Ceriadwen schreef:Blazer is een barbie paard.. dan kan ik alleen maar lachen![]()
![]()
Whahahah dan is het een monster

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
roxxxiejjj schreef:Ceriadwen schreef:Blazer is een barbie paard.. dan kan ik alleen maar lachen![]()
![]()
Whahahah dan is het een monster
Ceriadwen schreef:Kaak is nog steeds au au au.. maar ik heb fantastische pijnstillers. Ben nog moed aan het verzamelen om weer terug te gaan naar de kaakmartelaar. Ik ga eerst deze week mezelf helemaal volproppen met van alles en nog wat. Heb 2 weken mogen toekijken hoe iedereen hier zichzelf zat vol te proppen met van alles en nog wat.. en mijn hongerbuikje gromde wel door. Dus ga eersat reserves opbouwen
Ceriadwen schreef:Nou ik zit eigenlijk te denken dat er misschien wel iets van de andere boxen bij hem binnen "lekt". Hij is wel HEEL nat en geloof nooit dat dat allemaal van hem kan zijn. T'is alsof alle paarden van onze kant van stal dagelijks in zijn box plassen en dan weer terug richting eigen box gaan. Hij sopt echt na 2 dagen al.
Flurk schreef:Ceriadwen schreef:Nou ik zit eigenlijk te denken dat er misschien wel iets van de andere boxen bij hem binnen "lekt". Hij is wel HEEL nat en geloof nooit dat dat allemaal van hem kan zijn. T'is alsof alle paarden van onze kant van stal dagelijks in zijn box plassen en dan weer terug richting eigen box gaan. Hij sopt echt na 2 dagen al.
nou dat wordt verhuizen van box dan weet je het zeker