Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Xeen schreef:o okeeee ..Haaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaa
dus jylet ook wel op myn poony ?
ja AnitaJoeri schreef:hahaha je moet spetter niet alleen doen maar volgens mij had je ook beloofd om Ves te verzorgen haha,ook vergeten zeker.Heeeeeeeeeeeeeel fijne vakantie hoor Xeen.Ik ben vrij,dus let ik er wel op dat Kaar ook goed voor Vesje zorgt haha
Ik ben blij dat jullie dit voor mij onthouden.
EEN HEEL GELUKKIG 2007!!!
Eefje23 schreef:Xeen fijne vakantie!!
Haha, die Kaar,heeft net als ik een zeef als hoofd!!!
Enne, iedereen die ik nog niet gesproken heb of vergetenEEN HEEL GELUKKIG 2007!!!
spettertjuh schreef:AnitaJoeri schreef:hahaha je moet spetter niet alleen doen maar volgens mij had je ook beloofd om Ves te verzorgen haha,ook vergeten zeker.Heeeeeeeeeeeeeel fijne vakantie hoor Xeen.Ik ben vrij,dus let ik er wel op dat Kaar ook goed voor Vesje zorgt haha
Ehhhmmmmm oja??????????????????????Ik ben blij dat jullie dit voor mij onthouden.
![]()
Ik ga vandaag een agenda kopen voor dit jaar en dan kan ik alles opschrijven........is misschien wel een goed idee voor mezelf?
AnitaJoeri schreef:Dat is ook weer fijn.ik heb ff nieuw onderschrift voor je bedacht Kaar.Ten gunste van mij natuurlijk.
wat u niet wil dat u geschied,doe dat ook niet bij aniet
AnitaJoeri schreef:geweldig leuk onderschrift hoor haha.Iedereen raakt er nog van in de war .Hebbie al met Aman een afspraak gemaakt voor Spet met de kar.Je gaat me toch niet vertellen dat je dat ook vergeten bent.
Me moeder moest werken dus ik mocht renkie doen gelukkig had ik het redelijk droog