Super dat je ouders lekker veel spullen voor je mee hebben genomen! Veel plezier op pad! Erg dat die man het niet overleefd heeft; ben wel benieuwd hoe het is gekomen!
Haha je theorie gaat trouwens niet op Anne: ik ken Tinker nu net zo lang (bij jullie thuis maar hij kwam in het begin ook wel eens op dinsdagavond op de manege volgens mij) en bij mij hoefde hij ook nooit te blaffen, maar toen had ik Gijs nog niet! Dus we moeten eigenlijk ff testen of 'ie nu ook bij mij gaat blaffen, dan weten we zeker dat hij allergisch is voor katten
(breng ik Vlinder en Bloem wel ff bij de buren
)
zou er dus ook niet voor een 2e keer heengaan, terwijl ik dat met andere musicals wel had (alleen jammer dat ze zo duur zijn).
, echt balen! En ik kan er ook niet meer te voet naar toe...
Wel allemaal met complicaties (vandaag een vrouw die een waterval van bloed verloor, 1,7 liter in 2 minuten
) De andere details bespaar ik jullie, die zijn nog veel heftiger
Maar wel gaaf om mee te maken!
Echt van die kwabben met vocht die erover zitten haha. Ik ben dus om 1 uur door de gynaecoloog naar huis gestuurd en nu lig ik heerlijk in mijn pyama op de bank. Ik zie wel hoe het volgende week gaat. Ik ga wel weer proberen om te werken. Lukt dit weer niet, dan stop ik ermee voor dit jaar. Maar dan kan ik wel zeggen dat ik alles heb geprobeerd! Dan moet ik het 2e jaar dus gewoon over doen. We zullen zien!
Lastige keuzes allemaal. Van het weekend goed uitrusten iig! Laat Nick maar goed voor je zorgen
Valpreventie is ook wel een interessant onderwerp.
haha
hahaha
Conclusie: 2 lopende projecten tegelijkertijd is niet handig...
echt leuk weer!
, beetje onrustig nog, wat kijkerig in de bak, staat liever niet stil en slechte conditie, maar toch koel in de kop en leuk om op te rijden
Dus hij liet zn hoofd steeds verder zakken. Heb je best wat gewicht in je handen ineens
Gelukkig is hij verder helemaal niet sterk en laat hij regelmatig los *tot hij weer wat ziet 

Leuk!
Idd hopen dat ie blijft, dan willen we foto's zien. En succes met al je projecten!
Hopen dat t een beetje weer is!
Maar helaas.. We hebben een extra les beroepsvaardigheden over haptonomie en dat wil ik echt wel helemaal volgen. Dusja: stípt half 9 in de les