Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Miss_Montana schreef:Angelique! Dat is echt vervelend en je voelt je de hele dag gehaast erdoor. Nouja, gelukkig mag je blijven (toch?)
Noompiej schreef:angelique klopt het dat gabor met ze hoofd steeds op en neer knikt? dat viel mij vandaag op.De wei is weer helemaal gedaan en de waterton ook weer gevuld.

Haha! Ze heeft dan een weekend vrij en zeker nu ze de hele dag op de wei staat is het geen probleem. Maar zoals dit weekend zie ik haar 1 dagje niet, zondagavond ben ik weer bij d'r
. Nicole zegt tegen mij mag je wel ff tegen Suus zeggen want dan moet ze haar even tempen. Ik Suus en Stacey zoeken, nergens te vinden zie ik de dames even later vrolijk rondhobbelen en vraag aan Suus hoest ze, neuh hoezo! Is ze verkouden neuh hoezo! Ik zei dat iemand zei dat ze erg stond te hoesten, was dus helemaal niks aan de hand ze zag er erg patent uit. Hoor ik later dat die mevrouw die het vertelde de vorige keer Stacey Scarlett had genoemd
, ik ben benieuwd welk paard er dan wel zo erg stond te hoesten! 

gisteren de toppers gehad echt in 1 woord geweldig

hoe hij het altijd voor elkaar krijgt