Zonet scheen nog even de zon... maar die is nu weg. Moet zo nog even langs de paarden om iig te voeren. Meisje dat meestal op woensdag doet had erge hoofdpijn. Ik moet Kafka ook nog even streng toespreken want die had ook iemand anders bang gemaakt die maandag de dekens af wilde doen bij alle paarden. Dat liet meneer niet toe, etterbak. Maar goed hij heeft z'n allerdunste regendeken op dus hij bekijkt het ook maar
Hier vond ik het vanmorgen echt koud! Maar toen ik vanmiddag aan het rijden was vond ik het toch wel warm. Het is op stage buiten lekkerder dan binnen, binnen tocht het door omdat alle deuren open staan.
Ging ik net langs het pannenkoekenhuis, heeft die meneer nu even geen tijd omdat het plotseling heel druk was (Ik vond dit wel meevallen qua drukte maar oke....) dus nu belt die me morgen om een nieuwe afspraak te maken, dus het wordt wss zaterdag.
vond t hier opzich wel lekker, maar t is nu wel weer koud aan t worden.. lekker gereden, weer balkjes gegallopeerd, met vet grote sprongen er over, vet grappig en faron is op mn voet gaan staan op mn kleine teentje, nu staat ie nog schever dan ie al stond haha grapje
Dropveter101
Feeling down? Saddle up!
Geplaatst: 16-03-11 20:23
x
Laatst bijgewerkt door Dropveter101 op 28-09-23 21:27, in het totaal 1 keer bewerkt
Pfoe ik ben moe laatste tijd! Ga de hele week al rond 10 uur slapen en dat is voor mijn doen echt heel vroeg en toch ben ik hardstikke moe. Ik zal het wel nodig hebben ofzo Een van mijn konijnen heeft heel erg last van lente kriebels ze is al een tijdje bezig om een hol te graven en is dus elke keer heel vies enzo. Springt als een debiel door dr hok en als ze los in de tuin mogen gaat ze kei hard rennen en springen haha helaas voor haar is dr vriendje gecastreert dus al die graaf activiteiten zullen voor niks zijn
Ja mag ibuprofen, maar heb een hele zware, die mag ik maar 3 keer per dag. Denk dat ik de ergste pijn nou wel gehad heb het is al minder dan gister, alleen het is zo super dik dat mijn wang steeds tussen mijn tanden zit