Pff altijd weer even moeilijk om te beginnen..(vond dat ik wel een pauze had verdient..
) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Pebbs schreef:Jaa heb zo'n boekje al gelezen wat er gaat gebeuren, dus das wel fijn dat ik dat van te voren weet.
Het zal ook wel mee vallen, maar ben denk ik nerveuzer voor de uitslag, maar dat krijg ik pas over 10 dagen..
Wel fijn dat moeders meegaat, die vind het ook heel spannend geloof ik

Nala26 schreef:Ja op uitslagen wachten is nie fijn nee. Maar probeer je zelf wel voor te houden dat lang niet alles meteen ernstig hoeft te zijn! ( ja ik weet is makkelijker gezegd als gedaan...know the feeling)

Pebbs schreef:Jaa zal het hier wel neer zetten, is wel zo makkelijk dan hoef ik niet iedereen te smsen
Hoe is je les gegaan ?
Wijken ging ook super.. Maar mijn probleem is meer, ik kan super rijden tijdens het inrijden en dergelijke... maar dan kom ik in de proef, en val ik stil.. Dus we hebben

Melanie_B schreef:Pebbs schreef:Jaa zal het hier wel neer zetten, is wel zo makkelijk dan hoef ik niet iedereen te smsen
Hoe is je les gegaan ?
Super.. R was super fijn te rijden..Wijken ging ook super.. Maar mijn probleem is meer, ik kan super rijden tijdens het inrijden en dergelijke... maar dan kom ik in de proef, en val ik stil.. Dus we hebben
heel proefgericht geoefend.. En dat was zwaaaar.. maar wel super fijn. Echt overal kijkt zij naar.. Heb
haar ook mijn moeilijkheden benoemd, en hopaa.. oefenen met die hap!![]()
Was zwaar, wel superrrrr leerzaam.. Ze vond dat ik een mooie houding heb, altijd leuk om te horen.
Deze week nog ff een keertje bij d'r lessen..
heb je vaak les of dat niet?Kirsten_D schreef:Klinkt goed..heb je vaak les of dat niet?
altijd fijn om even een keer goed aan het werk te gaan, helemaal als het vruchten afwerpt!

Pebbs schreef:Goedemiddag, ik ben weer thuis..
Tis allemaal goed gegaan, prikje voor infuus was ff naar, en echt heel raar dat je het zo warm krijgt, alsof je helemaal gaat gloeien. Maar verder ging het prima en was het zo voorbij.
Moest 2x me adem inhouden terwijl ik door dat ding geschoven werd. Ben nu helemaal slap, vooral in me benen, als ik sta of loop zit helemaal te wiebelen en voel me ook beetje dizzy, dus even rustig aan..