naath schreef:Ja, dat zal vast wel goedkomen ja, maar Rosa heb me hartje gestolen .. dus die wil ik dan nog wel terug
Ik ben begeleiding in jouw week...en Rosa is ook 1 van mijn favo's
Maar heb nog geen idee op wie ik ga hoor, dus geen paniek
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
naath schreef:Ja, dat zal vast wel goedkomen ja, maar Rosa heb me hartje gestolen .. dus die wil ik dan nog wel terug

naath schreef:Haha oke, maar ik wil dit jaar Indy uitproberen .. maar hoor dat die weer vaak als begeleidingspaard meegaat, en aangezien Aniek er dan ook is, en die vorig jaar op Indy ging .. achja ik zie het wel
)..
! (via mp)
Nortella schreef:whahaha! we hadden net even mentorles.. we gingen sportdag bespreken, er waren dan 2 sporten waar je aan mee kunt doen, volleybal en softball *best leuk maar ik heb geen zin in de sportdag, moet die dag tot vet laat omdat ik schoolfeest heb die avond.*
en toen vroeg mentor, en wie willlen er niet mee doen? dus vriendin en ik meteen vinger omhoog
goed zegtie, jullie worden dan de cheerleaders.. YEAH![]()
Zo grappig 
Nortella schreef:en anders laat je hem r maar aan wennen.. hij heeft geen keus.. hihi tenzij je'm bij Bartels naar binnen wil.. hihi..
liever niet

Iriis_ schreef:Nortella schreef:en anders laat je hem r maar aan wennen.. hij heeft geen keus.. hihi tenzij je'm bij Bartels naar binnen wil.. hihi..
Ihh neee!liever niet

Iriis_ schreef:Nortella schreef:whahaha! we hadden net even mentorles.. we gingen sportdag bespreken, er waren dan 2 sporten waar je aan mee kunt doen, volleybal en softball *best leuk maar ik heb geen zin in de sportdag, moet die dag tot vet laat omdat ik schoolfeest heb die avond.*
en toen vroeg mentor, en wie willlen er niet mee doen? dus vriendin en ik meteen vinger omhoog
goed zegtie, jullie worden dan de cheerleaders.. YEAH![]()
Waaaat?! Sirrieus?!!Zo grappig
Heb ik nog nooit gezien, cheerladers op een sportdag
maar onze klas was te veel en zouden er veel wissels zijn.. en ik ben altijd veel te actief met sportdagen en ik moet tot 's nachts dan dus dat wordt het niet..

?
.