Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Snoekiej schreef:Ik ga het zo overmaken, Rabo doet een beetje moeilijk
Vorstin ging trouwens echt onwijs lekker vandaag! Ik begrijp er niets meer van! Van het weekend 2 lange dagen met haar gehad, nu stap ik voor het eerst weer op en ze gaat gelijk super. Heb zelfs de appuyementen in galop weer eens meegenomen, en ik hoefde maar te verzitten en ze zette ze in. En aan het einde een dressuurmatig verantwoorde wissel erachteraan deed ze ook nogZe voelt echt aan alsof ze zo de Z in kan! Alleen jammer dat het er op wedstrijd nooit uitkomt, omdat ik zo gespannen ben.
Je had daar toch ook cursussen voor bij de KNHS? Wedstrijdspanning, sportpsychologie enzo? Ik kan het op de website niet vinden, maar het lijkt me onwijs leerzaam.
mistid schreef:Maarre, ik ben gister tijdens het trainen met Ul door een hindernis geklapt, Ul op zijn knieën en ik werd dus een beetje gelanceerd. Heb ik mezelf met mijn linkerhand opgevangen, en die voelde niet zo goed...
Naar de huisartsenpost, toen naar eerste hulp, toen naar röntgen, toen weer eerste hulp.
Op de foto's was niets aan het bot te zien, maar omdat ik de pijn heel duidelijk aan kon geven denken ze aan mijn groeischijf. Heb nu dus een gipsspalk voor een week.