[HK]Stal midden delfland roddels deel 6!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

sybje

Re: [HK]Stal midden delfland roddels deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 18:54

hoooi :=

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 19:02

Wat een gezellige fotootjes weer, Omarion! Ze zien er toppie uit. Storm wordt ook wat dikker, maar dat mag wel!

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 19:34

Blando heeft helemaal appeltjes :+:

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 19:46

Goedenavond..
kgaat ff teruglezen ;)

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 19:49

Jetta schreef:
Vanmorgen was Storm stout, hij dacht, ik ruk me los en ren naar mijn stal! Maar hij werd al snel opgevangen en ik vervolgde onverstoorbaar de weg die we zouden gaan, alleen iets strenker! .....

herkenbaar :P

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 20:05

Ja...hihi, hij gaat wennen en heeft toch ook Haflingerbloed...dat merken we ook met eten..... :Y)

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 20:05

succes Johnnie !!

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 20:06

Jetta schreef:
Ja...hihi, hij gaat wennen en heeft toch ook Haflingerbloed...dat merken we ook met eten..... :Y)

hihihi.. leuk leuk leuk !!! :D

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 20:55

zo lekkr gegeten en nu lekkr relaxen effe bijkomen nog van ut ziekzijn haha.

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 20:59

weet iemand trouwens of die adidas trainingsbroeken ook in long verkrijgbaar zijn want wil er een zag zwart met roze streep maar die hebben ze alleen in normal en die is te kort voor mij :(

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 21:48

adidas site staat t misschien??
kheb geen idee of dat kan.. lijkt me wel maar misschien niet overal verkrijgbaar maar wel bestelbaar misschien ?? ;)

helaas,. vanavond was niet mijn winnende avond ! :(
GEEN CENT!!
stomme staatsloterij :P gelukkig was het een gespaard lot van de primera :P dus verlies dr niks op.. :P\
nu weer wachten tot het volgende kaartje vol zit met zegels ;) (laatst alweer iets van 50 zegels misgelopen :()

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 21:48

en net komt vrouw bij de dokter gekeken..
mijn god wat een jankfilm !! :(

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 21:49

amber2202 schreef:
en net komt vrouw bij de dokter gekeken..
mijn god wat een jankfilm !! :(

maarja, zo nu en dan wel eens goed ;)

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 22:07

amber2202 schreef:
(laatst alweer iets van 50 zegels misgelopen :()

das niet zo handig chan ;)

* ff bijlezen*

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 22:09

poownies zien er allemaal goed uit! :D

die blan :D met zn appeltjes!!

mandy is weer beetje aangekomen ofniet marion?
hoe is het met je dochter en haar kleintje??

nataschamarc

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 23:15

johnvt schreef:
Beste mensen,

Na het incident van vrijdag 25 juni zijn wij met ons allen door een zeer diep dal gegaan. Ik kan me heel goed voorstellen dat er mensen bij zijn die meer hadden verwacht vanuit mijn kant om dingen beter te regelen. Dat dit niet naar tevredenheid is gebeurt in de afgelopen maanden kan ik alleen nu zeggen SORRY daarvoor. Natuurlijk verwachten jullie dat ik duidelijkheid of meer openheid van zaken geef omtrent hoe verder, hoe zit het met onze spullen en ga zo maar door.

Ik heb van het begin afaan gezegd dat ik voor 100% achter de pensionklanten blijf staan om dit tot een goed einde te brengen voor ons allen. Uiteraard geldt dit ook voor de bewoners van mijn terrein.

Ik heb echt niet stil gezeten om zo snel mogelijk met de gemeente in overleg te treden om het terrein te saneren zodat het weer open kan zijn voor bewoners en pensionklanten.

Dat deze overleggen met de gemeente niet altijd het gewenste resultaat geeft, wil niet zeggen dat ik hier over lieg of heen draait naar jullie toe of dat ik een hekel heb aan sommige mensen zoals hier vermeld, integendeel zelfs.

Het is voor ons allen zeer vervelend dat we in deze situiatie zijn terecht gekomen met elkaar. Nogmaals dit wil niet zeggen dat ik persoonlijk zoiets heb van ach wat kan mij het schelen.

Ook zie ik hier berichten staan die vertellen dat het altijd zo gezellig was op stal met elkaar, dat is ook zo, we stonden altijd voor elkaar klaar waar danook en als het moest dag en nacht.

Voor mij persoonlijk ging dit naar de pensionklant veel verder als met elkaar.

Wat betreft de krant was het voor mij een verrassing dat ik hier las dat het een zielig verhaal is.

Afgelopen donderdag middag werd ik gebeld door een dame van het Ad dat er een brief was gericht aan de gemeenteraad van Midden-Delfland over de afronding van hun werkzaamheden op het terrein. Deze dame vroeg mij hoe de zaken ernu voor stonden en heb dus een aantal vragen beantwoordt. Dat deze antwoorden of uiteindelijk mijn verhaal als zielig wordt beschouwd is niet mijn mening, ik heb mijn antwoordt gegeven op de vragen.

Ik probeer er alles aan te doen om deze vervelende situatie voor ons allen zo snel mogelijk op te lossen en dat we verder kunnen gaan waar we zijn gestopt al dan niet met elkaar.

Net als anderen vind ik dat dit toppic bedoeld is voor leuke dingen waarin af en toe een discussie zeker moet kunnen.

Persoonlijke dingen horen thuis in een pb, sms, email of op de man af.

Tot slot:

Morgen komen er twee bedrijven op de boerderij voor een asbestinventarisatierapport te maken waar er asbest is en hoeveel. Zodra dit rapport klaar is wordt met dit rapport een vergunning aangevraagd om het te saneren.

John

waarom moet de oudere garde zo zwaar zeuren terwel ze het altijd goed hebben gehad volgen`s iedereen en dan nu john de hoek in trappen terwel hij voor iedereen klaar stond dekken op of dekken af paarden naar of van het land medicatie toe dienen het was geen probleem maar toch trappen jullie hem de grond in tewel de boos doender hier om lacht en iedereen weet over wie ik het heb uit doetinchem val hem maar eens aan en laat john nu eens met rust en zijn werk doen jullie verpesten het voor iedereen van stal daar zijn jullie erg goed in maar denk eerst eens na tegen wie jullie het hebben altijd leuk doen in zijn gezicht maar achter zijn rug zwaar hem de grond in trappen
en dit komt niet van natascha af maar van mijn marcel want hier kan ik niet tegen .

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 23:27

Ook een goede avond..!! :D Vandaag hééérrlliijjjjkkk met Laytje gereden.. :D Ze was wel wat drukkjes, maar mag niet klagen...

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 00:29

getsie ben niet lekker.
Bedrukkend gevoel rond mn rechter 'long' alsof er zachtjes een bankschroef omheen zit.
2 paracetamolletjes genomen, het heftige is er af, maar ben nog steeds flink bedrukt :P of hoe noem je zo iets? Heb dit nog niet eerder gehad :s
misschien tussenribspier die beetje overspannen is ofzo...

ga maar proberen een slaapje te doen :)

slaap lekker allemaal!

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 07:33

trouwens blan en mandy zien er zo goed uit echt fyn. tank heb ook appeltjes door zyn teddy vacht heen , morge trouwens weer op me werk moet nog wel even checken of ik eindelyk ryk ben by staatslotery denk ut niet :(

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 07:39

hey pres succes

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 07:44

zie bericht van sjon marcel dit soort berichte beter in een pb stoppen

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 07:45

Princesspres schreef:
poownies zien er allemaal goed uit! :D

die blan :D met zn appeltjes!!

mandy is weer beetje aangekomen ofniet marion?
hoe is het met je dochter en haar kleintje??

Jaaa :o ze wordt weer wat dikker maar doet dan ook elke dag een poging om haar hele box met stro leeg te eten }:)
Bij s.m.d stond ze op vlas dat is voor haar eigenlijk veel beter.
Blando is ook lekker aan het uitdijen....maar die kan het wel gebruiken :D

Met Mischa gaat alles prima,het is een tevreden kereltje ;)

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 10:01

Guten morgen.

Denk dat deze reaktie van Marcel zeker in een pb thuis hoort.

Wil niet weer hele discussie oprakelen,maar ik kan nergens vinden dat John of Anoes in een hoek worden getrapt.
Net zo goed als dat je als huurder rechten en plichten heeft,heeft de eigenaar van een bedrijf ook verantwoordelijkheden naar een klant toe.
Ik vind zelfs dat iedereen heel erg tolerant is geweest en nog is.Iedereen heeft toch veel geld/spullen verloren en een vervelende tijd gehad.Niemand is door eigen keuze weggegaan,maar dat kon nu eenmaal niet anders.

Lijkt me handig als John iedereen goed op de hoogte houd,dan wordt er misschien ook wat minder gereageerd.
Dat hij dat nu ook via bokt heeft gedaan vind ik zelfs netjes zeker ook dat sorry.Tenslotte zet hij ook zijn verhaal in de krant,dat gaat ook niet via een pb.
Iedereen heeft gewoon zijn stal gehuurd en betaald en ik denk dus dat iedereen veel meer van Johnnie moet horen,dat is toch een stukje verantwoordelijkheid naar zijn klanten toe.
Hoe sneu het dan ook allemaal is het was tenslotte geen liefdadigheidsinstelling.
Er wordt niks gezegd wat toch niet iedereen,ook de stiekeme meelezers,al weten.
anders moet hij dit naar iedereen via brief of PB of sms sturen.
Lijkt mij erg onhandig.

Verder hoop ik zeker dat het nu allemaal gaat lukken met de sanering en wens John daar dus ook alle succes mee.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 10:03

Marion de paarden zien er echt super uit.
Blando wordt nog eens een echt paard. hihi

Is ook met de jonge ouders alles oke?
Toch een hele verandering. ;)

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 10:04

Press voorzichtig anders zou ik ff langs de dok gaan.

We hebben hier trouwens nachtvorst gehad.Tjonge brrrrrrrrrrrr