Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ik reed gewoon een beetje op mezelf, en dacht ik kijk is ff wat er gebeurd als ik mn been wat meer aanleg, en ze draafde zo weg!!!!!!!! En ik ging wat zwaarder zitten, en ze komt zo terug! 
Ik ben helemaal trots

'dit vind je toch zo knap van mij baas
? '), en kwam terug toen ik t vroeg, en ging meteen klaar staan voor een volgende omhelzing
Jetta schreef:Wat een gezellig kassie, Soof! Lekker sfeertje!
irene, wat een verdriet altijd hè, als er een paard gaat hemelen.....het went nooit, het is toch een maatje geweest, vaak jarenlang.....
Aniet, ik zei toch dat die kat wel terug zou komen? Gelukkig, ze is er weer.
Vanmorgen was Storm stout, hij dacht, ik ruk me los en ren naar mijn stal! Maar hij werd al snel opgevangen en ik vervolgde onverstoorbaar de weg die we zouden gaan, alleen iets strenker! Ach ja, je moet eens wat proberen, dacht ie! Verder heel braaf. ellen kwam met haar mams kijken en mijn collega met haar kinders, Storm is kinderen gewend, dat merk je meteen, hij is lief voor ze.
Onze vorige stalbaas heeft weer een zielig verhaaltje in de krant.....misschien moet ik eens een leuke reactie inzenden.....
edit omdat ik weer eens allerlei spreekwoorden door elkaar haal haha
dat is het meer. Ben ook wel weer blij dat iedereen zijn mening geeft want anders zou het maar een saaie boel worden.

helaas geen foto van gemaakt