Zoek je een nieuwe stal, Kiek?Ik heb een idee.. zullen we afspreken dat we dit jaar nog de 500 halen?
al een tijdje meegestopt paardje snapte er niets van doordat ze dr toen ie 3 was gelijk op zijn gaan zitten zonder rustig te beginnen en te longeren etc. betaalde ik 50 euro op helemaal opnieuw met 'm te beginnen, dat werkt natuurlijk niet.dusja.
dascht ik ook hier hahamaar niet dus!omg carrousel ging ik even dik hardhahadie voor mij ging op hol ofzoen die van mij dachtLEUUKJOEPIEEzjoef
haha dat blijft leuk in de carrousel haha Jeetje maris echt verrot..!! maar dat was de 2e?? want die 1e was ookal niks toch?
nee dat was de eerste, toch niet doorgegaan met de tweede, want ik kwam een beetje in tijdnoot met school
oohww dat is ook niet de bedoeling!! haha school is toch wel belangrijk!!NOU Ik ga me zo ff omkleden! IK heb straks WEDSTRIJD!
Naoom_ schreef:Succes ! Twillight, iedereen is daar weg van. Ik heb 1 niet eens gezien ik ook niet hahaha
ik ben vandaag ook naar new moon geweest! geweldige film, heb gelijk poster gekocht hahaha een hele mooie