Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
maar volgens mij moet het vooral steun bieden en daar is inderdaad veel meer voor te krijgen... nu alleen even uitvinden wat het beste is. Met bandages (als je goed kan bandageren) kan je natuurlijk wel nog beter zelf aangeven hoe strak je ze doet en waar je meer steun biedt en mooi van onder naar boven werken... alleen kan ik ook zelf niet supergoed bandageren dus de kans dat het misgaat is en ik vanalles dubbel heb zitten is ook aanwezig.
) Dan vanmiddag ook ff me kamer schoonmaken en daarna nog maar een filmpie
En vnaaf weer naar Lister toe. 
Waarschijnlijk blijft hij vannacht op stal omdat het toch best rotweer wordt waarschijnlijk, nog even goed op buienradar kijken.
Maar weet niet hoe het zitnet rijden, ziet er iig wel mooi uit!

faron vond het ook helemaal leuk.
Suuskipje schreef:_Linn_ schreef:Zoo goedemorgen, ik heb echt heerlijk geslapen! Nu even rustig wakker worden, dan moet ik om half 1 bij aqua zoo zijn, even snel de opdracht doen en weer terug. Gauw naar huis me spullen halen en op naar Ngein.
Ooooooh Aqua Zoo!!! dat is echt 1 van de meest geweldige dierentuinen

Ga eens even kijken of ik toevallig wie trouwt mijn zoon op me telefoon terug kan kijken....een stukje dan.
muziekje op !