[HK]Stal midden delfland roddels deel 6!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jetta

Re: [HK]Stal midden delfland roddels deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 15:20

Wat een gezellig kassie, Soof! Lekker sfeertje!

irene, wat een verdriet altijd hè, als er een paard gaat hemelen.....het went nooit, het is toch een maatje geweest, vaak jarenlang.....

Aniet, ik zei toch dat die kat wel terug zou komen? Gelukkig, ze is er weer.

Vanmorgen was Storm stout, hij dacht, ik ruk me los en ren naar mijn stal! Maar hij werd al snel opgevangen en ik vervolgde onverstoorbaar de weg die we zouden gaan, alleen iets strenker! Ach ja, je moet eens wat proberen, dacht ie! Verder heel braaf. ellen kwam met haar mams kijken en mijn collega met haar kinders, Storm is kinderen gewend, dat merk je meteen, hij is lief voor ze.

Onze vorige stalbaas heeft weer een zielig verhaaltje in de krant.....misschien moet ik eens een leuke reactie inzenden.....

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 15:42

Stoute storm :oo

Zo ik heb echt TE lang geslapen, was in slaap gevallen na t eten, en vanmorgen werd ik pas wakker...

Vandaag voor het eerst op cloof in de bak gedraafd :+: Ik reed gewoon een beetje op mezelf, en dacht ik kijk is ff wat er gebeurd als ik mn been wat meer aanleg, en ze draafde zo weg!!!!!!!! En ik ging wat zwaarder zitten, en ze komt zo terug! :oo
Mijn aller knapste poownie :+: Ik ben helemaal trots :D

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 16:54

Leuk Eef! Je ziet, dat is echte NH. Gewoon nuchter de dingen doen en het lukt! Ik merk dat ook bij die Stormwind van mij. Gewoon relaxed en zeker zijn, de ware leider. Paard volgt! Brave Cloofje!

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 17:36

Inderdaad jet :j
Ze was daarna wel een beetje overrompeld van mijn uitbundige beloning hihi
Ze draafde weer aan ( zonder dat ik t vroeg :P 'dit vind je toch zo knap van mij baas :D? '), en kwam terug toen ik t vroeg, en ging meteen klaar staan voor een volgende omhelzing :')

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 21:03

Jetta schreef:
Wat een gezellig kassie, Soof! Lekker sfeertje!

irene, wat een verdriet altijd hè, als er een paard gaat hemelen.....het went nooit, het is toch een maatje geweest, vaak jarenlang.....

Aniet, ik zei toch dat die kat wel terug zou komen? Gelukkig, ze is er weer.

Vanmorgen was Storm stout, hij dacht, ik ruk me los en ren naar mijn stal! Maar hij werd al snel opgevangen en ik vervolgde onverstoorbaar de weg die we zouden gaan, alleen iets strenker! Ach ja, je moet eens wat proberen, dacht ie! Verder heel braaf. ellen kwam met haar mams kijken en mijn collega met haar kinders, Storm is kinderen gewend, dat merk je meteen, hij is lief voor ze.

Onze vorige stalbaas heeft weer een zielig verhaaltje in de krant.....misschien moet ik eens een leuke reactie inzenden.....

Stoute storm hihi,hij raakt dus duidelijk thuis.
En jaja,stomme kat is er nu ook weer gelukkig.

Ben net thuis heerlijk aziatisch gegeten.
markt was leuk,nog in 1 of ander wild draaiend ding gezeten en ruubje had met loterij een stoel nekmassage gewonnen en die kreeg ik.

Ben je al beter Aman?

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 22:05

wat gaaf eef! :D
knappe poownie! :D

Marjo_Wystan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 08:10

Jetta schreef:

In welke krant / wat voor stukje...?

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 09:31

guten morgen.
stralend weer ,maar errug koud. 4 graden nu.

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 09:45

Marjo_Wystan schreef:
Jetta schreef:

In welke krant / wat voor stukje...?

Ik geloof in het AD van gisteren

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 11:07

Voor de liefhebbers van zielige stukjes : AD haagse courant; Delft katern. Van zaterdag 9 oktober.

Zo lekker mijn blonde god met een bezoek vereren!

Marjo_Wystan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 12:41

goed.

Ik heb serieus interesse in wat er gezegd wordt als het de moeite waard is.

Een aantal pagina's terug heb ik aangegeven dat ik het wel leuk zou vinden als john en/of anous weer hier zouden reageren. Volgens mij vinden anderen dat ook leuk.

Ik begrijp echter wel dat ze niet reageren met dit soort posts in het topic.

Vraag mij af waarom het woord 'zielig' er iedere keer bij moet volgens jou.

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 12:54

Wat ik niet begrijp is de duidelijke lijn tussen oude pensionklanten en de nieuwere. De oudere zijn het er duidelijk niet mee eens misschien ook door eerdere ervaringen of geschiedenis.
Ik vind het ook een beetje irritant dat er steeds maar een gevecht ontstaat tussen wat wel en niet.

John en Nous moeten zelf weten of ze willen posten. En ze zijn echt niet op hun eigen bekkie gevallen om schijt te hebben aan alles wat er gezegd wordt en laten zich daardoor niet het topic uitjagen.

:= edit omdat ik weer eens allerlei spreekwoorden door elkaar haal haha

ach.. de peer valt niet ver van de boom :o?

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 13:37

weet niet of er echt een duidelijke lijn bestaat tussen oude en nieuwere pensionklanten.

ik denk dat we allemaal nog in het topic komen , juist omdat we het zo leuk hadden/we het leuk vinden om nog met elkaar in contact te komen.
laten we het gewoon leuk en gezellig houden , wat er ook is voorgevallen.

vind het fijn als er een stukje in de krant staat dat we elkaar daar dan over op de hoogte houden, maar wil daar dan wel objectief in gaan.
dus dan zonder de mening hoe het op een lezer is overgekomen.

in elk geval bedankt jet voor het plaatsen waar het staat.

iemand enig idee waar ik die krant vandaan kan halen?
of i.i.g. het stukje?

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 14:53

is krant van ut westland kryg um van me schoonmoeder, jammr dat onze oude stalbaas ons ut zelf niet meld ook al heeft hy een hekel aan sommige mensen. maakt my nie uit of mensen hun mening geven zyn er toch allemaal de dupe van heeft my veel geld en kilos gekost

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 14:58

ben trouwens al een stuk beter gelukkiem, eind middag ef tank ryden misschien stapmogken testen als hy niet meer op ut land gaat laajdt ik um daar doordeweeks inzette extra beweging ïs altyd lekkr

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 15:05

nou boontjes staan klaar lekkr met zalm en roomkaas uit de oven, net even de tuin gedaan jonge kat aan de lyn in de tuin vermaakt zich heerlyk raakt afentoe in de knoop haha

Marjo_Wystan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 15:06

vind het ook echt niet erg om een mening te horen hoor. Alleen ik lees nu alleen 'een zielig stukje'. Zou het idd graag zelf lezen en er zelf over oordelen ;) dat is het meer. Ben ook wel weer blij dat iedereen zijn mening geeft want anders zou het maar een saaie boel worden.

En over dat john en anous zich zelf prima kunnen verdedigen ben ik het ook eens... Maar ik praat uit eigen ervaring en ik heb geen idee hoe ik mij zou voelen als mij dit zou overkomen. Dus ik kan me ook wel een beetje indenken dat je dan niet post. Is niet goed natuurlijk, maar betekent niet dat ik het niet snap als zij dan niet meer posten.

Ik weet ook niet of het om oude en nieuwe garde gaat. Alles wat is voorgevallen: ja daar weet ik niets vanaf, maar jullie zijn toen toch ook blijven staan? Wat maakt dit nu anders voor jullie dan voor ons...?

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 15:11

is ook wel een zielg verhaal hoor maakt nie uit hoe zielg bedoelt is

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 15:17

vanmiddag ook al heerlxk gegeten niet eens miselyk meer lekkr minibroodje beenham verse ju dorange, gekookt ei en ananas met een eigekokossaus zo stop nu maar met bokken via mobje in de tuin

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 16:00

Marjo, ik zeg: zielig. Dan bedoel ik ook zielig. Ik hoef niet objectief te zijn in dit forum. Ik jaag niemand weg. Ik heb met John afgelopen week contact gehad. Dat is privé, maar ik wel zeggen dat ik steeds heb aangegeven, ook naar hem, dat ik dit niemand gun. Dat ik hoop dat hij dekans krijgt de boel weer op te bouwen. Daarnaast heb persoonlijke gevoelens, meningen, emoties. Ik ben een mens. Zo vind ik b.v. dat er niets is gedaan door de staleigenaar voor de pensionklanten. Daar ben ik niet alleen boos over, ik voel mij ook als klant niet serieus genomen. Daarbij heeft het vriendschappelijke relaties aangetast, mijn vertrouwen beschaamd en heb ik het nog niet eens over de financiële consequenties.
Ik denk dat ik hiermee wel duidelijk heb gemaakt hoe ik erin sta. Ik verwacht een volwassen houding van alle betrokkenen.

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 16:42

Beste mensen,

Na het incident van vrijdag 25 juni zijn wij met ons allen door een zeer diep dal gegaan. Ik kan me heel goed voorstellen dat er mensen bij zijn die meer hadden verwacht vanuit mijn kant om dingen beter te regelen. Dat dit niet naar tevredenheid is gebeurt in de afgelopen maanden kan ik alleen nu zeggen SORRY daarvoor. Natuurlijk verwachten jullie dat ik duidelijkheid of meer openheid van zaken geef omtrent hoe verder, hoe zit het met onze spullen en ga zo maar door.

Ik heb van het begin afaan gezegd dat ik voor 100% achter de pensionklanten blijf staan om dit tot een goed einde te brengen voor ons allen. Uiteraard geldt dit ook voor de bewoners van mijn terrein.

Ik heb echt niet stil gezeten om zo snel mogelijk met de gemeente in overleg te treden om het terrein te saneren zodat het weer open kan zijn voor bewoners en pensionklanten.

Dat deze overleggen met de gemeente niet altijd het gewenste resultaat geeft, wil niet zeggen dat ik hier over lieg of heen draait naar jullie toe of dat ik een hekel heb aan sommige mensen zoals hier vermeld, integendeel zelfs.

Het is voor ons allen zeer vervelend dat we in deze situiatie zijn terecht gekomen met elkaar. Nogmaals dit wil niet zeggen dat ik persoonlijk zoiets heb van ach wat kan mij het schelen.

Ook zie ik hier berichten staan die vertellen dat het altijd zo gezellig was op stal met elkaar, dat is ook zo, we stonden altijd voor elkaar klaar waar danook en als het moest dag en nacht.

Voor mij persoonlijk ging dit naar de pensionklant veel verder als met elkaar.

Wat betreft de krant was het voor mij een verrassing dat ik hier las dat het een zielig verhaal is.

Afgelopen donderdag middag werd ik gebeld door een dame van het Ad dat er een brief was gericht aan de gemeenteraad van Midden-Delfland over de afronding van hun werkzaamheden op het terrein. Deze dame vroeg mij hoe de zaken ernu voor stonden en heb dus een aantal vragen beantwoordt. Dat deze antwoorden of uiteindelijk mijn verhaal als zielig wordt beschouwd is niet mijn mening, ik heb mijn antwoordt gegeven op de vragen.

Ik probeer er alles aan te doen om deze vervelende situatie voor ons allen zo snel mogelijk op te lossen en dat we verder kunnen gaan waar we zijn gestopt al dan niet met elkaar.

Net als anderen vind ik dat dit toppic bedoeld is voor leuke dingen waarin af en toe een discussie zeker moet kunnen.

Persoonlijke dingen horen thuis in een pb, sms, email of op de man af.

Tot slot:

Morgen komen er twee bedrijven op de boerderij voor een asbestinventarisatierapport te maken waar er asbest is en hoeveel. Zodra dit rapport klaar is wordt met dit rapport een vergunning aangevraagd om het te saneren.

John

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 17:44

Nou kijk, dat laatste stukje, dat is goed nieuws. Ik wens je dan ook ( nogmaals) succes mee en hoop dat het gaat lukken.
Ik ben ook voor open discussie en doe daar dan ook aan, af en toe flink zelfs!

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 18:00

Amen :)
En ik vind het eigenlijk alleen nog zo'n gedoe is tussen de oude en nieuwe garde.
Ik geloof dat er meer dan genoeg verhalen zijn vrij gekomen na deze situatie, en ik denk dat iedereen nu wel z'n oordeel en mening klaar heeft.
Dat heeft er dus niets mee te maken of je er een jaar of er 10 jaar hebt gestaan.
Het feit dat een paar van ons er niet zo lang hebben gestaan, betekend niet dat onze mening niet onderbouwd is :)

Verder vanaf hier ook een jammer dat john en anous hier niet meer zijn, maar ik ga er van uit dat ze hier dus inderdaad een goede rede voor hebben!

En john ; heel veel succes morgen!!!

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 18:15

Hier oma weer even... ;)
Wat mij betreft is alles achter de rug en gaan wij,Mandy en ik,weer verder waar we gebleven waren.
Wat gebeurd is gebeurd en we hebben er allen schade door geleden maar het leven gaat verder,dus aan iedereen op het topic...laat iedereen hier in hun waarde en stuur anders een P.B

Maar we zijn vandaag weer aan de wandel gegaan....en Karin heeft even op Mandy mogen genieten zonder zadel in de bak.... :D helaas geen foto van gemaakt }:0

Wel van Blando die er toppie uit ziet :D

Afbeelding

En Mandy die weer een buikje aan het verzamelen is...en met manen die lekker aan het groeien zijn <3

Afbeelding

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 18:52

Het enige wat ik merk is dat de oude garde er anders in staat en anders mee omgaat. Ik bedoel het niet gemeen en de nieuwe garde weet ook genoeg maar het valt me wel op.

Succes aankomende dagen John.