das vervelend.. kan je geen pijnstillers krijgen van de dokter ofzo??
_Lucy
Geplaatst: 27-09-10 11:11
mr ja, idd veel blijven bewegen, maar dat is makkelijk gezegt.. ik heb t ook een keer gehad, kan je wel heel lang last van houden.. hopen dat t bij jou een beetje snel weg gaat!! sterkte!!
pff niet fijn britt. of je pijnstillers met bewegen zou mogen betwijfel ik. ik mocht met een verrekte en gescheurde knieban dus absoluut niet. Omdat he dan niet voelt dat de pijn erger word(overbelasting)
kom net uit ziekenhuis, bloed geprikt(brr eng ) en me longen op de foto gezet. Moest ik dus zonder BH en ben best preuts daar in . maar goed heb het overleeft heb woensdag of donderdag uitslag
@ miejemoon; ik vind bloed prikken ook altijd een beetje eng Maar achteraf is het altijd minder erg dan dat ik dacht dat het zou zijn haha En tsja zonder bh ik ben ook preuts dus zou het ook niet echt zo leuk vinden xD
Pffff my back is killing me!!!! Heb volgens mij nog nooit zo erg last van me rug gehad, ben ik de enige (buiten britt dan ) die spierpijn heeft van gister? Ik wist niet eens dat je spierpijn in je rug kon hebben zeg pffff.
Ik vond het wel eng vanmorgen hoor, een nieuwe klas die elkaar al 3 weken kent enzo...maar heb volgens mij wel een leuke klas. Nu morgen om 08.10 voor dat verslag en daarna nog even naar de decaan en dan ga ik 's middags ook de mentorles volgen opt aoc.
zit nu in duitse les echt saai... ik heb totaal geen spierpijn.. echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeel sterkte britt
_Lucy
Geplaatst: 27-09-10 16:10
ik heb ook een beetje spierpijn in mn buikspieren xD ik wou vanochten overeind komen.. nou dat deed zeer!! maar heb er nu bijna geen last meer van
@simone, nou logies toch dat je dat niet echt leuk vind, je kens die mensen helemaal niet.. maar dat is misschien ook maar beter ook xD achja, die mensen ziet t elke dag, maar voor jou wel raar natuurlijk..
had ik ook, toen we naar fontana gingen (met sauna's enz) en toen kregen we een massage, maar dan moet je ook helemaal bloot, en ik had natuurlijk een man als masseur xD maar uiteindelijk viel t wel mee hoe raar xD want hij deed dat natuurlijk ook elke dag..
Nou ik stond op vanmorgen en ik kwam amper overeind door me rug....als ik zit is er niet zoveel aan de hand, maar met lopen voel ik het en bukken uiteraard...voel me net een oud wijf
ja loop mank en trap is moeilijke n zitten is moeilijk en liggen al helemaal, draaide me om vanacht en toen was ik weer wakker, echt iedere 2 uur was ik wakker odmat ik omdraaide en de dokter zei ja als je stuitje gebroken is kan je er toch niets aan doen dus loop maar door
_Lucy
Geplaatst: 27-09-10 17:05
mm vervelend, maarja, de dokter kan er idd ook niks aan doen.. er kan moeilijk gips omheen xD
echt ik haar mijn nask leraar!! oke hij is wel aardig, maar heb ik net van alles wat ik in moest halen paragraaf 1 t/ 4 gemaakt zegt ie nu, je hoeft maar vanaf 4 te doen, dat heb ik vrijdag toch gezegt? neee dat heb je niet!! :@
dus nu de rest aan t maken, en ik had alles dus al af kunnen hebben..