de dag nog leuker te kunnen maken. die zijn natuurlijk van harte welkom! het moet in ieder geval weinig kosten, en veel opleveren! om meer informatie te krijgen over degene die we gaan sponseren kun je kijken op http://www.opgevenisgeenoptie.nl en onze fietser heet ronald bruinsma. je kunt hem ook even googelen! vrijdag avond a.s. ben ik rond 8 uur in de kantine om te overleggen met een aantal vrijwilligers, dus heb je zin om te helpen, of heb je ideeen kom dan ook ff langs. vertel het vooral door aan je familie of vrienden, want hoe meer mensen er 8 mei langskomen hoe meer we kunnen ophalen!!!! zowieso vind ik het leuk om weer eens een supergezellige dag op veldt te hebben!!!! ik hoor graag van jullie!!! x sandra

mooie actie, wil wel wat bakken. Ben er alleen niet 8 mei aangezien ik dan naar mijn moeder toe ga en die is (bij leven en welzijn) als het goed is op de camping in Doorwerth

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 22:10

Xan je hebt nog heel wat maanden om te dromen van een deukvrije auto....

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 23:43

san heb vandaag vrouwtje van zilco gevraagt om te sminken ze had net haar nichtje gedaan ze dacht dat ze wel kon

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 23:43

winn als je dan maar bakt hahahahahahahahahah wij verkopen wel

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 23:49

@Mntj: Sterkte die dag, en ik hoop toch dat jullie er een leuke dag van kunnen maken.
Voor je nicht, maar ook voor jullie.