Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
!!
.
ik dacht nu ben ik verlaten
!
. Emmaa_ schreef:Jane, ik ben bezig met het babyblauwe showhalster in Phil-maat. Ik weet niet zeker of hij past, zou je alsjeblieft voor de zekerheid zo ongeveer kunnen opmeten hoe de omtrek van de neus en van achter het kopstuk naar de plek waar de neusriem ongeveer hoort te hangen meten? *ik ben heel goed in dingen verwoorden).

Jane_ schreef:Emmaa_ schreef:Jane, ik ben bezig met het babyblauwe showhalster in Phil-maat. Ik weet niet zeker of hij past, zou je alsjeblieft voor de zekerheid zo ongeveer kunnen opmeten hoe de omtrek van de neus en van achter het kopstuk naar de plek waar de neusriem ongeveer hoort te hangen meten? *ik ben heel goed in dingen verwoorden).
Stoer..
Ik zal je even uitleggen en ik zou het ook nog ff meten.. maar ze zit tussen cob en full in.. en ik meet het ook nog ff op..
Hoeveel wil je ervoor.. ?
. Ik denk dat ik dan wel juist zit met de maat, ik dacht namelijk dat hij net iets te klein was voor een full, maar als Phil tussen Full en Cob in zit, dan moet hij precies passen !
.
, we gaan National Treasure kijken
(leuk man!, zo'n vader die alle films download) we hebben ook i am legend al
.
! Maaikeee schreef:Jaaah tuurlijk kun je je spullen van te voren alvast mij mij zetten lisett!![]()
Zegg natascha, kan het kloppen dat ik jou rond 5 uur in de H&M zag?![]()
Ik liep net naar buiten en toen zag ik je in een flits, maar wist het niet zeker
in m'n groene settje! & dus ondanks dat de les echt vet druk was, ging het echt wel heeul fijn..
Gehehe
Melanieetjuh schreef:
Whooww! Vergeleken met dit , heb ik wel erruug weinig oranje lintjes!
Maaikeee schreef:Kanonnen hé!!
Idd, vergeleken met dat ben ik een loser
Melanieetjuh schreef:& dan zaterdag weer lekker rijden!![]()
& zondag Kirs & Noor supporten!
!!!
!!!