Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

kekaro schreef:lekker natas ! buitenstalletje zal ze vast wel fijn vinden
leuk hé een veulentje ! spannend joh, dus jij bent lekker aan het spitten in de mooie en vooral lieve hengsten

Wat jammer joh, ik dacht dat het zo lekker ging. Ik heb zelf ook niets gehoord over Amigo die verkocht zou zijn op stal ofzo, eigenlijk helemaal niets gehoord over jou of je paarden. Fijn dat het goed gaat met Kevin.
Ik zat net op mijn stoel en alle sjit kwam al weer op me af.. ben al weer aan mijn weekend toe. God wat kunnen mensen toch zeiken zeg
Springen gisteravond ging super! Omar is steeds rustiger met springen, alleen maakte hij telkens echt een paar hele rare sprongen en de laatste hindernis gisteravond nam hij me toch een reuze sprong, hij ging echt heel erg hoog
De beginnersles was ook wel leuk gisteravond en best druk. pascha7 schreef:Gefeliciteerd, dan mag je me de hand geven. Zit hier ook als een levend lijk om me stoeltje.ik ben gevloerd door de nieuwe soort griep
Beterschap!
Gelukkig nog nergens last van *klopt af*
Er schijnt weer een griepepidemie aan te komen!

Vrijdag ga ik er weer op, heb nu al zin. sjorsie schreef:de pillen die ik heb moeten werken denk ik, ik wordt er nu alleen wat moe en duizelig van, maar dat schijnt normaal te zijn in het begin
Super dat het lekker ging met Illion, top paard.
Fijn voor je hoor! ShirleyA schreef:Kan je geen veulen doen en dat houden terwijl je rose verkoopt. Als t veulen oud genoeg is haal je t op.... Je kan er met de eventuele koper over praten. Het gebeurd wel vaker.
Lastig wel ja.
Ja Ilion is ook wel groot maar daar wen je aan en je went t blijkbaar ook weer af als je er 4 maanden naast looptVrijdag ga ik er weer op, heb nu al zin.

Niet goed! Wel beter dan vorige week, en Marjan is ook heel enthousiast, die magneten doen echt wel wat voor haar, maar we zijn er nog niet. We houden dit nog ff vol, elke dag de magneten met een massage, dat doet Marjan voor me (thnxxxx
) zodat ik ook een paar dagen rustig uit kan zieken. Maandag maken we dan de beslissing. DA bellen, of het is niet nodig (en daar hopen we op!) 

AnneOmie schreef:Super dat het rijden zo goed ging Shir!! Je zal wel helemaal happy zijnFijn voor je hoor!
naadje24 schreef:ShirleyA schreef:Kan je geen veulen doen en dat houden terwijl je rose verkoopt. Als t veulen oud genoeg is haal je t op.... Je kan er met de eventuele koper over praten. Het gebeurd wel vaker.
Lastig wel ja.
Ja Ilion is ook wel groot maar daar wen je aan en je went t blijkbaar ook weer af als je er 4 maanden naast looptVrijdag ga ik er weer op, heb nu al zin.
ik heb het erover gehad vanmiddag......de eventuele nieuwe eigenaar vind een veulen fokken een leuke optie en denkt dat we er met een plan wel uit komen dus de mogelijkheid bestaat nog steeds !
we gaan van de week afspreken om alles te bespreken dus spannend
Ik kom binnenkort weer eens met Annemieke mee naar stal!