300 is een mooi getal
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Mallow schreef:Ohja jongens, kunnen jullie me allemaal even een foto sturen van jezelf met je poooony, of meerdere poonies?
Voor de opening van het nieuwe topicIk ga dr maar alvast mee beginnen, want we gaan zo hard
had ik mijn hyves toch niet moeten verwijderen... sybje schreef:Geleidelijk laten wennen. Elke dag die beschermers pakken, eerst laten ruiken, dan laten kijken en dan geleidelijk alles aanraken met de beschermers en uiteindelijk om doen zonder dat je ze vast maakt. En alstie dat allemaal niet meer eng vindt dan om doen.
hihi
Princesspres schreef:sybje schreef:Geleidelijk laten wennen. Elke dag die beschermers pakken, eerst laten ruiken, dan laten kijken en dan geleidelijk alles aanraken met de beschermers en uiteindelijk om doen zonder dat je ze vast maakt. En alstie dat allemaal niet meer eng vindt dan om doen.
hij vond ze ook niet eng . Tot hij vast zathihi
Princesspres schreef:ga stug door blijven oefenen. Elke dag een beetje

ze stonden al op stal voor velen van jullie n.l in 1999,echt een heel leuk stelletje ongeregeld bij elkaar
grooote vriend van Warenko