meelen schreef:winnitou schreef:thanx, ga jij dit weekend nog naar de manege
Denk het niet hoor.
Er is loterij hé? Ik las het in de krant.
wat voor een loterij
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

winnitou schreef:oh en de kuur op muziek is ook dit weekend

ATE schreef:tara staat er sins zondag weer op
mello heb ik nog niet gezien had wel gehoord dat hij erop ging
ja en umpire die is geruild voor dat nieuwe paard
die staat naast ate kompt al met kop uit de stal met oren stijf in nek
was dan ook blij dat sanne de deken ff op ate wou leggen jullie weten ook wel ik ben niet zo n held vind ook niks dat dat nieuwe paard naast ate staat ik heb geen idee hoe hij is en vind het heel eng als ze zo op je afkomen
ATE schreef:tara staat er sins zondag weer op
was dan ook blij dat sanne de deken ff op ate wou leggen jullie weten ook wel ik ben niet zo n held vind ook niks dat dat nieuwe paard naast ate staat ik heb geen idee hoe hij is en vind het heel eng als ze zo op je afkomen
" begroet door Bliksem. Uiteindelijk hield het wel op, maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen daar vrolijk van wordt!
! Natuurlijk heb ik "ja" gezegd, want dat vind ik alleen maar stoer als iemand dat wil proberen
! Als het goed is zijn het A-proefjes??? Shenavallie schreef:ATE schreef:tara staat er sins zondag weer op
Ik wilde vanmorgen even bij jullie stallen kijken en werd ook "erg vriendelijk" begroet door Bliksem. Uiteindelijk hield het wel op, maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen daar vrolijk van wordt!
. Mijn eerste paardje keek ook altijd zuur, maar deed geen vlieg kwaad. LIQUITA schreef:Shenavallie schreef:Ik wilde vanmorgen even bij jullie stallen kijken en werd ook "erg vriendelijk" begroet door Bliksem. Uiteindelijk hield het wel op, maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen daar vrolijk van wordt!
Ik ben ook even gaan kijken, vond het wel mee vallen. Heb Bliksem wel even kunnen aaien, na eerst even met hem gebabbeld te hebben. Denk dat hij gewoon even moet wennen, hij staat er tenslotte net 1 dag. En misschien is het geen kwestie van wennen, sommige paarden zijn nou eenmaal zo...sommige mensen trouwens ook. Mijn eerste paardje keek ook altijd zuur, maar deed geen vlieg kwaad.