manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bianz

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 08:28

Haha ja ik was bezig met m'n scriptie en voor ik er erg in had was het al kwart voor 11. Zal vanavond op tijd naar m'n bedje gaan hoor Lachen Super dat je ouders lekker veel spullen voor je mee hebben genomen! Veel plezier op pad!
Erg dat die man het niet overleefd heeft; ben wel benieuwd hoe het is gekomen!
Haha je theorie gaat trouwens niet op Anne: ik ken Tinker nu net zo lang (bij jullie thuis maar hij kwam in het begin ook wel eens op dinsdagavond op de manege volgens mij) en bij mij hoefde hij ook nooit te blaffen, maar toen had ik Gijs nog niet! Dus we moeten eigenlijk ff testen of 'ie nu ook bij mij gaat blaffen, dan weten we zeker dat hij allergisch is voor katten Haha!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 12:51

Echt zonde van die man idd! Hij wilde dus parkeren daar, maar reed tever door waardoor hij voorover op de steiger en vervolgens in het water kukelde. We hebben er daarna nog met de kids erover gehad, maar de volgende dag leefde het al niet meer bij hun, gelukkig maar Lachen

Haha, die Tinker heeft gewoon iets tegen mij en Marieke...misschien moet ie eens een middag hier op bezoek komen voor het sociale contact met mij Clown (breng ik Vlinder en Bloem wel ff bij de buren Nagelbijten / Gniffelen )
Nog ff volhouden met je sciptie, nog maar 2 1/2 week te gaan Hyper!
Kims: al baby's te wereld gebracht?
Phoe, 8 uur met de bus is een lange zit Cis, succes, tis het vast waard!

Gister dus naar Tarzan, was leuk, maar niet een top-musical. Het verhaal vond ik niet erg sterk en show was steeds hetzelfde (rondslingerende apen) Wel knap hoor, maar steeds herhalen Rolleyes zou er dus ook niet voor een 2e keer heengaan, terwijl ik dat met andere musicals wel had (alleen jammer dat ze zo duur zijn).

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 10:50

Gelukkig hebben de kinderen er geen trauma aan overgehouden Thirz!

@ Bianz: lukt het een beetje met je scriptie? Oehhh Orson komt echt al snel, echt zo gaaf!
Ik ben woensdag naar het kennisnetwerk valpreventie geweest. Was best interessant.

Ik heb vanmiddag les met Sharon, moet met de trailer naar jessica en chantal toe want ze mogen geen les komen geven bij de pagter Boos!, echt balen! En ik kan er ook niet meer te voet naar toe...

Daarna ga ik naar Rotterdam, bij Saskia op bezoek... Haha!!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 18:36

@ Thirz: dat had ik nou ook bij de musical! (het staat een heleboel pagina's terug geloof ik). Ik vond er ook weinig afwisseling in zitten helaas. Maar wel weer een leuk avondje vermaak toch?
@ Bar: lekker hoor, die treinen! Bah!
@ Bianz: het wordt tijd dat je je onderschrift aanpast: het is minder dan 3 weken! Haha! Ben je er al helemaal klaar voor of moet je nog een aantal spulletjes aanschaffen?
@ Cis: Heb je de busreis overleefd? 8 uur, liever jij dan ik Nagelbijten / Gniffelen Was het de moeite waard?

Nou, ik ben vandaag eerder terug gekomen van de stage. Ik heb ondertussen alweer 10 kindertjes ter wereld geholpen, het gaat de goede kant dus op! Knipoog Wel allemaal met complicaties (vandaag een vrouw die een waterval van bloed verloor, 1,7 liter in 2 minuten Bloos! ) De andere details bespaar ik jullie, die zijn nog veel heftiger Vork Maar wel gaaf om mee te maken!
Het gaat wel minder met mijzelf. Ik heb ontzettend last van harde buiken en dat is echt geen goed teken rond deze termijn. Als ik mijzelf als patiënt zou hebben, had ik 2 weken bedrust geadviseerd en mijzelf voor 50% in de ziektewet gestopt. Ik heb ook hele dikke enkels, ziet er niet uit Huilen van het lachen Echt van die kwabben met vocht die erover zitten haha. Ik ben dus om 1 uur door de gynaecoloog naar huis gestuurd en nu lig ik heerlijk in mijn pyama op de bank. Ik zie wel hoe het volgende week gaat. Ik ga wel weer proberen om te werken. Lukt dit weer niet, dan stop ik ermee voor dit jaar. Maar dan kan ik wel zeggen dat ik alles heb geprobeerd! Dan moet ik het 2e jaar dus gewoon over doen. We zullen zien!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-08 19:31

hee Kim, super dat je zo vol blijft houden! maar doe je jezelf niet wat aan? Ik heb er geen verstand van verder, maar als je jezelf naar huis zou sturen.. Misschien je eigen raad maar opvolgen? Wel heel vervelend dat je heel je jaar over moet doen. Dat dan weer wel Scheve mond Lastige keuzes allemaal. Van het weekend goed uitrusten iig! Laat Nick maar goed voor je zorgen Knipoog En alvast veel suc6 op je stage volgende week!
*wel fijn trouwens dat ze je wat eerder naar huis hebben gestuurd Lachen Of nouja,.. je begrijpt wat ik bedoel. Ze leven wel met je mee en zien dat het niet meer gaat. Jij blij dat je geen keiharde econoom ofzo als stagebegeleider hebt! Was wel weer meer zittend werk geweest waarschijnlijk Clown
En ja bespaar ons de andere details maar. Die mag je dan weer geven op ons feestje Huilen van het lachen hahaha

Lekker hoor Bar, denk je van het treinen af te zijn.. En dan ga je nog een keer met de trein en dan heb je dat! Gelukkig was het wel een interessant congres Ja Valpreventie is ook wel een interessant onderwerp.
Waarom mogen die geen les komen geven daar? Das wel lastig dan.. Iedere keer je trailer installeren enzo.

Citaat:
Haha en ons thema: veel succes Knipoog Denk er aan: de details doen het hem he Knipoog Komt iedereen trouwens: heb nog geen reacties gehoord van mensen die niet kunnen?

tuuuurlijk komt iedereen Bianz! Logisch toch! er stond immers onder de uitnodiging: "Mis het niet!" dus dat doen ze ook nie Tong uitsteken haha
*over details gesproken.. hier nog wat aan t rotzooien geweest met details, maar het wil nog nie helemaal Nagelbijten / Gniffelen Volgende week poging 2!

Ja, moet je doen Cis! Zal tinker leuk vinden Ja éindelijk weer eens Ciska! Hyper! hahaha
Kunnen wij ook meteen bijkletsen!

Ik gok dat het inderdaad de kattengeur is. Daar is hij niet helemaal fan van (zacht uitgedrukt). Als pupje in de hoek gejaagd achter de plantenbak hier op t terras en door de buurkat over zn neus gekrauwt. Tsja.. toen was hij kleiner dan de kat, maar nu nie meer Duivel hahaha
Maar misschien vind hij je toch nog wel lief Bianz. Mariek en Thirz vindt hij ook nog lief Ja (als ze snoepjes bij hebben, durft hij ze ook binnen een straal van 1,5 meter te naderen Huilen van het lachen )
En knap hoor dat je tot 11 uur aan je scriptie kan zitten. Dat kan ik echt niet! tot 9 uur, uiterlijk half 10, maar daarna komt er alleen nog maar onzin uit mn vingers en kan ik de volgende dag al die kromme zinnen aan gaan passen. Schiet je dus weinig mee op Tong uitsteken

Phoe.. t gaat nu wel weer, maar werd vanmiddag even gek! (ja nog gekker dan ik al was ja. Thirz kon het zich niet voorstellen, maar het kan dus Tong uitsteken)
Met het ene project bezig, krijg je een mail met feedback terug van de opdrachtgever van het andere project waar je ook heel nieuwschierig naar bent, ben je daar bezig met dingen te wijzigen aan de hand van de mail, wordt je gebeld over het andere project "hee hoe zit het nou met.. en moeten we nog... " Ziek Conclusie: 2 lopende projecten tegelijkertijd is niet handig...

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-08 19:57

hihi mijn oude stageplaats heeft per groep (of iig de meesten) een weblog. Altijd leuk om zo nu en dan eens te kijken Haha!
Nu is er pas een groep op schoolreisje geweest. Al die uber vrolijke gezichtjes Pling echt leuk weer!

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 21:26

Citaat:
als ze snoepjes bij hebben, durft hij ze ook binnen een straal van 1,5 meter te naderen Huilen van het lachen
ehm.....waarom staat die smiley daar?????? is het zo lachwekkend????

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-08 22:42

haha ja ik vind van wel Tong uitsteken
Jullie zijn ook zó angstaanjagend! haha En dat alleen maar omdat jullie wat naar kat ruiken..

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 11:33

Hoi hoi,

laat ook even weer wat v an me horen!
Ringrijden ging best goed, 14 ringen en 3 prijzen, waarvan 1 de 1ste prijs voor de versiering, ja voice was helemaal roze.

Ik zal mn foto's nog wel uploaden van de boot en het ringrijden.
Wij hebben maandag heel de dag lekker op ons bootje gezeten.

Nou Thirz, ik hoop dat het vanmiddag droog is, want heb geen zin om in de regen te lessen...jij?

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 12:19

Ben benieuwd naar de foto;s van het ringrijden! Wel goed gedaan dan zeg!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-08 14:28

Roze Voice! Ben benieuwd! Haha!
Wel logisch dat je 1e was. Ik bedoel.. wie kan er nou róze verslaan! Knipoog

Net gereden (of nouja net Tong uitsteken). Was leuk Lachen Mocht op het nieuwe paardje: San Diego. Een ruin van nu 7/8 jaar, is lang hengst gebleven en nu nog erg jong in zijn bewegingen enzo. Wel echt een súper liefje en echt gewillig! Stevig gebouwd, ik gok 1.70/ 1.75 Verward , beetje onrustig nog, wat kijkerig in de bak, staat liever niet stil en slechte conditie, maar toch koel in de kop en leuk om op te rijden Ja Eerste galopje even alleen gedaan, omdat het de hele week ook zo gaat. De volgende galop in de groep meegedaan. Ging prima, al was hij wel al echt moe Ach gut Dus hij liet zn hoofd steeds verder zakken. Heb je best wat gewicht in je handen ineens Bloos Gelukkig is hij verder helemaal niet sterk en laat hij regelmatig los *tot hij weer wat ziet Tong uitsteken* Tijdens het draven na de galop naar de bakrand hangen. Hij had het gewoon gehad na ruim 3 kwartiertjes hard werken. Maar hopen dat deze blijft, dit is een leukje!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-08 14:34

ow trouwens Kim, ga je morgen weer naar je stage? Ga je dan ook pas morgen weer naar je kamer? Ik moet om 6.16 de trein hebben iig en dacht.. wie weet kunnen we weer eens samen treinen Lachen
De dag daarna heel fijn om zelfde tijd de trein, en les tot 10 over 5 Clown Blij dat zo'n dag maar 2 keer voorkomt dit kwartaal!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 16:26

Goed hoor Nel, een eerste prijs. Ik ben erg benieuwd naar de foto's!
En leuk dat er weer een nieuw paardje is Anne. Jammer alleen dat hij nog niet zo'n goede conditie heeft. Maar wie weet is dat over 3 weken al wel een heel stuk verbeterd!
Ik moet morgen niet naar mn stage, ik moet woensdag pas weer. Ik heb wel dinsdag een bespreking over mijn assessmentdossier omdat ik af ben gewezen om een of andere vaaaage reden. Ik moet er dan om 9 uur zijn, ik weet niet hoe laat jij de trein hebt?

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 16:36

Hoi allemaal,

Anne, t klinkt als een leuk paard waar je op gereden hebt, moet waarschijnlijk alleen nog veel leren!?
Knipoog

Thirz, nog gereden gister?
Jammer hé dat de les niet door ging!
Ik heb savonds nog gereden en ze liep echt super!
Ben nog een beetje schouderbinnenwaarts en traver gaan oefenen en dat ging best redelijk! Pling

Nou ik heb nof foto's van t ringrijden en van ons bootje.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
samen struren Tong uitsteken
Afbeelding
Afbeelding
Daniël was nogal moe, en heeft toen heerlijk een paar uur binnen geslapen.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 17:51

Wauw Voice zag er zeker mooi uit Nel!
Echt geweldig hoe Daniël daar ligt te slapen, al die buitenlucht maakt moe he?! Lachen

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-08 18:13

Wat gaaf Nel! Voice zag er ook echt mooi uit zo! Die eerste prijs heb je dubbel en dwars verdiend! *LOL* Leuk!
En leuk bootje ook! Met vriendinnen op de basisschool wel een aantal keer mee geweest op de boot. Was altijd best lekker in t zonnetje, op het water Ja *op die ene keer onweer en plenzende regen na. Niemand regenpakken bij, zaten we daar op dat eiland Tong uitsteken
Dinsdag heb ik ook om 6.16 de trein. Jij zou dan eigenlijk net de trein na mij moeten hebben zeker?
Trouwens: afgewezen? hoezo dat dan? Daarvoor moest je toch laatst ook helemaal naar R'dam? Wel balen zeg.. Scheve mond

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 18:20

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 18:44

Kims: echt balen dat je lichaam stage niet aankan. Maar goed uitrusten he. Je krijgt beterschap-groetjes van Lenie Ach gut En maar lekker veel dvd-tjes kijken, kom maar snel eens in mn collectie snuffelen!
Klinkt als een leuk paard Anne...wel groot Wow! Idd hopen dat ie blijft, dan willen we foto's zien. En succes met al je projecten!
Hele leuke foto's Nel Lachen Lijkt me echt leuk zo'n bootje en dan lekker varen met het mooie weer! En Voice zag er zeker mooi uit die dag! Idd jammer dat we geen les meer hadden...maar wat een vies weer was het zeg Scheve mond Heb dus ook niet meer gereden.
Jouw foto's zijn ook leuk Bar, je bent weer helemaal tip-top in setje Knipoog
Bianz: weer lekker kunnen opschieten vanmiddag?

Vanmiddag wel gereden, Marieke en ik zijn eens naar het bos geweest, dat was superlang geleden zeg! Maar paardjes vonden het erg leuk Ja Zo'n vrouw onderweg: kunnen we er wel langs? Clown Nou, dat moet nét lukken hoor, hihi!
En van de week hoef ik alleen maar woensdag te werken (en dan ga ik op kinderfeest) dus het voelt bijna een beetje als vakantie. Ga mn tuin eens een beetje onder handen nemen...lijkt hier wel t oerwoud van Tarzan ROFL Hopen dat t een beetje weer is!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-08 19:39

Hihi, Thirz kun je mooi oefenen voor de volgende audities van Tarzan Knipoog Ja, Thirz dat mag met apen *stuurt de kleine zus van Bokito + vriendinnetjes naar Thirza's tuin*
Wel lekker hoor zo'n weekje 'vakantie'!

Whaa Hyper! en super dat jullie lekker naar het bos zijn geweest! *jaloers* Was ook mn plan toen ik thuis wegreed, maar op t nieuwe paardje rijden is t maar geworden Knipoog

Leuke foto's Bar. Shaar gaat steeds beter lopen hè! Binnenkort weer wedstrijd?

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 19:48

Yup Shaar loopt steeds fijner! Ik heb zaterdag mn M2 debuut Haha!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-08 19:50

Oeh spannend! Kun je ons mooi alles vertellen op t feest daarna Haha!
Neem je een fotograaf mee? Hihi, of een FILM-crew, ben je alvast in t thema Tong uitsteken

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 19:52

Aletta gaat mee om mn proef te lezen, misschien gaat Iris ook mee dan kan die mooi foto's maken Haha!! Ik moet Iris ook naar wedstrijd brengen, want dr moeder kon niet, dus weet niet of ik precies op tijd ben voor jullie party want Iris moet pas om 18.30 ofzo rijden...

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-08 19:55

Jaaaaahoor, Tsja 1 min over 8 gaat de deur dicht en kom je der nie meer in. Slot erop!

hihi, nee is prima hoor Bar Lachen We zien je dan wel verschijnen. We blijven daar nog wel even Knipoog *tenzij Mariek en Thirz toch nog hele wilde plannen hadden, maar dat viel mee geloof (hoop) ik Tong uitsteken

Vind dat Iris best foto's kan maken dan Haha! Willen wel foto's van je M2 debuut natuurlijk!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 15:14

Voice was mooi versierd hoor Nel! Ja Zat het er aan het einde van de dag nog allemaal goed in?
Leuk ook zo'n bootje. Lekker op het water van de zomer. Nemen jullie de boot aan het einde van de dag ook weer naar huis of laten jullie die daar ergens?

En thirz, heb je je tuintje al ontbost? haha. Kan je er hopelijk van de week lekker vaak in liggen! (moet het natuurlijk wel weer lekker weer worden). Ik ben vandaag trouwens naar Nous geweest hoor. Ze heeft een half brood op, een bolletje en een stuk of 4 wortels Vork En wij ons maar afvragen hoe ze zo dik komt haha! Nouja, ze vond het in ieder geval erg lekker Haha!

Dus jij neemt de trein van 06:16 Anne? Die is inderdaad net iets te vroeg voor mij. Maar ik zal wel kijken of ik die niet zal nemen. Is toch wel gezelliger natuurlijk Lachen Moet je perse om half 9 beginnen?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-08 17:07

Ja, ik moet perse om half 9 beginnen.. helaas anders had ik wel een trein later genomen. *komt me ook iets beter uit qua opsta tijd Schijnheilig Maar helaas.. We hebben een extra les beroepsvaardigheden over haptonomie en dat wil ik echt wel helemaal volgen. Dusja: stípt half 9 in de les Tong uitsteken
Maar ik zie je wel verschijnen morgen op t perron, of niet Haha! Kijk maar hoor. Zeker op dat tijdstip is even iets langer slapen gewoon heel fijn! En dan heb jij ook nog eens dat vroeg opstaan niet goed voor je maag is.