stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ShirleyA

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 20:52

Fijn Ellen dat t beter gaat met Bella! Morgen er op?
Ik ga morgen ook voor t eerst na 4 maanden weer op mijn kanjer! Marieke is er bij, want ik ben nog erg onzeker over of ik m in de weg zit: ga nl erg gespannen doen omdat ik bang ben dat t toch pijn doet. Maar Marieke helpt me even op weg en zodat ik weer kan ontspannen en gewoon lekker ga genieten morgen. Ik vind t gewoon n fijn idee dat iemand die m goed kent even meekijkt hoe hij loopt.

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 20:56

Eindelijk he Shirley, dat je na al die maanden stappen er weer op mag. Super!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 21:10

Ohh Shirley, super!! wat zal je blij zijn! Haha! Haha!
Ja, misschien ga ik er morgen ook op, ligt er even aan.. maar ik heb goede hoop Haha!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 21:43

Gaan we samen Ellen, gezellig.

Ja Cindy ik ben heel blij idd, zo lang heb ik er nog nooit niet opgezeten. Maak er ook niet echt haast mee want ik wil zeker weten dat hij t aan kan. Maar nu 'moet' t v LJ, want hij moet toch weer sterker en losser worden.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 00:45

we gaan met z'n allen mijlpalen halen mensen!!

ellen weer op bella!
shirley weer op illion!
cindy weer helemaal tevreden en verliefd met rijpaard U2
en ik weer op wild rose!

Haha!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 01:57

kekaro schreef:
lekker natas ! buitenstalletje zal ze vast wel fijn vinden Ja

leuk hé een veulentje ! spannend joh, dus jij bent lekker aan het spitten in de mooie en vooral lieve hengsten Knipoog

het hangt nog wel van een paar factoren af......
A of ik een job kan scoren in korte tijd met het juiste salaris Knipoog
en B uhm nou die hou ik nog even voor me tot het zover is Haha!
en C en de aanbod van hengsten en de kosten aangezien ik het liefst Del Piero als hengst wil
alhoewel ik mijn oog ook op leonardo da vinci heb laten vallen Tong uitsteken
maar het moet natuurlijk geen duizenden euro's gaan kosten

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-07 09:12

ik ben gevloerd door de nieuwe soort griep Verdrietig

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 09:16

Sinton is verkocht en gaat binnenkort verhuizen Lachen
tis nu definitief.
hij blijft in de buurt gelukkig en krijgt het echt heel goed.
de reden is gewoon dat ik het met mijn rug niet red om hem zo door te rijden, zijn draf kan ik niet aan, veel te hobbelig
het is een heerlijk paard om te rijden hij doet erg zijn best en wil graag, ik kan hem ook niet elke dag rijden, iets wat hij wel graag wil.

dus hij gaat naar een leuke jonge meid toe Ja

en ik ga verder met amigo, hij gaat westernbeleerd worden en ik denk/hoop dat we dan met rijden een heel eind gaan komen Lachen

hoewel ik het niet leuk vind dat sinton weggaat heb ik er toch wel een goed gevoel bij, voor hem is het beter.

met de kids gaat het allemaal goed gelukkig Lachen

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 10:42

Sinton verkocht Verward Wat jammer joh, ik dacht dat het zo lekker ging. Ik heb zelf ook niets gehoord over Amigo die verkocht zou zijn op stal ofzo, eigenlijk helemaal niets gehoord over jou of je paarden. Fijn dat het goed gaat met Kevin.

Veel nieuwtjes weer van iedereen. Cindy wat vreselijk balen dat je 6 weken bent uitgeschakeld. Hoop dat je snel weer beter bent! Naadje, wat leuk een veulen fokken uit Wild Rose, ik hoop dat het gaat lukken!

Ellen wat fijn dat het weer wat beter gaat met Bella! Hoop dat ze snel weer de oude is. Shir wat heerlijk joh dat je weer zelf op Il gaat! Hopelijk wordt hij snel weer wat losser in zijn lijf!

Ik ben vandaag helaas vandaag weer aan het werk Scheve mond Ik zat net op mijn stoel en alle sjit kwam al weer op me af.. ben al weer aan mijn weekend toe. God wat kunnen mensen toch zeiken zeg Boos! Springen gisteravond ging super! Omar is steeds rustiger met springen, alleen maakte hij telkens echt een paar hele rare sprongen en de laatste hindernis gisteravond nam hij me toch een reuze sprong, hij ging echt heel erg hoog *LOL* De beginnersles was ook wel leuk gisteravond en best druk.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 11:18

pascha7 schreef:
ik ben gevloerd door de nieuwe soort griep Verdrietig
Gefeliciteerd, dan mag je me de hand geven. Zit hier ook als een levend lijk om me stoeltje. Verdrietig Beterschap!

Fijn dat Sinton naar een goed tehuis gaat! Als het niet gaat met je rug is dat inderdaad wel beter.

Dus het was wel druk in de beginnersspringles? leuk haha Heb er nu al zin in!

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 11:21

Iedereen met de griep beterschap Lachen
wij gaan met een paar weekjes ook springen, heb er zin an, hihi

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 13:37

Ik heb genoten! Was wel beetje nerveus toen ik opstapte: was ie altijd zo hoog? Maar even later voelde t weer heel vertrouwd. Ben nog wel heel erg voorzichtig en als marieke niets zou zeggen zou ik niets doen met de teugels. Maar nu moest ik die toch iets aannemen. Vooral de bochten vond ik de eerste paar x eng, daar zet Il zijn voetje wat zoekend neer nog, en ik wil m dan niet in de weg zitten. Na een poosje al die 100 dingen die ik voelde (Alle 1000 leuk) laten zakken en aan draven. Ging ook goed. Ilion was weer heel braaf. En toen waren de 20 minuten al weer om! Heb, omdat ik er niet af kon 5 minuten langer gestapt. Op stal kon ik nog net t zadel er af halen en meneer plofte neer om te rollen: dat krijg je v dat harde werken he, dan moet je rollen Knipoog

Ik hoop dat jij ook kan rijden vandaag Ellen of voel jij je te ziek nu?

En Naadje, doorzetten nu en regelmatig rijden op Rose. Wie weet gaat t nog helemaal goed komen.

Karin, lekker dat je n goed gevoel hebt over de verkoop, ondanks dat je er ook moeite mee hebt.

Cindy voel je je al iets beter of helpen die lading pillen nog niet?

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 13:45

de pillen die ik heb moeten werken denk ik, ik wordt er nu alleen wat moe en duizelig van, maar dat schijnt normaal te zijn in het begin

Super dat het lekker ging met Illion, top paard.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 14:08

Allemaal ver weg bij mij houden die bacterien Haha! Gelukkig nog nergens last van *klopt af*

Beterschap voor alle griepslachtoffers Ach gut Er schijnt weer een griepepidemie aan te komen!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 14:50

Help Verdrietig

ik ben helemaal in de war nu.....

het idee van het veulen hing af of ik die nieuwe baan kon krijgen en of rosanne de verzorging mede over nam voor 50%
ik had wel met rosan besproken dat ze wel tot die tijd te koop zou blijven staan...aangezien ik mijn toekomst niet kan uitstippelen en ik nog steeds werkloos ben

nu heb ik dus 2 boden gekregen vannochtend die behoorlijk serieus zijn Bloos!

1 waarvan ik het bedrag krijg wat ik ongeveer wil hebben

maar 1 die minder geeft maar haar een geweldig tehuis bied,ik haar kan blijven zien en soms ook weer eens op haar kan zitten......
en eigenlijk ook in 1 klap alles oplost maar dan geen veulen Verdrietig

ellen en brenda: beterschap!
shir: haha hij is ook groot toch? top dat het goed ging..

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 15:55

Kan je geen veulen doen en dat houden terwijl je rose verkoopt. Als t veulen oud genoeg is haal je t op.... Je kan er met de eventuele koper over praten. Het gebeurd wel vaker.
Lastig wel ja.

Ja Ilion is ook wel groot maar daar wen je aan en je went t blijkbaar ook weer af als je er 4 maanden naast loopt Haha! Vrijdag ga ik er weer op, heb nu al zin.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 15:57

sjorsie schreef:
de pillen die ik heb moeten werken denk ik, ik wordt er nu alleen wat moe en duizelig van, maar dat schijnt normaal te zijn in het begin

Super dat het lekker ging met Illion, top paard.

He dat schiet ook niet op: moe en duizelig..... Hoop maar dat dat begin snel voorbij is dan!

Ja idd Ilion is een top paard, in ieder geval zijn gedrag en goede wil.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 16:16

Super dat het rijden zo goed ging Shir!! Je zal wel helemaal happy zijn Haha! Fijn voor je hoor!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 17:38

ShirleyA schreef:
Kan je geen veulen doen en dat houden terwijl je rose verkoopt. Als t veulen oud genoeg is haal je t op.... Je kan er met de eventuele koper over praten. Het gebeurd wel vaker.
Lastig wel ja.

Ja Ilion is ook wel groot maar daar wen je aan en je went t blijkbaar ook weer af als je er 4 maanden naast loopt Haha! Vrijdag ga ik er weer op, heb nu al zin.

ik heb het erover gehad vanmiddag......de eventuele nieuwe eigenaar vind een veulen fokken een leuke optie en denkt dat we er met een plan wel uit komen dus de mogelijkheid bestaat nog steeds ! Go jij! Go jij!
we gaan van de week afspreken om alles te bespreken dus spannend Nagelbijten / Gniffelen

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 18:11

ooehh wat spanned natas heel erg spannend! Ben je vanavond op stal? is er iemand vanavond?

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 20:08

Spannend, Natas! Zou inderdaad wel leuk zijn... Haha!

Ja, Ilion IS groot, maar ja, alle paarden groter dan mijn ukkie vind ik al snel groot he hahaha.

Vandaag ook nog even op Bella gezeten, ik heb alleen gestapt, ik voel me nogal beroerd, +pijn in mijn rug, dus had Willemijn gevraagd of zij even wilde draven. Bij het aandraven zag ik het al gelijk.. Verdrietig Niet goed! Wel beter dan vorige week, en Marjan is ook heel enthousiast, die magneten doen echt wel wat voor haar, maar we zijn er nog niet. We houden dit nog ff vol, elke dag de magneten met een massage, dat doet Marjan voor me (thnxxxx Haha! ) zodat ik ook een paar dagen rustig uit kan zieken. Maandag maken we dan de beslissing. DA bellen, of het is niet nodig (en daar hopen we op!) Haha!
Morgen blijf ik dus hoogstwaarschijnlijk thuis, smorgens word Bell door Taams buitengezet, en smiddags komt Marjan masseren, en savonds komt Irmgard haar nog ff buiten gooien... dus het kan Knipoog
Grote kans dat ik er evengoed ben hoor, maar niet als ik me net zo voel als NU! haha

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 20:20

AnneOmie schreef:
Super dat het rijden zo goed ging Shir!! Je zal wel helemaal happy zijn Haha! Fijn voor je hoor!

Idd Anky, ik ben echt blij dat ik er weer op kan. Nu kunnen we rustig gaan opbouwen.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 20:22

naadje24 schreef:
ShirleyA schreef:
Lastig wel ja.

ik heb het erover gehad vanmiddag......de eventuele nieuwe eigenaar vind een veulen fokken een leuke optie en denkt dat we er met een plan wel uit komen dus de mogelijkheid bestaat nog steeds ! Go jij! Go jij!
we gaan van de week afspreken om alles te bespreken dus spannend Nagelbijten / Gniffelen

Gaaf man, ik hoop dat t gaat lukken. t lijkt in ieder geval wel mogenlijk te zijn nu. Spannend

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 20:25

He Ellen wat n tegenvaller dat ze nog niet goed loopt. Ik ben morg op stal en zet de paardjes v Nancy buiten, daarna Misje maar ik wil Bella ook wel los zetten voor je hoor. Zeg t maar.
Knap eerst maar zelf even op want je hebt t goed te pakken. bah. Ach gut

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 20:51

Hallo meiden, ik zeg weer eens gedag! Doei! Ik kom binnenkort weer eens met Annemieke mee naar stal!

Enne, mag ik even zeggen dat jullie een super stalgenootje hebben! Anky geeft mij haar GPS meter die ze niet meer gebruikt zodat ik er ook mee kan trainen voor endurance! Ik ben er superblij mee, dank je Annemieke!!

Ik lees wel mee met de perikelen bij jullie op stal hoor, ik post alleen niet zo veel omdat ik erg weinig te zoeken heb hier natuurlijk! Knipoog

Dus, ik piep em weer!

Enne, Marian, mag ik zeggen dat ik Zirano echt een leuk dier vind! Ik heb een paar keer met hem gewandeld toen ik in Amsterdam zat voor mijn werk Knipoog