Lisa: leuke foto van Jimmy!

Ik heb volgende week zondag een fotoshoot, van xLoki hier op bokt!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Is dat probleem ook weer opgelost.

, er komen sowieso rijfoto's!

En dat ben ik gewend, dat kan je dan gewoon ombuigen totdat hij wel goed doet. Macho gaat dus staan kijken naar me, beetje boos en probeert het dan na heel veel aanmoedigen nog een keer. En als hij het dan goed doet dan beloon ik overdreven en dan ik hij wel heel trots op zichzelf (en houdt ook niet meer op met het te laten zien
). Is dus even een andere weg. _Roosmarijn_ schreef:Straks allemaal verslag doen van onze avond, dan houden we de boel hier op gang.

Snelle actie dus! 
Toen nog heel even wat VD gedaan. Daarna Gipsy en Max gepoetst gezellig in hun stalletje. En beide daarna hun eten gegeven. Verder niet zo veel bijzonder gedaan eigenlijk.

Als die regen ook maar wegblijt.. Afgelopen dagen paar keer nat geregent..
?)

Heb van de eigenaresse groen licht, ze vindt het helemaal prima (had ook niet echt wat anders verwacht, het is een top mens!). En we zijn al druk bezig met rondkijken naar verschillende vakantieplekken. Kan haast niet wachten tot het zomer is, echt onzettend gaaf dat deze droom werkelijkheid wordt! Met mijn knappe vent een weekje er tussen uit.
Heel leuk voor je! Dat je een mooie plek mag vinden! 
. Springen ziet er goed uit!!