lekker zo dicht bij het strand zeg!!ik wil je wel heel veel sterkte wensen met het alleen verder gaan.
Ik heb het ook net doorgemaakt, en het is niet altijd even makkelijk....... maar uiteindelijk geld alleen jouw geluk..........
succes!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
lekker zo dicht bij het strand zeg!!
Marieke_ schreef:
Edit: Bijna 300 pagina's rodddels
)
Ik snap dat het jullie schatje is maar.... dat JE... dat kan echt niet hoor
!
, Jaco, de honden, Natas en ik gaan lekker een weekendje naar Overijssel... naar een echt ijslanderstal... en hier gaat Jaco... ja ja.. een uurtje op Kola mee door de bossen
Ik heb er helemaal zin in... naar camping De Wipkip
Enne, wanneer gaan we met zijn alle BBQ'en op het strand lijkt me echt gaaf!!!
)
Veel plezier in het bos met z'n drieën en de paardjes!
KiWiKo schreef:Ik denk trouwens bijna zeker te weten dat mijn kathie zwanger is..... dus als er nog mensen kittens zoeken![]()
![]()
Die grote rode zwerfkat, die vaak in de hooiberg zit en die af en toe bij stal komt. Dat is trouwens wel een onwijze knuffel
Anders moet je een briefje ophangen als het zover is 

KiWiKo schreef:hij liep een paar weken geleden inderdaad erg bij mijn voordeur te draaien, ik heb hem zelfs een keer binnen gehad![]()
Is inderdaad een leuk dier!
Naja na dit nestje gaat ze fijn even langs de da![]()
Als het nestje er is mag iedereen op kraamvisite komen![]()
en nee ik hoef er echt geen 1 meer bij hoor
Is wel dezelfde kleurcombinatie, rood met zwart-wit, ben benieuwd wat daar allemaal uit gaat komen!!!
:D KiWiKo schreef:foto's volgen![]()
:D
Eefje23 schreef:nou, ik denk ik dat over een aantal weken ook een nestje met kittens heb!!
Ben met Ko naar buiten geweest
Hij was superbraaf en had geen last van de harde wind. Hij durfde alleen halverwege niet langs 2 mensen die op een brug zaten
maar uiteindelijk kreeg ik hem er gewoon langs en was er helemaal niets aan de hand
We gaan het buitenrijden weer lekker oppakken, het wordt nu toch steeds lekkerder weer
Binar schreef:KiWiKo schreef:foto's volgen![]()
:D
eerst maar afwachten of ze echt drachtig is hihihi of zijn ze er al???![]()
haar tepels trouwens ook